• 1
  • 2
От мобилни телефони до цифрови камери
preslav - майстор
iliya_i написа:
preslav написа:
По принцип не ми е работа да се занимавам с тези машини, но се опитвам да помогна щото ние и без това сме си бедни, ама и да пълним гушите на Хамериканците щото не можем да ги разконспирираме си е лудост.
Тази машина сигурно си има вносител/сервиз в България. Но на нас, да се занимаваме с неща, дето не са ни работа си ни е национален спорт. :rock: :fball: :supz:
Прав си, машината си има вносител и както повечето български вносители си няма сервиз, а се разчита нещото да си избута гаранцията, а после всеки да се спасява поединично.
За срамотиите на българското инженерство в повечето случаи тази машина се пакетира и се праща НЯКЪДЕ СИ, може да е румънец, може да е хърват, може и амджикистанец да е тамошния инДжИнер, но хваща вентилатора за ушите, слага нов и връща с фактура за 300 Евро труд, 300 Евро транспорт, 200 Евро за вентилатор и т.н. по веригата - тук си чешем езиците и се чудим защо здравеопазването ни скъпо и некачествено. То само този вентилатор да беше, с мед да го намажеш, ами то и крушката на операционната маса да се развали и търчим за сервиз.
vlax - майстор
preslav написа:
.......По принцип не ми е работа да се занимавам с тези машини, но се опитвам да помогна щото ние и без това сме си бедни, ама и да пълним гушите на Хамериканците щото не можем да ги разконспирираме си е лудост.
Проблемът е в това, че от изправността и надежността на тази машинка зависи човешки живот и експериментите са нежелателни.
Този път се надявам да съм бил изчерпателен - това е което знам, другото е луди пари за 1-2 жички в повече.
Я вземи питай доктора от къде го е купил,ако имат представителство в България,им звънни и ги питай за цената и тогава решавай какво ще правиш.Вентилатора както предполагах е изработен по поръчка за фирмата производител на апарата.
ПП Колегата iliya_i ме е изпреварил
iliya_i - майстор
preslav написа:
iliya_i написа:
preslav написа:
По принцип не ми е работа да се занимавам с тези машини, но се опитвам да помогна щото ние и без това сме си бедни, ама и да пълним гушите на Хамериканците щото не можем да ги разконспирираме си е лудост.
Тази машина сигурно си има вносител/сервиз в България. Но на нас, да се занимаваме с неща, дето не са ни работа си ни е национален спорт. :rock: :fball: :supz:
Прав си, машината си има вносител и както повечето български вносители си няма сервиз, а се разчита нещото да си избута гаранцията, а после всеки да се спасява поединично.
За срамотиите на българското инженерство в повечето случаи тази машина се пакетира и се праща НЯКЪДЕ СИ, може да е румънец, може да е хърват, може и амджикистанец да е тамошния инДжИнер, но хваща вентилатора за ушите, слага нов и връща с фактура за 300 Евро труд, 300 Евро транспорт, 200 Евро за вентилатор и т.н. по веригата - тук си чешем езиците и се чудим защо здравеопазването ни скъпо и некачествено. То само този вентилатор да беше, с мед да го намажеш, ами то и крушката на операционната маса да се развали и търчим за сервиз.
Тук не си прав. По-големите търговци на медицинска апаратура у нас си имат сервиз. И си поддържат апаратите както гаранционно, така и извънгаранционно. Като е купуван, най-вероятно е купен от куфарен търговец, дето няма сервиз. Цената е била по-евтина, щото пари за поддръжка и обучение на сервиз в не се предвиждат. Друг е въпроса за цените - до колко икономия да се прави от машина, с която се изкарват 15 евро (цена на евтин медицински преглед у нас) за 15 минути манипулация.
vlax - майстор
preslav написа:
......Прав си, машината си има вносител и както повечето български вносители си няма сервиз, а се разчита нещото да си избута гаранцията, а после всеки да се спасява поединично.
Я попитай доктора какво е гледал когато го е купувал качество,сервиз или НИСКА ЦЕНА.
ПП Колегата iliya_i пак ме е изпреварил
preslav - майстор
Излязохме малко извън темата, но няма лошо човек да има представа как стоят нещата, пък дори и да не е пряко въвлечен в тях. Разбира се, че "докторът" е поръчал най-евтиното - такива са изискванията на закона, обществена поръчка, оферти, комисия и в крайна сметка определяща е цената т.е. най-ниската се класира, а другите падат в канала. В случая не е точно така, апаратурата не е единствена и уникална за Бълагария, производителят е от най-реномираните (нямам право да го назовавам), търговецът също не е безизвестен, но му е по-удобно да не поддържа сервиз на територията на БГ - което не е незаконно или недопустимо, напротив той осигурява сервиз, но преди малко казах на каква цена.
Разбира се доставка на въпросния чарк е възможна и през вносителя, но "докторът" (съвсем резонно) се опитва да го заобиколи, а това, че взима 15 Евро за 15 мин. си е негово право и заслуга - на мен ако ми стискаше дупето и аз щях да правя лапароскопски операции, да ровя в човешките отгани и да нося отговорност за последствията.
Виж едни плочки да наредя, една стена да подмажа, оградата да ти лакирам, пък ако ще и след мен всичко да падне, каскетът ми ще е все на тая страна.
iliya_i - майстор
Виж сега Преславе, случайно съм в този бранш повече от 20 години.
Ако апарата беше купен по ЗОП, както те кръщава ДоФтора, то същия обществен възложител щеше да му осигури сервиза, без да се прибягва до твоите услуги. И щеше да си ги плати. Тъй като подозирам, че въпросната фирма е от Варна, и случайно се казва Медилинк (най-големия мошеник в бранша), решението на въпросния ЧАСТЕН ДоФтор да си купи апарат именно от там си е лично негово и е продиктувано единствено от икономия на стинки. Ами да си е правил сметката за нещата като го е купувал. Всеки си има глава нараменете и решава сам за себе си. Това, което в момента се опитваш да ни убедиш е, като да няма разлика между син Bosh и зелен Bosh. Ами има разлика и друга, освен цвета и цената. А евтиното понякога излиза по-скъпо. Много здраве от мен на доктора, но другия път да си помисли, как се ловят с трици маймуни. И да не ти приказва врели некипели. Как той щото е учил, щоже да взема по 30 лв за 15 минути, а сервизите, тия мръсни обирджии, щото са неграмотни, имат наглостта да му искат по 30 лева на час. Аз при този доктор няма да ида да ме лекува, пък той ако иска, да заповяда в сервиза (знае къде е). :partyman:
hidrazin - майстор
Край, аз съм до тук щом става дума за доФтор.
Освен ако не си решил да му вземеш поне 70-80% от посочената цена.
Щото ако му паднеш в ръчичките, същия тоя пинтия ще те гледа като ходещ банкомат.
Да си плаща. Така е редно пък и ти нямаш работа да се бъзикаш с тая апаратура...
:partyman:
P.S. Аз и колегите също се занимаваме с подръжка на скъпа хапаратура, много скъпа.
Днес отказаха едни електронни блокчета...
До 10 дни очаквам да ми ги доставят на място, безплатно от Германия.
Само три блокчета по 30 000 евра всяко...
И не, нямат сервиз или склад и нас....
Та кажи на дФтора да го ду-ха сополив и под вода...
vlax - майстор
preslav написа:
Излязохме малко извън темата, но няма лошо човек да има представа как стоят нещата, пък дори и да не е пряко въвлечен в тях. Разбира се, че "докторът" е поръчал най-евтиното - такива са изискванията на закона, обществена поръчка, оферти, комисия и в крайна сметка определяща е цената т.е. най-ниската се класира, а другите падат в канала. В случая не е точно така, апаратурата не е единствена и уникална за Бълагария, производителят е от най-реномираните (нямам право да го назовавам), търговецът също не е безизвестен, но му е по-удобно да не поддържа сервиз на територията на БГ - което не е незаконно или недопустимо, напротив той осигурява сервиз, но преди малко казах на каква цена.
Разбира се доставка на въпросния чарк е възможна и през вносителя, но "докторът" (съвсем резонно) се опитва да го заобиколи, а това, че взима 15 Евро за 15 мин. си е негово право и заслуга - на мен ако ми стискаше дупето и аз щях да правя лапароскопски операции, да ровя в човешките отгани и да нося отговорност за последствията.
Виж едни плочки да наредя, една стена да подмажа, оградата да ти лакирам, пък ако ще и след мен всичко да падне, каскетът ми ще е все на тая страна.
Докато чакаме хабер от фирмата производител на вентилатора да си почешем езиците.
Извинявай колега,не се засягай, но не си прав.При обществените поръчки в офертата едно от изискванията е фирмата кандидат да представи документ за съществуващ сервиз/дори сервизът да е извън БГ/ с имената на сервизните специалисти/ инженери/ и документ за преминали обучение във фирмата производител.Така,че всичко е било известно при процедурата.Почти на 100% съм убеден ,че фирмата представител в БГ на апаратурата,/кажи я какво те притеснява,още повече казваш, че е от най-реномираните/,е предложила извън гаранционен абонаментен договор за сервиз,който "докторът" по докторски е решил да не подпише и заобиколи като се е надявал,че апаратурата няма да се повреди,казал си е ако се повреди ще му мислим-убеден съм ,че така е разсъждавал.
Мисля,че се си се въвлякал волно или не волно в една ситуация...
А за отговорността пак не си прав,независимо какво работиш и какво правиш винаги трябва да носиш отговорност. :partyman:
ПП Сега ще се включи един доктор патолог от форума и темата ще стане мазало
Последна промяна от vlax на съб авг 12, 2017 12:42 am, променено общо 1 път.
plamen6703 - майстор
На вентилатора почти със сто процента сигурност му няма нищо.
Същият такъв вентилатор стои на "депо" в една частна клиника, която беше решила да си поддържа следгаранционно медицинската техника с назначаването на щатен "сервизен" инженер... не знам защо беше решил, че вентилатора е дефектен :-D
Трябваше им време да се убедят, че с трици маймуни не се ловят.
Резервната част беше по размер и цена мижава, само се искаше човек да знае какво прави, да локализира дефекта и да подмени двата дефектни елемента.
Лекар и зъболекар не се жали като ти падне в ръцете :-D
Както се казва, удоволствието е взаимно и абонаментното поддържане не е задължително, но е препоръчително :partyman:
preslav - майстор
Не разбирам защо сте така наострени към доФторите - Асан и той ора. Нали виждате какво става в този форум, болшинството от темите са как да мина метър, колко са хората заявили, че търсят най-доброто и не цената, а качеството са определящи? До голяма степен ние самите сме си виновни, куцо и сакато бута в джобчето на доктора "от благодарност" - аз пък точно такива не ги съжалявам.
Както и да е, благодаря на отзовалите се!
  • 1
  • 2

Тема "Вентилаторче D8015X48BPCP5-7" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: