crez написа:явно въпроса ми е труден, ще доуточня. Когато колата се движи струята се охлажда от въздуха и тогава пада на стъклото. Но когато стои на място охлаждане почти няма а при загрята течност около 40 градуса а вън -10, какво мислиш че ще ти се случи на стъклото. А има и нещо друго топлата вода зимата замръзва много по - лесно от студената.mir4oto написа:Никой никъде не съм хвърлял, просто предложих да му реша проблема. И тази система е доста далече, като реализация от идеята за рид контакт и магнит. Апропо това с бързовара за течноста за чистачки използвал ли си го, когато колата не се движи а външната температура е поне -10 градуса?Да, работи и то много добре,аз не съм го измислил видях го на един стар мерцедес заводско изпълнение. Ладата 12г. караше така. Казанчето за течността на 2107 е с две помпи за пръскалки, едната за чистачките на фаровете, на мястото на нея го бях сложил.
mir4oto написа:..... А има и нещо друго топлата вода зимата замръзва много по - лесно от студената.Тъй като гледам ги разбираш нещата.
Ако може да обясниш. Това само за зимата ли важи или и през лятото топлата вода замръзва по лесно от студената?
Питам защото лятото си изтсудявам студена вода от чешмата. Та ако първо я стопля дали няма да замръзне по лесно после.