Играе и за индикатора на батерията. Ако се сложи много малък батерията никога не се разрежда по индикация и един хубав ден, като ти трябва крик от комшията, защото са ти тъпите съссссседи са ти спукали гумата защото си паркирал на някой на "мястото" - батерия се оказва, че няма.
На тази нокиа специално е резистор и служи само да разпознаване на батерията. Дори го намерих на платката. Все пак нокиата е доста евтина
Относно винтоверта, поради липсата на 6 отделни зарядни или BMS го зареждах като обикновена оловна батерия, но тези батерии са повече като кондензатори отколкото като резистори и им трябва нещо да изравнява напреженията. На червения една протече, тя винаги се зареждаше последна и винаги свършваше първа, ето че даде фира. Сега имам нов внос на над 10 вида зарядни за батерии, без кутии и мисля да спретна в една кутия 6 броя зарядни за всяка клетка по едно на 3,65V
Ще ги закачам посредством букси 2,1/5,5 . Това ще е вместо баласт (BMS) Те си имат двуцветни диоди, ще знам кога точно са готови всички клетки.
Още е в проект, но ще стане скоро, че останахме само с един винтоверт. Синия му превъртя мотор и редуктора спрямо пластмасовия корпус и стана мармалад вътре от кабели и електроника. Като цяло батериите отдадоха към 100A за 2 секунди и стопиха доста неща. Включително и електрониката в копчето.
Тия дни ще гледам да събера колелото на ток, че идат топлите месеци.
На тази нокиа специално е резистор и служи само да разпознаване на батерията. Дори го намерих на платката. Все пак нокиата е доста евтина
Относно винтоверта, поради липсата на 6 отделни зарядни или BMS го зареждах като обикновена оловна батерия, но тези батерии са повече като кондензатори отколкото като резистори и им трябва нещо да изравнява напреженията. На червения една протече, тя винаги се зареждаше последна и винаги свършваше първа, ето че даде фира. Сега имам нов внос на над 10 вида зарядни за батерии, без кутии и мисля да спретна в една кутия 6 броя зарядни за всяка клетка по едно на 3,65V
Ще ги закачам посредством букси 2,1/5,5 . Това ще е вместо баласт (BMS) Те си имат двуцветни диоди, ще знам кога точно са готови всички клетки.
Още е в проект, но ще стане скоро, че останахме само с един винтоверт. Синия му превъртя мотор и редуктора спрямо пластмасовия корпус и стана мармалад вътре от кабели и електроника. Като цяло батериите отдадоха към 100A за 2 секунди и стопиха доста неща. Включително и електрониката в копчето.
Тия дни ще гледам да събера колелото на ток, че идат топлите месеци.