• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
Николов Н. - специалист
"следващите години дяловете в него стават собственост на германската компания „Фолксваген Груп“.[3] " Е,и? Оня да вземе да млъкне, стана съвсем за смях.
П.С.: gogo7777
Заглавие: Re: Електромобил в гаража.МнениеПубликувано: 05 яну 2025 21:20
Извън линия
майстор

Регистриран: 22 окт 2012 11:03
Мнения: 7656
Местоположение: София
Не за друго, ама Шкода няма кой автомобилен гигант да я купи. Някой друг...може би.....Шкода е бижу за "големите"
:partyman:
И ти ,естествено да не останеш назад....

_________________
И… и бърбори нещо по унгарски – хегеш-мегеш, нам к’во, туй-онуй. Аз разбирам `сичко, ама се пра`я на улав, уж де.
емовлаха - специалист
Ако ти е интересно ето ти четиво Трифоне

https://www.168chasa.bg/article/5798648
Бат кемал, съчувствам ти с рана на сърцето, хаха!

Вече качих линк, но вероятно не ти изнася да приемеш, че се обсъжда Шкода, не просто Шкода Ауто. Та....

"Днес традицията на оригиналните заводи на Škoda е продължена от редица независими инженерингови компании, които носят името Škoda в името си. Вероятно единственият пряк наследник може да се счита пилзенската компания Škoda Transportation, която се занимава с производството на трамваи и локомотиви. Нейното дъщерно дружество Škoda Vagonka произвежда жп подвижен състав, другото ѝ дъщерно дружество Škoda Electric произвежда тролейбуси и компоненти за тягово задвижване, включително електрически двигатели. В миналото се създават различни свързани компании, които все още използват името Škoda, например автомобилния производител Škoda Auto в Млада Болеслав, производителят на технологии за ядрена енергия Škoda JS в Пилзен или производителят на турбини и машини Doosan Škoda Power в Пилзен.

История
Основана е през 1859 г. от граф Валенщайн-Вартенберг като леярна машиностроителна фабрика в град Пилзен. През 1869 г. собственик на предприятието става инженерът и предприемач Емил Шкода, като неговата фамилия става по-късно търговска марка. Фабриката е произвеждала метални изделия за промишлеността: детайли за мелници, железопътния транспорт, електростанции, елементи за шлюзове (напр. за Суецкия канал), артилерия и друго военно снаряжение за армиите и флота на Австро-Унгария и за износ.


Макар, че няма нещо което да не може да се купи с пари............. би ли спрял да напомняш за себе си?!
пон яну 06, 2025 12:40 pmемовлаха написа:
Ако ти е интересно ето ти четиво Трифоне

https://www.168chasa.bg/article/5798648
Наистина ми беше интересно да науча за компанията Шкода, за реакторите в частност най-вече.
zz_stefanov - майстор
пон яну 06, 2025 10:26 amНиколов Н. написа:
Трифонов, тука пишем за съвременното състояние на завода за автомобили "Шкода". Но явно зависта и мерака ти да напишеш поредната глупост след мене ,наделява над разсъжденията. Историята на марката не е обект на спора и всеки може да е прочете.
заводът за автомобили Шкода отдавна не е един :)
kr1100 - майстор
нед яну 05, 2025 10:20 pmhidrazin написа:
....Във всяка туба ще налеем само по 333,33 кг злато. И ще остане доста празно отгоре.
Туба 20 литра.png
:partyman:
Ауу Хидрата паднал чак до Джелезни ръждиви туби . УжасТ. Има туби от ХалуминиЙ
:partyman:
kr1100 - майстор
пон яну 06, 2025 11:54 amMamaMy написа:
пон яну 06, 2025 10:26 amНиколов Н. написа:
Трифонов, тука пишем за съвременното състояние на завода за автомобили "Шкода". Но явно зависта и мерака ти да напишеш поредната глупост след мене ,наделява над разсъжденията. Историята на марката не е обект на спора и всеки може да е прочете.
Не съм Трифун, но факт: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0 ... 1%82%D0%BE
Шкода до закупването от VW никога не са правили добри автомобили .
За Татра само :prayer:
silent - майстор
До закупуването на Шкода от Фолсваген нито един соц. автомобил за простосмъртни не беше хубав. Приличен да но хубав...
Николов Н. - специалист
Те 90% бяха крадени модели- немски и щатски. Но правени-недоправени щайги. Май само трабанта си беше чисто ГДР.
gogo7777 - майстор
пон яну 06, 2025 6:01 pmkr1100 написа:
Шкода до закупването от VW никога не са правили добри автомобили .
За Татра само :prayer:
В Шкода са правени автомобили доста преди VW да се пръкне. Дори спортен модел са имали.
Татра са по-древни. Според чехите са имали луксозен модел лимузина, която е спряна от производство принудително от руснаците :)
Николов Н. - специалист
Парвата кола на Шкода е от 1905 или 1906г някъде. Името е "Воатюр "
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Тема "Електромобил в гаража." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: