Здравейте съфорумници. Много благодаря на всички които се отзоваха толкова светкавично.
1. Ето техническите параметри на контролера: 2. Колегата abcdefghijklmnopqrstuvwxz ме заинтригува с вариантите които ми е предложил, като за мен фаворит ми е Вариант - 2. Ако свържеш едно съпротивление 10 - 12кОма(2W) между "L" на контролера и "3" на СС релето мисля че пак ще стане. Може да се наложи малка корекция на стойността!!!
Ако този вариант се получи и хипотетично съпротивлението изгори оперативната верига ще остане отворена и релето ще изключи електродвигателя, който няма да напълни не контролирано пеща с гориво и съответно няма да стане пожар, КОЕТО МЕ УСТРОЙВА.
ВЪПРОС ? Ако с ампереметър определя точния ампераж на този "паразитен ток в управляващата верига при режим OFF" ще можем ли да определим точната мощност на съпротивлението?
Вариант 3 също е подобен.
Пробите ще направя след около 10 дни, че заминавам на почивка, но ако има и други мнения ще се радвам да помагате.
Благодаря Ви отново.
1. Ето техническите параметри на контролера: 2. Колегата abcdefghijklmnopqrstuvwxz ме заинтригува с вариантите които ми е предложил, като за мен фаворит ми е Вариант - 2. Ако свържеш едно съпротивление 10 - 12кОма(2W) между "L" на контролера и "3" на СС релето мисля че пак ще стане. Може да се наложи малка корекция на стойността!!!
Ако този вариант се получи и хипотетично съпротивлението изгори оперативната верига ще остане отворена и релето ще изключи електродвигателя, който няма да напълни не контролирано пеща с гориво и съответно няма да стане пожар, КОЕТО МЕ УСТРОЙВА.
ВЪПРОС ? Ако с ампереметър определя точния ампераж на този "паразитен ток в управляващата верига при режим OFF" ще можем ли да определим точната мощност на съпротивлението?
Вариант 3 също е подобен.
Пробите ще направя след около 10 дни, че заминавам на почивка, но ако има и други мнения ще се радвам да помагате.
Благодаря Ви отново.