Историята на тоя мотор е такава. Изкупували са стари мотори, само за да ползват блока в изграждането на състезателен мотор за Ф1.
Факт е, технологиите вървят напред, но продиктувано не заради прочност.
Хидрата може да криволичи колкото си иска, но и с двигатели (автомобили) нещата не вървят "по план", както и във всеки един аспект. Само 1 пр. панелите били с живот 25г, като доста от тях вече са минали. Ко ши прайм след 20г, примерно, когато ще трябва да ги изхвърлим? Къде?
Нещо подобно е и с автомобилите.
Хванал се за един двигател и смотан бил той!!! Я го напиши у форума на БМВ, та си запуши ушите!
Индианеца се показва мъдро момче, а и в ръцете не е сбъркан. Да не е скъпа и сравнително здрава.
Ако не ми толкова зле стария таралясник, бих му го подарил, вместо да го хвърля на вторични.
Единият чифт гуми струва повече от колата. Перфектни табелки са.
Факт е, технологиите вървят напред, но продиктувано не заради прочност.
Хидрата може да криволичи колкото си иска, но и с двигатели (автомобили) нещата не вървят "по план", както и във всеки един аспект. Само 1 пр. панелите били с живот 25г, като доста от тях вече са минали. Ко ши прайм след 20г, примерно, когато ще трябва да ги изхвърлим? Къде?
Нещо подобно е и с автомобилите.
Хванал се за един двигател и смотан бил той!!! Я го напиши у форума на БМВ, та си запуши ушите!
Индианеца се показва мъдро момче, а и в ръцете не е сбъркан. Да не е скъпа и сравнително здрава.
Ако не ми толкова зле стария таралясник, бих му го подарил, вместо да го хвърля на вторични.
Единият чифт гуми струва повече от колата. Перфектни табелки са.