Кока кола в двулитрова разфасовка се продава на цена 2.10 при изключително ниска отстъпка за дистрибутори. Колова напитка, произведена за Клевер, е на цена 39 стотинки. Въпреки всичко, Кока Кола се продава в пъти повече, отколкото Клевер-ската. Защо ли? Не само защото рекламата е зверска, а защото е по-вкусна, по-балансирана и т.н.
Преведено на езика на принтерите например, един китаец за 50 долара няма да може да изкара снимка с качеството на Епсон за 500. Ако изкара, значи инженерите на Епсон са за изхвърляне - не могат да намерят максимално евтин начин да постигнеш даден резултат. А с ограничаването на живота на самия продукт се набутват още повече - хем произвеждат скъпо, а продават евтино, хем не вдъхват доверие на клиента. Решението е да поръчат на китаеца да произведе за тях определен брой принтери на неговата цена, но с тяхната марка - така ще конкурират и други бъдещи "бойци" в този бизнес.
Кофти, обаче пазарът сам изхвърля невъзможните да се справят с конкуренцията. Естествен подбор в сферата на пазарната икономика.
Преведено на езика на принтерите например, един китаец за 50 долара няма да може да изкара снимка с качеството на Епсон за 500. Ако изкара, значи инженерите на Епсон са за изхвърляне - не могат да намерят максимално евтин начин да постигнеш даден резултат. А с ограничаването на живота на самия продукт се набутват още повече - хем произвеждат скъпо, а продават евтино, хем не вдъхват доверие на клиента. Решението е да поръчат на китаеца да произведе за тях определен брой принтери на неговата цена, но с тяхната марка - така ще конкурират и други бъдещи "бойци" в този бизнес.
Кофти, обаче пазарът сам изхвърля невъзможните да се справят с конкуренцията. Естествен подбор в сферата на пазарната икономика.