Чакаме вашите въпроси за банята, ваната и т..н.
DeyanS - специалист
Здравейте колеги!
Бойлерът е на Елдом инвест. 10 л., модел 72325NMP. Произведен 03.2015 г., в експлоатация от 05.2016 г. Пуска се да загрява веднъж седмично, а когато е студено - 2 пъти седмично. От есента на 2016 започна да се появява капка от сглобката на корпуса в участъка на тръбата за топлата вода. Дойде фирмата, извършила ремонта, не видяха проблем. Дойдоха след време втори път, пипнали уж нещо, някаква връзка, много скоро след това пак прокапа. През март най-после го демонтираха и отиде на гаранционен сервиз. Стоял няколко дена, работел, казаха, че му нямало нищо и теча бил от конденз. Но впоследствие монтажникът ми каза да не се доверявам, че вероятно е бил спукан балона, залепили са го и са ми казали това за конденза за да се избута до изтичане на гаранцията. Послушах го и занесох бойлера в централния сервиз на фирмата. От там резултатът беше същия, отново с обяснение за конденз - че зимата когато било много студено, помещението не се отоплява, а бойлера се пуска рядко и ставало този "лек" конденз. Приех обяснението им, монтира се бойлера, сякаш капането намаля. Но, сега е лято, значително топло, а течът се засили, като вчера, след този уикенд имаше голяма локва под бойлера, а последно е включван преди седмица, тоест не намирам пряка връзка с увеличаване на теча при работа, а точно обратното. Когато свалих капака, изтече ръждива вода, която се е насъбрала в него. Във видимата част не виждам откъде може да тече. Вчера не съм го включвал, завих му крановете и днес обърнах внимание, че продължава да си има капка, което предполагам изключва по-високо налагане на водата в системата.
Бихте ли ме насочили какъв би могъл да бъде проблема и какви са възможните ми действия, имайки предвид, че според гаранционния сервиз бойлерът е наред?

Прикачен файл

1223.jpg
Junak - майстор
Сигурен ли си за 10-те литра?
imegogo - специалист
имал съм проблем емайлиран такъв не подлежи на ремонт доколкото знам,ако е гаранционен сменят целия водосъдържател с кожуха и само прехвърлят електрическата част другият вариант е хвърляш този и си вземаш един неръждаем примерно http://shishkov.bg/15-%D0%B5%D0%BB%D0%B ... 0%BA%D0%B8
шоп - майстор
Ако бойлера е гаранционен си търси правата. Всичко да е в писмена форма и ако трябва се обърни към КЗП.

От личен опит знам, че нещата опрат ли до КЗП търговеца много бързо решава проблема-обикновенно със замяна с чисто нов продукт.
DeyanS - специалист
Junak написа:
Сигурен ли си за 10-те литра?
да
Junak - майстор
Викай ги пак, докато е в
гаранция. Много вероятно е да е водосъдържател. Направи си снимки. Особено на ръждивата вода и локвата. И виж какво са писали за ремонта в гаранционната карта
iliya_i - майстор
Ако в Бургас не ти обърнат внимание, се обади в централния сервиз във Варна. Нека те ги задействат. Щото за останалите съм чел само лоши неща.

ТЕХНОСЕРВИЗ  ЕЛДОМ - Варна
гр. Варна 9009
бул. Владислав Варненчик 275А,
тел. +359 52 571 921
e-mail: service@eldominvest.com

Тема "Проблем с бойлер Елдом - капе" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: