ср яну 01, 2025 10:34 ambrum написа: Леките са фира (цам), тежките обикновено са читави. Също както при усилвателите едно време.
На цама още като му нарязваш резбата за уплътнителят се хваща. А нея я режа дори като ползвам "модерният" конец.
вт дек 31, 2024 8:30 pmESPACE написа: Няма такава технология. Материала е калпав и вече е напукан целия. За развиване след счупване някои ползват голям размер Тorx - T70 или T80, набива се в остатъка и се развива. От голям болт с ъглошлаиф също може да се спретне нещо за набиване в счупените остатъци.
ср яну 01, 2025 9:43 amkr1100 написа: + триъгълен шабър от стара пилаБлагодаря за включванията !
kozl написа: bridge гледам, че си се регистрирал в София. Софийската вода е мека. У нас и по роднините кранчета на 20+ години не изглеждат така и на външен вид.Поздравления за наблюдателността. Това от снимката е в Бургас. Боклуджив е материала на кранчето. Едва ли е от водата.
Този външен вид от цама ли е или от водата