• 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 58
Всички имаме коли, нали ?
radius - майстор
Хмм, дали не е било 206 ;)
imegogo - специалист
Мой познат взе Пежо 307 2.0 hdi мотора е чук,ама за по-малко от година е дал поне ,още толкова за части всичко по окачването,тръби,гърнета,съединител за труд не ги смята защото той е майстор и си я прави сам
Много се качиха и цените за труд моята която е 1.9 tdi гнп ми искаха от 400 дори стигаха 600-700 офертите на някой сервизи лв за смяна на уплатнения на гнп обиколих и прозвънях сума майстори докато намерих майстор
съгласен съм,ако е за първа кола може някоя по-стара и евтина или ще се кара по някъде по калпави пътища,но иначе си е мазохизъм да се взема нещо над 10-15 години
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
пон юни 05, 2023 5:00 pmimegogo написа:
Мой познат взе Пежо 307 2.0 hdi мотора е чук,ама за по-малко от година е дал поне ,още толкова за части всичко по окачването,тръби,гърнета,съединител за труд не ги смята защото той е майстор и си я прави сам
Много се качиха и цените за труд моята която е 1.9 tdi гнп ми искаха от 400 дори стигаха 600-700 офертите на някой сервизи лв за смяна на уплатнения на гнп обиколих и прозвънях сума майстори докато намерих майстор
съгласен съм,ако е за първа кола може някоя по-стара и евтина или ще се кара по някъде по калпави пътища,но иначе си е мазохизъм да се взема нещо над 10-15 години
:cry:
пон юни 05, 2023 4:34 pmradius написа:
Хмм, дали не е било 206 ;)
Естествено, че 206.
Както пише по назад- тея мотори по правило са си чукове.

Всеки различно вижда, Кака, щото на всеки камбанарията различна, един на сянка, друг на слънце, трети с полароидни цаки за 1-2 иляди...
kr1100 - майстор
пон юни 05, 2023 9:33 amIndianec 2 написа:
Мнение за за 1.8 125 коня от ваг групата, атмосферката, не бензина с турбо, 20 клапана
Как са му цените на частите за обслужване, в какви граници бара маслото (далеч съм от мисълта, че кола на тия години не бара)?
Четох, във фв форума, че има някакви скъпи ролки, но темата е стара и предполагам цените да са паднали.
Слаб, много мудно ускоряване. Иска обороти Мен лично ме нерви докато потегли.
С ADY съм свикнал да си потеглям по-леко надолнище - това чудо не ще.Въртящия момент е на високи обороти и си иска газ.
Има 3 вида двигатели според обтегача. Именно ел. обтегача е сума. Пукат бобини. Свещи трудно се сменят.
Ако е Пасат код на двигателя ADR - теч под кутията на възд. ф-р в краката на пътника - сваля се кутията и силикон.Има 3 отвора под и пред предното стъкло за оттичане на водата. Завършват с гумени цицки - задръстват се от кал, листа и става язовир под предното стъкло. Избушват се гумичките. Теч от страната на водата и езеро под краката на водача за да си ги мие / да се вмирисва де/. Обаче комфорт модула не обича наводнение - под седалката на водача е . Смяна. Според електриката по задните порти са 2 вида и различен брой куплунзи.
Ако е в ред/ многомилионик/ масло не пипа.
За сега толкова
:partyman:
kr1100 - майстор
нед юни 04, 2023 9:45 pmТрифон П.Трифонов написа:
.........Свидетел съм как колега плейбой слезе от голф 3 GTI 2.0 16 и се метна в лагуна комби 1.8.
Много здрав и функционален автомобил. Вече на достолепна възраст.
Може ,а кое Лагуна 1. Обаче Лагуна 1 1,8 моно на газ със здрава кутия на въздушния филтър е мисия невъзможна
kr1100 - майстор
Хапнат , ударих 1-2 и пиша:
Първо поколение мотор :
http://www.vsemotory.ru/medium/m/c2c98a ... anie_0.jpg
Електроника : Сименс. Разлика: дебитомера след филтъра горе в ляво е метален,бърз регулатор и най-куция мотор уж.
Второ поколение мотор:Електроника : БОШ
Разлика: дебитомера след филтъра горе в ляво е пластмасов,бавен регулатор и средна хубост мотор с променливо газоразпределение на всмукателните валове(като Ви-Тек) посредством механичен клапан,задействан от налягането на маслото.
Трето поколение мотор Електроника: БОШ
Разлика: изцяло пластмасов колектор с екология и покрит по-горен ЕУРО стандарт.1:1 със старият си мотор с разликата ,че тук механичният клапан е заменен с електрически и колата тръгва от 1500 оборота,а не над 2000.
пон юни 05, 2023 7:43 pmkr1100 написа:
нед юни 04, 2023 9:45 pmТрифон П.Трифонов написа:
.........Свидетел съм как колега плейбой слезе от голф 3 GTI 2.0 16 и се метна в лагуна комби 1.8.
Много здрав и функционален автомобил. Вече на достолепна възраст.
Може ,а кое Лагуна 1. Обаче Лагуна 1 1,8 моно на газ със здрава кутия на въздушния филтър е мисия невъзможна
Не помня такива подробности. Човърках по парното около 2 часа. Нямаше никакво, искаха му 200лв за труд. Аз не се навих, щото няколко пъти съм си чупил ръцете да сменям и все в студеното искат шефиорите- тогас им е зор.
След тези 2 часа, колата стана сауна. Супер агресивна промивка на цялата охл. с-ма, с уточнение за рисковете.
На тези мотори прадядо им е старият 1.6 дизел. Следва 1.7 (1721см3), 1.8, 2.0, бензинови, както и 1.9 дизел. Осем клапанови мотори с една и съща, като архитектура, чугунена долница. Жилезни бяха.
Indianec 2 - специалист
Мммда, горе долу всички, които бях набелязал отидохме да погледнем, и всички леш...
Баш Майсторо - специалист
пон юни 05, 2023 9:33 amIndianec 2 написа:
Мнение за за 1.8 125 коня от ваг групата, атмосферката, не бензина с турбо, 20 клапана
Как са му цените на частите за обслужване, в какви граници бара маслото (далеч съм от мисълта, че кола на тия години не бара)?
Четох, във фв форума, че има някакви скъпи ролки, но темата е стара и предполагам цените да са паднали.
Здравей а защо не искаш този с турбо, много здрав двигател, само че гледай фейстливтовите. От 2015г. до днес търкалям А4 1.8Т, ANB, проблеми с бобини, дебитомер и вериги не съм имал. Сам си сменям масла и филтри на всеки 10 000км., 2-3 години често дърпах претоварени ремаркета и взе да боксува съединителя. Съединител смених комплект не беше скъпо към 300лв., но без маховика, защото нямаше нужда и стандартното ремъци и ролки на 5г. или 50 000км. Преди няма месец след толко години по "прекрасните ни" пътища :evil: , дето им плащаме винетки имах счупена предна пружина и изтървал амортисиьор и реших - Предно окачване комплект + предни амове с пружини, всичко с труда под 1000 лв., ама сега се вдигна и стана чук. По на там ще сменя и по задницата, че има тампони ли ще видим. Който е запознат със състоянието на пътя Първомай - Хасково ще ме разбере, ползвам основно него, то и с БРДМ да си ебахти. :проба: Върви добре на газ и бензин, не съм имал проблеми до сега, гори 9-10 при нормално каране(мойто не е много нормално има доста по - икономични шофьори :) ), на магистрала съм я докарвал до 12-13 с климатик и не позволена скорост. :wink: Да гори и масло но го отдавам и на турбината все пак не е нова, колкото по - здраво я караш повечко гори, ама не ме бърка карам здраво и доливам по 1-2 л. на 10 000км., то и ми капе от някъде масло та и от там губи, ама ще го видим като сменяме ремъците :-D . Вярно че са бая стари коли и излизат и разни дреболии ама такъв е живота, ще си я правя и карам и няма да я продавам даже и по-нова да зема, даже мисля да я чипосам, че нещо ми малее само 150 коня :-D .
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 58

Тема "RENAULT SCENIC" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: