Здравейте,
след като през последните 5 години смених 4 /четири/ такива крика /до 100лв./ и всичките в един момент започват да изпускат по малко, вече ми писна.Така и не можах да разбера логиката на доливането на масло,тъй като всичките си бяха пълни догоре когато пробвах. Със завист гледам криковете по гумаджийниците. Проблемът е , че колите взеха да стават все по-тежки и по-високи. Последно карах с един Райдер 3,5т. и до 39 см /по спомен/, но след като взех нова кола с висок просвет и 18-ки гуми и той е на ръба да я вдигне да отлепи едвам-едвам гумата, но не може да я задържи и започва през 10 секунди да пука и да пуска по 1/2 сантиметър - с предната кола държеше,но тя беше по-лека и ниска.
Затова сега съм готов да дам малко повече, дори за втора употреба, но да държи.
след като през последните 5 години смених 4 /четири/ такива крика /до 100лв./ и всичките в един момент започват да изпускат по малко, вече ми писна.Така и не можах да разбера логиката на доливането на масло,тъй като всичките си бяха пълни догоре когато пробвах. Със завист гледам криковете по гумаджийниците. Проблемът е , че колите взеха да стават все по-тежки и по-високи. Последно карах с един Райдер 3,5т. и до 39 см /по спомен/, но след като взех нова кола с висок просвет и 18-ки гуми и той е на ръба да я вдигне да отлепи едвам-едвам гумата, но не може да я задържи и започва през 10 секунди да пука и да пуска по 1/2 сантиметър - с предната кола държеше,но тя беше по-лека и ниска.
Затова сега съм готов да дам малко повече, дори за втора употреба, но да държи.
