Всички имаме коли, нали ?
vencil - специалист
Philips Ultinon Access тия дали някой има опит с тях, има ли шанс да подобрят светлините с халогенни крушки. Притеснява ме цветовата температура 6000 K студена бяла светлина ама от друга страна гледам че всичките ледове са с такава :? . Чета че не заслепяват насрещните коли което е най-важното за мен но....
chapara - майстор
И катджиите глобяват вече когато не си с крушки по кталог за модела кола! Не следиш новините😉🙄
Последна промяна от chapara на чет дек 19, 2024 12:26 pm, променено общо 1 път.
Органите "глобяват" когато при проверка с уред регулировката и интензитетът на светлината показват отклонения.
Производителят препоръчва, но никъде не пише, че задължава. При некадърно написан акт същият ще падне ако бъде обжалван. Не вярвам актосъставител да не знае как да си напише домашното. Сигурно се случва?!
hidrazin - майстор
ср дек 18, 2024 11:04 pmТрифон П.Трифонов написа:
Органите "глобяват" когато при проверка с уред регулировката...
Органите проверяват САМО регулировката - не и интензитетът на светлината.
Знаеш я оная "кутия" в която се вижда характеристиката и дали заслепява. Не знам в нея да има "мерилка" на интензитет...
То не беше ли ти дето качи клипа? : :shock: :?


[vbox][/vbox]


:partyman:
ср дек 18, 2024 11:36 pmhidrazin написа:

То не беше ли ти дето качи клипа? : :shock: :?

:partyman:
Нье.

Та, по въпроса за филипса.....Филипса са си табела, няма да се излагат я!
Вероятно са направили нещо, което е сертифицирано (не съм проверил) и е съобразено с изискванията.
Мен лично ме притеснява значително по големия интензитет извън петното на осветяване.
brum - майстор
Филипса колкото и да е марка няма как да извърти нещата. Бас ловя, че има някакво предупреждение, че тия крушки не са годни за каране по шосето. Нещо като на Осрам Рали-то. Вместо 55 вата яха 65 вата по спомен. Но си пишеше експлицитно, че не са "street legal".

За светодиодните - имат кусури. Тесен спектър на излъчваната светлина. Хем е по-светло, хем по-трудно се различават някой неща. Особено на мокро е скандал.

И баси - доживях някой да глоби тия дето подменят халогенните крушки с ксенони!

А тоя дето го глобили за изгоряла крушка - винаги си нося резервна в жабката. По спомен ако не успееш да отстраниш повредата (да смениш крушката) те спират от движение.

И като заговорихме за това - преди години ме спират на 200 метра от нас. Денем, но без пуснати фарове. А те се пускат автоматично като се качи напрежението на акумулатора (правен ДРЛ). И ония вика слез и виж, a аз направо отворих капака и слязох с мултицета. Алтернатора беше сдал багажа. Тия тъй се впечатлиха, че ме пуснаха да се прибера без фиш.
chapara - майстор
Светлината спрямо рефлектора не е насочена, а разсеяна, ай не се правете на неразбрали. Или не карате в тъмната част на деня, та не сте виждали коли които заслепяват. Пускаш им дълги светлини, те ти пускат още по дълги. Как се получава това, с нерагламентирани крушки за модела автомобил!. Тук скоро беше качен, за в Германияен клип за гуми и цолаж на гумите, как не минаваш преглед. Налазват ни, и с право.
hidrazin - майстор
чет дек 19, 2024 12:05 amchapara написа:
Как се получава това, с нерагламентирани крушки за модела автомобил!.
Бе не е баш така. Получава се с евтини крушки и ... неуки глупаци. :)
:partyman:
P.S. Мисля че бях писал и тук...
Преди бая години бях сложил ксенон на таралясник с нормални ламБи.
Никакъв проблем докато не ми замина едната ламБа.
Поръчах от БГ - пълен таш...ак. Липсваше и една "ламаринка" дето точно това правеше - да не заслепява.
Прехвърлях от старата ламБа... Ако някой го интересува, ще пиша подробно.

P.S. 2 За протокола - при минаване към ксенон отидох в сервиз с "кутия" за характеристиките.
Всичко си беше ок и отсичането беше много добро...
MamaMy - майстор
С оригинален ксенон съм на Хела. Като ми изгоря едната лампа (почна да червеней) си купих най-евтините заместители на крушките от емаг. Отидох на един пункт за прегледи и поисках да ми ги настроят. Сложиха апарата врът наляво, врът надясно. Ми те са си идеални. Дай 20лв. Дадох ги за да ми е чиста съвестта като ми присветне някой. Вярно, че "стъклата" са ми помътнели и пожълтели вече. Най-вероятно и рефлекторите на лупите са заминали защото не прави отпред ден, но пък за 3 години една крушка за 20лв. С халогените на предната кола бях абонат. Поне два пъти годишно и то само на късите. Бяха разделени, но все Н1. Е халогенките бяха евтини по 5лв, но след всяка смяна ходех да ги настройват че различните марки биеха все различно. Като сложа всеки път тест и май ксенона по-евтин. Той и теста преди беше 5 лв. Тогава се бях амбицирал. Харесах си едни лампи Тесла (нормални със сини стъкла, но светят бяло) и си поръчах 4 комплекта да са все еднакви. Поне да не ходя всеки път на стенд. Пролет сменям и двете, есента пак. С останалите здрави поддържах дългите. За съжаление смених колата, но още ползвам от онази Н1. До сега съм сменил само един път едната. То на дълги почти не карам.
kozl - майстор
Стана ми интересно кой за какво глобява :rolleyes:
И понеже за предишното пежо търсих фар, то на пазара цели фарове различни модели, едни с Н4, други с Н7, халогени, ксенони.
Значи требе да ме глобат, оти не съм с оригинални фарове.
А кои са оригиналните фарове :? :? :? :? :? :? :? :? :?
А на прегледа дали проверяват за оригиналност на фаровете :?
Даже и за насоченост не са ме проверявали, та.....
А какво всъщност е Н4, примерно. Определиние за корпус ли е или включва и халогенен източник на светлина :?
Аз не помня в ЗДП да има абзац за крушки.
Всяко изменение от..... мое да настъпи още със смяната на крушките, щот не са оригинални.
Са тука сещам се че имах джигула с оригинални италиански фарове (фар тип рефлектор-крушка) и имах проблеми с тях, защото уреда за настройка не ги одобри. По принцип в този фар рефлектор-крушка нямаше сенник пред и под нажежаемата жичка за КС, какъвто има в крушките с НЖ.

Тема "Крушки Philips Ultinon Access" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: