Здравейте, имам нужда от малко помощ. Става дума за ламбда сонда преди катализатор за Mercedes C200, S204 , 2009г. M271.950 ! ОЕМ номер 0045428618 на Bosch.
Грешката която излиза към момента е богата смес в ниски обороти P2188 и 0172.
Ламбдата работи на по - високо напрежение от 1 V, доколкото успях да разбера и прочета трябва да варира м/у 0.4 и 0.9 V.
Има ли нещо друго което кара ламбда сондата да работи на 2 V както е и в моя случай?
Незнам дали е сменяна някога , но имам намерение да го направя. Трябва ли кодиране на ламбда при смяната и, трябва ли изчистване на адаптации на дросел и т.н.
Автомобила е с газово , но проблема се проявява на бензин приблизително на 100км светва чек лампата.
Моля за насоки , къде да търся проблема за неправилната работа на сондата. Нямам грешки в самата сонда т.е. ECU я разчита като изправна.
Евентуално има ли с какво и как да я замеря?
Дебитомера го замервах и ми дава съпротивление 7 милиома , което показание е като за читав и нов.
При живи данни количеството въздух е 7гр./сек. при 710 об./мин.
Абсолютно налягане във всмукателните колектори е 54 kPa
Налягане на горивната помпа е 380 kPa
Барометрично налягане е 100 kPa
Дроселовата клапа е почиствана, като я свалих си беше в добро състояние.
Ако има значение разхода на гориво на табло е 7/100км , а реално при напълване е 9/100км.
Благодаря Ви предварително!
Грешката която излиза към момента е богата смес в ниски обороти P2188 и 0172.
Ламбдата работи на по - високо напрежение от 1 V, доколкото успях да разбера и прочета трябва да варира м/у 0.4 и 0.9 V.
Има ли нещо друго което кара ламбда сондата да работи на 2 V както е и в моя случай?
Незнам дали е сменяна някога , но имам намерение да го направя. Трябва ли кодиране на ламбда при смяната и, трябва ли изчистване на адаптации на дросел и т.н.
Автомобила е с газово , но проблема се проявява на бензин приблизително на 100км светва чек лампата.
Моля за насоки , къде да търся проблема за неправилната работа на сондата. Нямам грешки в самата сонда т.е. ECU я разчита като изправна.
Евентуално има ли с какво и как да я замеря?
Дебитомера го замервах и ми дава съпротивление 7 милиома , което показание е като за читав и нов.
При живи данни количеството въздух е 7гр./сек. при 710 об./мин.
Абсолютно налягане във всмукателните колектори е 54 kPa
Налягане на горивната помпа е 380 kPa
Барометрично налягане е 100 kPa
Дроселовата клапа е почиствана, като я свалих си беше в добро състояние.
Ако има значение разхода на гориво на табло е 7/100км , а реално при напълване е 9/100км.
Благодаря Ви предварително!