чет фев 29, 2024 8:16 pmiliya_i написа:Ти, незнам почна да обиждаш ли, не съм от паланка, и не си чел може би всичко което писах, че имам още един ключ, щото ми казаха да сменя ключа, но от това не се оправиха нещата, проработи и след един месец или по-малко пак-същото.., та затова ги мисла тия неща. А защо да светят едновремнно едновременно къси и дълги, нали дългите се включват когато реша от ръчката, но както и да е, аз може би щото съм от паланка и не разбирам..то не че ако си от село е обидно, въпроса е какъв си като човек..иначе мерси за мненията, мен тук целта ми беше да разбера има ли реле, и за какво служи, иначе за ключето, нали казах сменявах го и не е проблема от него, ако беше това нямаше да пиша тук..чет фев 29, 2024 7:29 pmFredfred7171 написа:А крушките H4 дали могат да светят едновременно на къси и дълги без да гръмнат на 15-тата секунда?чет фев 29, 2024 6:14 pmiliya_i написа:Мерси.., ами резонен въпрос, но дълтиге ще си ги включвам от ръчката когато ми трябва, така си мисля защото на куплунга за крушките има доколкото измерих отделно напрежение за тях. А иначе за бушони, ами аз като подам от плюса под капака ще е директно към крушките и незнам дали ще минава през бушоните, незная какво може да се случи освен да изгори ключа или крушките, незнам доколоко е безопасно, но...да даде някаква искра че да се запали нещо --невярвам, ще направя кабелите да са прибрани, изолирани връзките..
А дълги как ще включваш?
Също трябва да имаш впредвид, че ляв и десен фар са на различни бушони.
https://www.renaultbook.ru/bg/Megane/1/ ... kih-shemah
Чудя се от коя паланка ли си, дето няма автоморги на 20-30 км разстояние, пълна с менан 1 (може и клио 2 или лагуна 1), та си мислиш за глупости?
Естествено, плащаш след проба.
На R19 за 17 години при мен, и още 10 при друг преди това, нямах такъв проблем. Отиде си в моргата с читав превключвател.
На R5 имах, но си купих втора употреба, с проба на място.
чет фев 29, 2024 8:16 pmiliya_i написа:Всъщност, разбрах те, може би това трябва да се направи с ц-к ключе, за да не светят едновременно, но ще стане май много омотано да прекъсвам и дългите, незнам как да си реша проблема всъщност като не става със смяна на ключе, другия вариант е да се вклюват късите при стартиране, но тогава само при работещ двигател, не че иначе ще ми трябват ако ми трябва светлина без двигател ще включвам габаритните..май това остава като вариант..чет фев 29, 2024 7:29 pmFredfred7171 написа:А крушките H4 дали могат да светят едновременно на къси и дълги без да гръмнат на 15-тата секунда?чет фев 29, 2024 6:14 pmiliya_i написа:Мерси.., ами резонен въпрос, но дълтиге ще си ги включвам от ръчката когато ми трябва, така си мисля защото на куплунга за крушките има доколкото измерих отделно напрежение за тях. А иначе за бушони, ами аз като подам от плюса под капака ще е директно към крушките и незнам дали ще минава през бушоните, незная какво може да се случи освен да изгори ключа или крушките, незнам доколоко е безопасно, но...да даде някаква искра че да се запали нещо --невярвам, ще направя кабелите да са прибрани, изолирани връзките..
А дълги как ще включваш?
Също трябва да имаш впредвид, че ляв и десен фар са на различни бушони.
https://www.renaultbook.ru/bg/Megane/1/ ... kih-shemah
Чудя се от коя паланка ли си, дето няма автоморги на 20-30 км разстояние, пълна с менан 1 (може и клио 2 или лагуна 1), та си мислиш за глупости?
Естествено, плащаш след проба.
На R19 за 17 години при мен, и още 10 при друг преди това, нямах такъв проблем. Отиде си в моргата с читав превключвател.
На R5 имах, но си купих втора употреба, с проба на място.
Мерси за това че ми каза, можеше да го направя и да гръмнат крушките!!