Всички имаме коли, нали ?
maxx271 - специалист
Здравейте имам въпрос относно полиране на капак на автомобил .Каква паста да използвам за полиране на драскотините и да попитам как да прикрия тъмните точки които се виждат на снимките те са от камъчета предполагам трябва да се прикрият с боя

Прикачен файл

2w (1) (1040 x 780).jpg
2w (1) (1040 x 780).jpg (54.19 KиБ) Видяна 1108 пъти
kr1100 - майстор
кит и боя, или кит и "престилка ". някои му викат сутиен../, фолио
radius - майстор
Е то отлюспено до ламарината, какво полиране.
maxx271 - специалист
пет яну 21, 2022 7:55 pmradius написа:
Е то отлюспено до ламарината, какво полиране.
Това олюпеното има ли бял кит за метал да го запълня и да ми направят боя с тънка четка да закрия кита и после със шкурка да изтрия леко отгоре и да полирам дали ще стане .
maxx271 - специалист
пет яну 21, 2022 5:42 pmkr1100 написа:
кит и боя, или кит и "престилка ". някои му викат сутиен../, фолио
има ли бял кит за метал да запълня олюпеното да поръчам боя и с малка чета да нанеса отгоре и после със бодна шкурка да изтрия и да полирам .Но не знам точно какъв кит да купя и паста за полиране .
radius - майстор
Каква е целта, бялото е един от най-трудните цветове, с които не се справят и доста бояджии ( щото за теб е бяло, но са 100 вида бяло)?
Искаш с някакви кръпки да го докараш до истинско, няма да стане. По-добре намери един капак от моргата в твоя цвят.
kozl - майстор
пет яну 21, 2022 9:52 pmmaxx271 написа:
има ли бял кит за метал да запълня олюпеното да поръчам боя и с малка чета да нанеса отгоре и после със бодна шкурка да изтрия и да полирам .Но не знам точно какъв кит да купя и паста за полиране .
Има и бял кит. Има и шприц кит. Правят бои по мостра.
Аз имах 2 бели коли за експерименти.
От мой скромен опит мое да стане от n-тия път , но не с четка, а с пулверизатор за модели.
Обаче по-лесно се оказа да си подготвя капака и да го пръсна целия.
brum - майстор
Подкрепям. Кръпки ще личат и резултата ще е краткотраен. Или цялостно боядисване както си му е реда, или запазен капак от морга.

Ако тръгнеш към боядисване - отиваш в магазин за автомобилни бои, купуваш си всичко необходимо подготвено като спрей и действаш. Но подозирам, че цената ще те откаже. Процедурите са шлайфане, кит, шлайфане, шприц кит, фино шлайфане, грундиране, боядисване и лакиране накрая. Трябва помещение което е почистено и обезпрашено, защото всяка прашинка се вижда на бялото.

Ако искаш просото да го скриеш леко - има едни маркери за корекция по автомобилна боя. Можеш да пробваш с тях, но не мисля, че ще са ефективни върху ръждивите точки.

Ако искаш да предпазиш основата и не ти пука много как ще изглежда - лятото в горещините пръскаш с парафин отгоре. Спира достъпа на кислород и много забавя скоростта с която ръждата яде метала. Но поради естеството на парафина оставя лепкав слой който събира прахоляк и си личи къде е било пръскано. Една почти 30 годишна Витара я държах така с оригиналната боя по вратите. Всяко лято по един слой парафин в долният край на вратите спасиха от появата на дупки. А точно тези са известни с ръждата.
maxx271 - специалист
съб яну 22, 2022 11:58 ambrum написа:
Подкрепям. Кръпки ще личат и резултата ще е краткотраен. Или цялостно боядисване както си му е реда, или запазен капак от морга.

Ако тръгнеш към боядисване - отиваш в магазин за автомобилни бои, купуваш си всичко необходимо подготвено като спрей и действаш. Но подозирам, че цената ще те откаже. Процедурите са шлайфане, кит, шлайфане, шприц кит, фино шлайфане, грундиране, боядисване и лакиране накрая. Трябва помещение което е почистено и обезпрашено, защото всяка прашинка се вижда на бялото.

Ако искаш просото да го скриеш леко - има едни маркери за корекция по автомобилна боя. Можеш да пробваш с тях, но не мисля, че ще са ефективни върху ръждивите точки.

Ако искаш да предпазиш основата и не ти пука много как ще изглежда - лятото в горещините пръскаш с парафин отгоре. Спира достъпа на кислород и много забавя скоростта с която ръждата яде метала. Но поради естеството на парафина оставя лепкав слой който събира прахоляк и си личи къде е било пръскано. Една почти 30 годишна Витара я държах така с оригиналната боя по вратите. Всяко лято по един слой парафин в долният край на вратите спасиха от появата на дупки. А точно тези са известни с ръждата.
Не искам да стане перфектна тя колата я ползвам за работа .но ме дразнят тези драскотини и отлюпената боя искам да прикрия тези драскотини .Боя ще поръчам да ми направят под налягане .Но мисля ,че ще е по добре да китосам леко дупчиците и да ги изшкуря ,и тънка четна да прикрия кита .
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
съб яну 22, 2022 2:09 pmmaxx271 написа:

Не искам да стане перфектна тя колата я ползвам за работа .но ме дразнят тези драскотини и отлюпената боя искам да прикрия тези драскотини .Боя ще поръчам да ми направят под налягане .Но мисля ,че ще е по добре да китосам леко дупчиците и да ги изшкуря ,и тънка четна да прикрия кита .
Купи си 2в1 ръждопреобразувател и боя, бял и капвай с клечка за зъби в чукнатото. С четка ще оплескаш нещата. И не се занимавай с глупости. Сегашната ми кола някой някога и е прикривал драскотини и ужасно мърляво изглежда. Селска работа. По-добре в оригинал

Тема "Полиране на автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: