iliya_i написа:Прав си, машината си има вносител и както повечето български вносители си няма сервиз, а се разчита нещото да си избута гаранцията, а после всеки да се спасява поединично.preslav написа:По принцип не ми е работа да се занимавам с тези машини, но се опитвам да помогна щото ние и без това сме си бедни, ама и да пълним гушите на Хамериканците щото не можем да ги разконспирираме си е лудост.Тази машина сигурно си има вносител/сервиз в България. Но на нас, да се занимаваме с неща, дето не са ни работа си ни е национален спорт.
За срамотиите на българското инженерство в повечето случаи тази машина се пакетира и се праща НЯКЪДЕ СИ, може да е румънец, може да е хърват, може и амджикистанец да е тамошния инДжИнер, но хваща вентилатора за ушите, слага нов и връща с фактура за 300 Евро труд, 300 Евро транспорт, 200 Евро за вентилатор и т.н. по веригата - тук си чешем езиците и се чудим защо здравеопазването ни скъпо и некачествено. То само този вентилатор да беше, с мед да го намажеш, ами то и крушката на операционната маса да се развали и търчим за сервиз.