Всички имаме коли, нали ?
montoya - майстор
съб юни 11, 2022 10:52 pmПетър Радев написа:
съб юни 11, 2022 10:36 pmChefo77 написа:
И какво казва диагностиката?
Дава ми 3 грешки
P0174
System too lean(Bank2)
P0560
System voltage
P1619Code:Manufacturer: BMW, Description: Map Cooling Thermostat Control Circuit Signal Low
Смених всички гофрета от дросела до въздушния филтър,бобините,свещитеи диса клапата...Проблема си остава!
Първата грешка означава, че системата диша не измерен въздух, т.е пробив след дебитомера и ламбда сондата го хваща. Възможни места, зялата вакучна система, клапан на канистъра на резервоара, клапан за картерна вентилация, самата вентилация от някъде изобщо цялата всмукателна система намираща се между дебитомер и катализатор. Трябва ти майстор който знае какво означават шорт и лонг фюъл трим и да ти търси проблема.
Втората грешка е за липсващо захранване в някой момент, най вероятно слаб акумулатор по време на диагностиката примерно и третата грешка, термостатът е активен и е изгоряла подгревната му система и трябва да се подмени с нов
Петър Радев - помощник
вт юни 14, 2022 8:31 ammontoya написа:
съб юни 11, 2022 10:52 pmПетър Радев написа:
съб юни 11, 2022 10:36 pmChefo77 написа:
И какво казва диагностиката?
Дава ми 3 грешки
P0174
System too lean(Bank2)
P0560
System voltage
P1619Code:Manufacturer: BMW, Description: Map Cooling Thermostat Control Circuit Signal Low
Смених всички гофрета от дросела до въздушния филтър,бобините,свещитеи диса клапата...Проблема си остава!
Първата грешка означава, че системата диша не измерен въздух, т.е пробив след дебитомера и ламбда сондата го хваща. Възможни места, зялата вакучна система, клапан на канистъра на резервоара, клапан за картерна вентилация, самата вентилация от някъде изобщо цялата всмукателна система намираща се между дебитомер и катализатор. Трябва ти майстор който знае какво означават шорт и лонг фюъл трим и да ти търси проблема.
Втората грешка е за липсващо захранване в някой момент, най вероятно слаб акумулатор по време на диагностиката примерно и третата грешка, термостатът е активен и е изгоряла подгревната му система и трябва да се подмени с нов
Благодаря колега!Термостата ще го сменя,но акомулатора е чисто нов на няма и 2 месеца...а за паразитния въздух,смених гофрираните маркучи,диста но явно и от другаде смуче...
montoya - майстор
Тия гофрирани маркучи преди филтъра и да ги няма е все тая. Проблемът идва след дебитомера, картерна вентилация, ако не се лъжа по спомен на тоя двигател вентилацията върви по едни пласмасови тръби с бързи връзки над и под всмукателния колектор, със сигурност има някоя строшена, изгоряла от употреба. Клапана за канистъра трябва да се провери да не би да не затваря добре. Колата трябва да се гледа на диагностика и по лонг и шорт фуъл трима на сондите може да се разбере кога е решен проблемът, но трябва някой който знае какво прави и какво да гледа. Такъв който сменява бобини и свещи само за проба грешка, не става. Между другото е хубаво да се премери и компресията, защото последната 39-ка с бензинов мотор беше с умряла компресия на 2 цилиндъра, а работеше на 5, като сменим свещите с всичките цилиндри, докато нацапа свещите с масло и пак почва да тресе.
Та закарй колата на майстор който разбира и знае какво да търси
Петър Радев - помощник
ср юни 15, 2022 8:25 ammontoya написа:
Тия гофрирани маркучи преди филтъра и да ги няма е все тая. Проблемът идва след дебитомера, картерна вентилация, ако не се лъжа по спомен на тоя двигател вентилацията върви по едни пласмасови тръби с бързи връзки над и под всмукателния колектор, със сигурност има някоя строшена, изгоряла от употреба. Клапана за канистъра трябва да се провери да не би да не затваря добре. Колата трябва да се гледа на диагностика и по лонг и шорт фуъл трима на сондите може да се разбере кога е решен проблемът, но трябва някой който знае какво прави и какво да гледа. Такъв който сменява бобини и свещи само за проба грешка, не става. Между другото е хубаво да се премери и компресията, защото последната 39-ка с бензинов мотор беше с умряла компресия на 2 цилиндъра, а работеше на 5, като сменим свещите с всичките цилиндри, докато нацапа свещите с масло и пак почва да тресе.
Та закарй колата на майстор който разбира и знае какво да търси
Да да,запзил съм на 22ри ще я оставя в един сервиз.Момчетата ми изглеждат стабилни..иначе проблемите ми ги прави само на газ,на бензин няма грешки и колата варви страхотно
Петър Радев - помощник
Оказа се от газовите дюзи...една е пускала по малко газ,когато загрее и е ставала баркотията.Нови дюзи и сега е добре бмвто...Благодаря на всички за мненията!!!Лека и безавариѝна момчета .

Тема "Бмв проблеми на газ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: