От мобилни телефони до цифрови камери
bulhomes2 - майстор
Иво, баш същото е. Пробвах го одеве. За жалост не тръгна
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gQtg9W0ZmfQ[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BAuF4nmuRaQ[/youtube]

Свалил съм сега захранването и контактора от електрожена да ги огледам и ще продължа опитите вкъщи (демек - по-често :lol: )
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Аз не видях от плюса на греца да излиза кабел който да отива на 11. От минуса на греца също не виждам кабел да отива на 4. - Да не си ги скрил отдолу някъде?
Не че видях къде са 4 и 11 де.
Като ги закараш, трябва да натиснеш и ШЛАНГ ключ за да тръгне нещо.
lov - майстор
Другия кондензатор е за да може да запуши тиристора. Не ми се рови по платката сега да видя дали вярно си го изчертал все пак.

Няма да се плашиш ще ти помогна и ще го пуснем. Знам че ти е мерак да се справиш сам ама.... Мразя да гледам клип и да се опитвам да следя кой кабел на къде отива. По ми е лесно да го пипна и оправя от колкото така от разстояние на давам съвети.Трябва да имам още някоя резервна платка а и на тая няма какво да се повреди.
Не ми се чете но нали към станцията си подаваш изправено напрежение за захранването 48V щото гледам приказвате за някакви грецове. Дори регулирането на скоростта да не бачка трябва и двете релета да щтракат при натискане на спусъка и вентила за газта вероятно и той да отваря ако е в ред. Ако не е така симулирай спусъка от шланга направо на платката с едно кабелче. Често се случва ключето и най вече неговите кабелчета във шланга да прекъснат. Докладвай и тогава ще го мислим.
bulhomes2 - майстор
Когато го пробвах и не тръгна си бях закачил кабелите към греца. 4 и 11 вече не съществуват, защото не открих кръгли женски кабелни обувки и срязах кабелите, които слагам в лустър клемата.

"Ключа" на шланга съм вързал директно кабелите на късо.

Едно момче от тук (сам си е правил телоподаващо) каза, че може греца да е малък. Тоя беше 8А. Сега взех от Ловеч един 50А и след малко (или утре) ще продължавам с опитите.
lov - майстор
Той че тока на моторчето е голям ама той греца да е изпушил поне с малко закъснение и да е врътнало поне малко и релетата да са прещтракали и да си ги чул.
bulhomes2 - майстор
Ка па едно нещо не беше у ред на това телоподаващо :? :lol:
Като кръстословица е и си признавам, че ми е приятно да го разплитаме. Оказа се че трафа май е трифазен, пуснат само на едната фаза. Доколкото разбирам трябва да изкарва 42V. На клипа нали показваше 39V. Кажете какво ще стане, ако му пусна и другите 2 фази като на втората схема! На бубината на контактора пише пък 24V (не се личи много на снимката, та го дописах), пък я хранят с 42-таV от трафа :? Чак се чудя как работеше всичко това докато го купя и 5-10 минути след това :lol: Неговото си телоподоващо (това май казах, че го купих за резеврно) пък е с още по-измислена схема, но него ще покажа по-нататък...

Сега, ако тия 42 волта пречат на нормалната работа на платката - да взимам това - http://olx.bg/zahranvash-blok-48v-i60171216 или туй - http://olx.bg/transformator-i27863119 Но ако разликата ще е само в максималната скорост на телта - може би няма баш смисъл.
Прикачен файл:
Traf.jpg
Прикачен файл:
IMG_6340.JPG
Прикачен файл:
IMG_6344.JPG
Прикачен файл:
IMG_6349.JPG
ПП. Трафа го има на 8-ма позиция тук - http://rodsolid.sweb.cz/transformator-trafo.html

Прикачен файл

IMG_6345.JPG
bulhomes2 - майстор
ТРЪГНААААААААААААА
Мамка му и прасе - цк-ключето ми правело проблеми...
lov - майстор
Разгеле че щеше да се побъркаш. :lol: Таман правех едни сметки в понеделника да намеря малко време и за теб щото ще идвам да нося едни дамаски за едни столове.
Трафа си е нормален унифициран за различни входни напрежения но не е трифазен. Иначе с тая техника втора ръка си е така. Всичко кара до умиргачка и кат вземе да прави магарии дето със шут в корпуса не се оправят и гледат да се отърват от тях. Никой не варди кат реже с флекса че прахоляка влиза вътре. Куцо и сакато става заварчик и кво му пука че ще изгори или счупи нали не е негово.
bulhomes2 - майстор
Ааа не съм се ядосвал. Щото това ми беше уж за чаркове, но сега май ще стане основно. Ти иначе пак мини да се видим!

Не било от цк-то. Някой контакт в буксата се ебава.

Тц. Не било и буксата. Каква е фукцията на тая страничната платка, дето цялата е една змиевидна пътечка и 3 кабела отиват до нея? Между нея и гърба на платката има една "хвърчаща" пластмаска за изолация. Като натисна леко през средата малката платка към голямата - работи. Като пусна - не. Правих опити с разделени да ги натискам - не тръгва... Направо пуснах нова тема за това - viewtopic.php?f=41&t=49247
bulhomes2 - майстор
В понеделник lov ще ми донесе неговата платка да видя дали с нея ще тръгне и тогава вече би трябвало да се уточни откъде идва проблема.

Пуснах си другото. Схемата е съвсем различна и много по-опростена - http://pdf103.hit.bg/TelopodStaro.jpg Мотора е по-различен - излизат 4 кабела от него. Но май работи по-добре. Не знам дали в мотора има спирачка, или диодите нещо правят, но спира веднага след изключване. На другия с толкова инерция ще изкарва по сума и тел след спиране. Притеснява ме стрелката на мотора да сложа едно цк за реверс. А и на ротора ли да го сложа или на статора?
Прикачен файл:
IMG_6355.JPG
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rEcOYePw3iI[/youtube]

Тема "Я да видим ще я разгадаете ли тая схема?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: