• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
silent - майстор
не е към теб....
MamaMy - майстор
чет авг 04, 2022 2:57 pmsilent написа:
...шото аз не се сещам за нито едно предимство на хидротрансформаторната кутия....ако някой знае нека сподели...ще ми е интересно...
Ами например няма съединител. При тая цена на демпферните съединители си е +.
silent - майстор
Затова пък всяка предавка е с пакет съединители плюс локъпа който се намира в трансформатора и има живот колкото конвенционален съединител...едно фабрично рециклиране на хидротрансформатора е колкото демферен маховик и съединител...
kr1100 - майстор
от ръчната няма по- голям кеф за каране.
А пък тази идиотщина със старт/стоп системата - няма друга по- голяма глупост на света. Светва зелено и ще го чакам оня отпред да вземе да запали , че и да тръгне. Стартер и акумулатор са консумативи.На отсечка с гъсти светофари докато запали и тръгне и опа пак загасва
Във Варна има "булеварди" със светофари през 50-60 м.
А пъки за зелена вЪлна да не говорим - никаква синхронизация.
radius - майстор
Е, тая тъпня не я намесвай тук и без това има достатъчно матрял да се дъвчем за автоматиците.
Lisko - майстор
чет авг 04, 2022 11:20 pmradius написа:
Е, тая тъпня не я намесвай тук и без това има достатъчно матрял да се дъвчем за автоматиците.
Хаха, праЕлно! Но и за нея и за много автоматични неща е добре когато има повече гъвкавост - дали ще може примерно някъде да се зададе централно - да спира двигателя само ако не си се движил ХХ секунди, или още по-гъвкавото - при спиране където знаеш че не се чака много да може с едно бързо движение да канцелираш спирането на двигателя.
fbr - майстор
пет авг 05, 2022 5:02 amLisko написа:
Но и за нея и за много автоматични неща е добре когато има повече гъвкавост
Не може, в Брюксел какво ще бачкат. Определя се радиуса на краставицата и толкоз, с по-голям радиус-става, с по-малък-в коша, не става за ядене. Гъвкава краставица де си виждал.
schuldiner - майстор
Ей, курназ шофьори, а елементарните трикове не знаят!
Значи, в задръстване стоим на първа на полусъединител и ровим с двете ръце в телефона - не държим геврека, нито бараме лоста сякаш сме автоматик. На червено гасим от ключа и на зелено палим - пепелникът ми е там и става с незабележимо естествено движение. В жегата кибичим на вдигнати джамове, демек климатикът е ноу як. Пестен коня, чиптунинг и туй модерното "кибрит" се оправят с лепенки, нищо че дизелът хопа като икарус... Само за музиката не знам: как се имитира без да имаш свестни колони? Ний стоим със слушалки и клатим главата, ама не е като да те чуват отсекъде.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
пет авг 05, 2022 7:32 amschuldiner написа:
Ей, курназ шофьори, а елементарните трикове не знаят!
Значи, в задръстване стоим на първа на полусъединител и ровим с двете ръце в телефона - не държим геврека, нито бараме лоста сякаш сме автоматик. На червено гасим от ключа и на зелено палим - пепелникът ми е там и става с незабележимо естествено движение. В жегата кибичим на вдигнати джамове, демек климатикът е ноу як. Пестен коня, чиптунинг и туй модерното "кибрит" се оправят с лепенки, нищо че дизелът хопа като икарус... Само за музиката не знам: как се имитира без да имаш свестни колони? Ний стоим със слушалки и клатим главата, ама не е като да те чуват отсекъде.
:heart: :supz: :-D
Кики - специалист
чет авг 04, 2022 6:25 pmsilent написа:
Затова пък всяка предавка е с пакет съединители плюс локъпа който се намира в трансформатора и има живот колкото конвенционален съединител...едно фабрично рециклиране на хидротрансформатора е колкото демферен маховик и съединител...
Ето заради такива глупости и небивалици писани по форумите някой "ръчка-джии" намират поле за изява с "железни" аргументи в полза на празните си теории.
Фрикционните првключватели в автоматичната скоростна кутия нямат нищо общо с класическия едно, или многодисков съединител, без значение сух или маслен. Ако познаваш устройството (всъщност по устройство си приличат и от там идва заблудата) и начина на работа на двата възела ще си го изясниш сам, аз нямам намерение. За LOck UP-а на хидрото се отнася долу-горе същото.
Не заблуждавайте хората когато се опитвате да обясните нещо от което хал хабер си нямате.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Тема "Автоматични или ръчни скорости на колата - за и против?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: