• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18
Има много интересни линкове, нека ги споделим.
Киррил - специалист
Какво е положението в момента?
Продължавате ли да получавате дребни пратки на сума 5-10-20 долара?
Има ли някаква промяна - въртели от всякакво естество, или директно си идват по пощата както си беше преди година.
За скъпите е ясно, но дребните?
hidrazin - майстор
нед окт 23, 2022 9:52 amКиррил написа:
Какво е положението в момента?
Продължавате ли да получавате дребни пратки на сума 5-10-20 долара?
Има ли някаква промяна - въртели от всякакво естество, или директно си идват по пощата както си беше преди година.
За скъпите е ясно, но дребните?
Идват нормално - и по-евтини, и по-скъпи.
Освен с български пощи започнаха да идват и с Еконт, и с M&BM Express
Говоря за тези дето не са препоръчани (без проследяване).
:partyman:
Киррил - специалист
Благодаря, законите ги подменят като носни кърпички, та се умислих да не би да са измислили нещо ново последните месеци.
Нямам големи неща - дреболии по за няколко долара бройката.
kr1100 - майстор
Здравейте. Имам проблем с Алиекспрес.
Не мога да отворя диспут. При опит за отваряне на диспут - мога да го отворя 15 дни след получаване на пратката.
Само ,че пратката не мога да я проследя, уж е изпратена , но никакво инфо повече.
Сумите са дребни 1,33 и 1,48 USD. , но пък ме е яд на китайците.

Магазина е : Shop1100272163 Store
Не се отваря сайта .
Поръчани и платени са на 29.11.2022. Поблазни ме бързата доставка от Люксембург. Касе се за дъждобрани за кучета.
Очакваната дата на получаване трябваше да е 7.12.2022. Изчаках седмица и писах на магазина - мълчание.
Пак писах на магазина - мълчание.
Като пусна търсене на пратката - не може да бъде открита.

Парагграф 22 - не мога да пусна диспут , защото трябва да получа пратката, ама тя я няма никаква и не може да се проследи.
Как да процедирам ? :?
Order ID: 8158496976055206
Order ID: 8158630664405206
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
съб яну 28, 2023 2:09 pmkr1100 написа:
Здравейте. Имам проблем с Алиекспрес.
...

Магазина е : Shop1100272163 Store


Парагграф 22 - не мога да пусна диспут , защото трябва да получа пратката, ама тя я няма никаква и не може да се проследи.
Как да процедирам ? :?
Order ID:
Order ID:
Не мога да ти проследя пратката, защото е твоите пратки, не в моите...
Я снимай какво ти излиза на теб, аз не разпознавам магазина
Имаш ли бутон Feedback? Message center?

Прикачен файл

али.jpg
али.jpg (67.53 KиБ) Видяна 641 пъти
brum - майстор
Отваряш си order-а и гледаш кога трябва да пристигне. До тогава не можеш да отваряш dispute. След като изтече този срок поръчката сама минава в статус "получена" и имаш 15 дни да отвориш dispute-а.

Другият вариант е да приказваш директно със support-а им. Обаче трудно се стига до него, защото първо трябва да минеш през чат бота.
hidrazin - майстор
съб яну 28, 2023 2:09 pmkr1100 написа:
Не мога да отворя диспут. При опит за отваряне на диспут - мога да го отворя 15 дни след получаване на пратката.
Само ,че пратката не мога да я проследя, уж е изпратена , но никакво инфо повече.
Сумите са дребни 1,33 и 1,48 USD. , но пък ме е яд на китайците.

Като пусна търсене на пратката - не може да бъде открита.
Нещо бъркаш. Не може да не можеш да отвориш диспут.
Такива евтини пратки нямат проследяване(истинско проследяване).
Разбира се имаш номер за проследяване но резултатите от проследяване не са истински (в повечето случаи).
Тези номера които си дал не са номерата за проследяване а номерата на поръчките.
Съвсем примерно номера за проследяване е нещо от сорта на:
UA408048421HU
Има и само с цифри но със сигурност твоите са поръчките а не номерата за проследяване.
Онези 15 дена не са че може да го отвориш само СЛЕД получаване на пратката.
Това са 15 дни в които ВСЕ ОЩЕ може да отвориш диспут СЛЕД ИЗТИЧАНЕ на срока/времето за доставка.
Така че - дал си непълна информация.
:partyman:
P.S. Магазина вече го няма.
И аз имах в края на ноември покупка от подобен магазин - Shop1102348332
Трябваше да дойде за две седмици от Германия.
Няколко дена след плащането магазина изчезна.
Отворих диспут в 2022-12-18 03:05:02 и беше решен на 2022-12-18 04:01:48 - демек за ЕДИН ЧАС. :-D
hidrazin - майстор
съб яну 28, 2023 3:08 pmbrum написа:
Отваряш си order-а и гледаш кога трябва да пристигне. До тогава не можеш да отваряш dispute. След като изтече този срок поръчката сама минава в статус "получена" и имаш 15 дни да отвориш dispute-а.
Това НЕ Е ВЯРНО !
:partyman:
brum - майстор
Ако нещо са променили последните 3-4 месеца може и да не е вярно. Всичките ми dispute-и съм ги отварял по този начин. Чакам си чинно да мине срока за доставка, в следващите 15 дни отварям dispute за липсваща пратка и до сега не е имало отхвърлен.

Другият вариант е да цъкнеш, че пратката е получена. Иначе нямаш достъп до отварянето на dispute. От около 4 години е така.
kr1100 - майстор
съб яну 28, 2023 3:16 pmhidrazin написа:
.....Съвсем примерно номера за проследяване е нещо от сорта на:
UA408048421HU
P.S. Магазина вече го няма.
Знам за UA номера , но отникъде не ми излиза - излиза само номера на поръчката, който съм дал.
И за магазина, че го няма съм се сетил. :? :partyman:
на Track Order ми излиза това :
2023-01-03 12:12
Delivered
The item has been delivered successfully
2022-12-28 13:17
Out for delivery
The item is on transport to the local sorting centre
2022-12-28 10:39
The item has been processed in the country of destination
2022-12-28 10:38
The item has arrived in the country of destination
2022-12-19 12:01
The item is on transport to the country of destination
2022-12-17 12:07
The item is processed at the PostNL sorting center
2022-12-15 21:45
The item is at the PostNL sorting center
2022-12-15 13:16
Item has been cleared by customs
2022-12-15 13:15
Item is cleared by customs
2022-12-15 13:10
Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
2022-12-14 12:08
The shipment is handed over in bulk final acceptance of the item to be confirmed
2022-12-05 10:48
Pre-declaration of the item has been received by customs
2022-12-05 10:30
The item is ready for shipment
2022-12-05 09:30
The item is pre-advised to PostNL
2022-11-30 03:15
The Item is at the shippers warehouse

Доставен на кого 03.01.2023 г.? На Аборигенски БГ пощи ли ?
Що не вземат да ги нулират тези куриери ? Като не мога да изършват услуги - закриване.
Преди ми пускаха пратките в ПК яили звъняха да ги получа.
Сега звънят ,че имам пратка , ама да отида след 17 часа.
До 17 часа в почивка ли са ? След 17 часа опашка и работят един, най-много 2- ма човека. Че като започне едно взиране в монитора, безхаберно търсене по стелажите ...
Последна промяна от kr1100 на съб яну 28, 2023 4:15 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18

Тема "Получаване пратки от АЛИЕКСПРЕС след 01.07.2021 от пощата и куриери." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: