• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
brum - майстор
За 150-200 ампера почват от около 50 долара. Дали е евтино е субективно. Само BMS-a ще струва колкото оловният акумулатор който се опитва да замести.

Като марка бих препоръчал hankzor. Ползвам техен и при тестовете отговаряше напълно на спецификациите. Ето един примерен. Размерите са 163х82х14мм. Много е вероятно да не се събере в корпуса на акумулатора заради тези 163мм.
ESPACE - майстор
160A за 70лв. с доставката. Моментен ток до 750А, размери 115×66×18, мисля ще е подходящ. Дори и с 120А вариант според мен ще работи.


https://www.aliexpress.com/item/4000782 ... 3077%21sea
пишман_майстор - майстор
Благодарности към всички!
БМС-си гледам има до 3.7 волта заряд на секция, само прагът на разряд е малко нисък, но то надали може да се стигне дотам , освен ако нещо брадяса реле или магнет и не се усетя навреме. Такъв ли да си поръчам?
Значи ако ще се прави, ще е четириредова , щом няма е проблем зареждането до 3.6-3.7 волта.
Трябва видя как ще е подредбата на елементите , да се съобразя и с наличните си клетки , и с местото отделено за самия акумулатор.
П.п. оловен с течен електролит вече не искам, скапват се яко и за кратко . Мотори карам от 18 годишен, сега съм на 53. Е вече не колкото на младини, ма...
. Много нещо премина през ръцете ми.
Както казах с течния прекратих , после с гелови като излязоха по-масово, а доскоро на единия беше и АГМ тип за близо 160лв с уж 200А стартов ток и капацитет 10-ина Ач . Най-добре беше с него, с него изкарах три лета, четвърто нямаше. Предния също беше такъв , пак толкова изкара,но там имам и аз вина.
  • 1
  • 2

Тема "Стартерна батерия за мотоциклет." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: