За краткия времеви и не толкова километров пробег (за 15 години около 400 000 км.) мога да изразя мнение както за различен тип СК,така за ДВГ и производители. А, също и за пълноприводни ПС.
На 18 години дядо ми ми подари бяла жигула. Прекрасна,от пода на задната седалка падна и изгубих 10 литрова туба с минерална вода,но я обичах тая кола. За 3 години - 56 000 км. кой както иска да си ги представи как се минават с жигула.
Бях впечатлен от съветския автопром и го боготворих. После се качих на автомобил - пасат,дизелов,110 кс. 4х4 (2000 г.),на него за 5 години му направих 100 000 км и смених само съединител без маховик и то по моя вина. По между другото карах и една лагуна 2.0 литра бензин и и намятах 30 000 през тия 5 години с пасата. После карах основно служебни бусове и баничарки всички дизел ръчка. Преди 5 години взех ML - 300 к.с. със СК 7G tronic.
Допреди мерцедеса бях сектант на тема ФВ и си мислих,че другите производители правят клозети. Между другото също както когато карах жигулата в бледите ми младежки години. След пасата казах, че кола която не е 4х4 повече няма да карам и по възможност дизел. След мерца казвам, че повече в кола която не е автоматик и не е 4х4 няма да се кача (въпреки, че следващата при всички случаи ще е електро).
Ако има хора, които са против АСК, то те или не са карали, или са попаднали на тотален боклук, или просто гроздето им е кисело. Не виждам нито едно, повтарям нито едно предимство на ръчната пред автоматичната сравнявайки ДО 10 годишна кола. Ръчната е по-дълговечна,но от тази страна на манталитета си си страдаме. Кефа няма цена.
Единствения плюс, който мога да кажа за РК е,че за малолитражка бензин, предполага че е нисък клас, евтин автомобил и наистина няма смисъл да се купува с АСК, тъй като цената и спрямо возилото е по-голяма в %но отношение.
На 18 години дядо ми ми подари бяла жигула. Прекрасна,от пода на задната седалка падна и изгубих 10 литрова туба с минерална вода,но я обичах тая кола. За 3 години - 56 000 км. кой както иска да си ги представи как се минават с жигула.
Бях впечатлен от съветския автопром и го боготворих. После се качих на автомобил - пасат,дизелов,110 кс. 4х4 (2000 г.),на него за 5 години му направих 100 000 км и смених само съединител без маховик и то по моя вина. По между другото карах и една лагуна 2.0 литра бензин и и намятах 30 000 през тия 5 години с пасата. После карах основно служебни бусове и баничарки всички дизел ръчка. Преди 5 години взех ML - 300 к.с. със СК 7G tronic.
Допреди мерцедеса бях сектант на тема ФВ и си мислих,че другите производители правят клозети. Между другото също както когато карах жигулата в бледите ми младежки години. След пасата казах, че кола която не е 4х4 повече няма да карам и по възможност дизел. След мерца казвам, че повече в кола която не е автоматик и не е 4х4 няма да се кача (въпреки, че следващата при всички случаи ще е електро).
Ако има хора, които са против АСК, то те или не са карали, или са попаднали на тотален боклук, или просто гроздето им е кисело. Не виждам нито едно, повтарям нито едно предимство на ръчната пред автоматичната сравнявайки ДО 10 годишна кола. Ръчната е по-дълговечна,но от тази страна на манталитета си си страдаме. Кефа няма цена.
Единствения плюс, който мога да кажа за РК е,че за малолитражка бензин, предполага че е нисък клас, евтин автомобил и наистина няма смисъл да се купува с АСК, тъй като цената и спрямо возилото е по-голяма в %но отношение.