• 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
Има много интересни линкове, нека ги споделим.
hidrazin - майстор
пон мар 04, 2024 9:35 pmbrum написа:
Някой да се е сблъсквал с проблем с expressone и пратка доставена до грешен PUP?
Ти ли избра expressone за превозвач и ти ли си избра до кой PUP да бъде доставена пратката?
:partyman:
brum - майстор
Нищо от тия не съм избирал. Алиекспрес ми ги натресоха като last mile courier.

Иначе до тук не са имали драма с избирането на правилният PUP. Всеки път е било този от моят край на София. Ама тоя път са ме нахакали в район Красно село дето е на час път от нас в неделен ден. Със сигурност ми знаят пощенският код, защото той е в тракинг номера и е коректен.
Последна промяна от brum на вт мар 05, 2024 2:08 pm, променено общо 1 път.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
вт мар 05, 2024 11:50 ambrum написа:
Ще съм благодарен за съвет как да им скъсма на тях нервите :) .
Не знам, не знам, аз комуникирам само с живи хора, в "мойте" офиси. Мила съм, блага съм, добра и учтива, влизат ми в положението и на лична основа ми оправят нещата
hidrazin - майстор
вт мар 05, 2024 2:06 pmbrum написа:
Със сигурност ми знаят пощенският код...
Да бе, да - ТУК съм ПИСАЛ. Знаят таратанци. Пък и много, много не ги интересува.
Пратка ми стояла амнайси време при тях щото нямало телефонен номер да ме уведомят.
Не знам колко пъти има обяснявах да си оправят работите - някъде *вероятно в Австрия) премаркират пратките.
На новия етикет не прехвърлят телефонния номер. За друго не съм гледал. И пак:

Прикачен файл:
Пратка.jpg
Пратка.jpg (65.96 KиБ) Видяна 138 пъти

Само дето въобще не разбрах от къде са ми намерили мейла, защото на етикета го няма. :?
И при мен беше нещо подобно. Първо ми пристигаха в някакъв техен офис на другия край на града.
Един слънчев ден отивам там за пратка - няма я. Била в някакъв си PUP на третия край на града. (е, поне е по-близък от предния).
И те така - карам до третия край на града. Редовно забавени ама поне все още нямам загубена.
вт мар 05, 2024 6:47 ambrum написа:
Тия са по-зле от български пощи.
...
Отгоре гордо пише, че били част от австрийската пощенска група. И на австрийските пощи писах.
Български пощи са няколко степени нагоре от тези безхаберници. И преди няма и месец пак се убедих че е така.
Мога и да го докажа (това за български пощи).

Даже не знам що си се хабил да пишеш на австрийските пощи? Още от 2014-та те притежават 76% от МиБМ Експрес и още тогава за никакъв ... не ставаха.
От 2020 куриерските се отделят под името Express One и продължават за никакъв ... да не стават.
Австрийски пощи придобиват МиБМ Експрес не на теб да ти е добре а печалбата им да е максимална. :x
И да изнесат печалбата извън България вместо да я вземат български пощи или другите български оператори.
То и затова като кукувици използват чужди офиси, ама на тия офиси им плащат колкото да не е без хич.
И смятай в онова кафене колко им дреме че пратката ти е там...
Пък на австрийски пощи хептен им е през оная работа. За тях сме от третия свят а София от край до край е 20-тина минути пеш с цървулите.
Вероятно са се чудили що ги занимаваш с такива неща като може да мръднеш до другия PUP.
Успех с двучасовата разходка! :weedman:
:partyman:
Lisko - майстор
Благодарение на вас, научих нова българска дума - PUP
:mrgreen:
Моите винаги пристигат в къщи. Понякога китаеца като му пиша че не е дошло - вика питай там в пощенския клон да не би да седи. Викам - няма такъв вариант - всичко се носи. Ако влиза в кутията, слагат го в кутията, ако не влиза някога го оставят на пейката, а някога на изтривалката пред вратата. Последното е любимо на куриерите на Амазон. Али-то се доставя от пощите и обикновено са пакетчета които се събират в пощенската кутия.
brum - майстор
PUP го въведоха Експрес Уан за България. Служителката в моят "PUP" писа писма, че вчера тръгна да търси по Вайбър и хората в другият PUP. Явно ще се ходи до на майната си...

Остава надежда да издиря разни email-и на хора от по-високо ниво и да ги уморя от спам. Туй е до края на седмицата. После ще ходя да си търся пратката на час от нас.
вт мар 05, 2024 2:07 pmn_a написа:
вт мар 05, 2024 11:50 ambrum написа:
Ще съм благодарен за съвет как да им скъсма на тях нервите :) .
Не знам, не знам, аз комуникирам само с живи хора, в "мойте" офиси. Мила съм, блага съм, добра и учтива, влизат ми в положението и на лична основа ми оправят нещата
Не са виновни сАлиекспрес. Вероятно офертата на куриера е добра, а кой избира лоша?!
Ако не държа много на тази пратка или съм крайно ядосан, направят ли ми такъв въртел, директно пиша, че пратката ми не е доставена и отварям диспут. Евентуално споделям мнение и за рейтинга на търговеца. Не е коректно, но е начин да се повлияе косвено, след като тези правят каквото си искат, с едничката цел- минимум усилия..........
Две пратки имам през сЕкспреса, като и при двете накрая, при проследяване пратката, излиза- "Нещо се обърка". От къде да знае платформата какви се дробят по веригата!!!
Чувствам се късметлия, понеже складът за Варна е на десетина минути пеша от дома.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
А за DHL да отварям ли дума? :mrgreen: :-D
brum - майстор
Няма смисъл да комуникирам с тези след това: https://bgrabotodatel.com/company/9700


Как подхождате към Алиекспрес за dispute в ситуация когато пратката е на майната си? Мен ми отговориха да си приказвам с куриера или да съм ходил да си я взема...
bigdragon - майстор
Последната доставка дойде в офис на Спиди,
толкова бързо до сега не ми е пристигала стока.
Вярно пакета беше по-големичък и не е 5 доларес...

Изображение
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Тема "Получаване пратки от АЛИЕКСПРЕС след 01.07.2021 от пощата и куриери." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: