Не ми звучи съвсем разумно, та и законно. За мен този случай си е за съд, ама у нас ... По принцип КЗП би трябвало да принуди търговеца да върне парите без шикалкавене, но изобщо не вярвам, че ще направи каквото и да е за клиента. Това да не ни е Алиекспрес
Сам съм си направил блога, за да споделя за случката и да си излея мъката. Не съм конкурент, а клиент! Имам всички съответни документи за покупката.
За да се стигне до Комисията за Защита на Потребителя е нужно да им занеса шкафа и да се състави протокол за рекламация, което пак води до стоене без шкаф и целите тези разговори с тях се оказват без тежест към този момент, а до този момент аз не съм получил такъв документ.
Споделям опита си, за да имат бъдещите им клиенти едно на ум когато пазаруват от тях!