mironcho написа:Няма ли да е по-удачно с малко усложняване да го направиш да работи постоянно, като управляваш оборотите плавно вместо да го пускаш и спираш често?При асинхронен двигател това усложняване хич няма да е малко.
И така, да приключа темата.
Опитах няколко варианта със съпротивления посочени в темата по-горе, но не се получи. Вероятно щеше, но са необходими доста проби. Преминах към паралено свързване на консуматори /крушки/ на пин 3 и 4 на SSR. Получи се с 2бр. фасунги Е14, които закрепих извън таблото за да не греят, с по 2 крушки 5W, 220v. Разход 8лв. Работи без грешка. Проведох разговор с производителя, който промени решението. Каза, че контролера е презапасен и може да захранва и 300W ел. двигател. Някой ще кажат ми ще не му се обади до сега, но свързването е мн трудно, и говори само на Полски, както и да е. Откачих крушките, единствено прекарах фазата за двигателя през 4A автоматичен предпазител и така.
Отново благодаря на всички, които се отзоваха. Без Вашите мнения трудно щях да стигна до правилно решение.