съб юни 11, 2022 10:52 pmПетър Радев написа:Първата грешка означава, че системата диша не измерен въздух, т.е пробив след дебитомера и ламбда сондата го хваща. Възможни места, зялата вакучна система, клапан на канистъра на резервоара, клапан за картерна вентилация, самата вентилация от някъде изобщо цялата всмукателна система намираща се между дебитомер и катализатор. Трябва ти майстор който знае какво означават шорт и лонг фюъл трим и да ти търси проблема.съб юни 11, 2022 10:36 pmChefo77 написа: И какво казва диагностиката?Дава ми 3 грешки
P0174
System too lean(Bank2)
P0560
System voltage
P1619Code:Manufacturer: BMW, Description: Map Cooling Thermostat Control Circuit Signal Low
Смених всички гофрета от дросела до въздушния филтър,бобините,свещитеи диса клапата...Проблема си остава!
Втората грешка е за липсващо захранване в някой момент, най вероятно слаб акумулатор по време на диагностиката примерно и третата грешка, термостатът е активен и е изгоряла подгревната му система и трябва да се подмени с нов