• 1
  • 2
От мобилни телефони до цифрови камери
fox_vt - майстор
Колеги и колежки дайте малко помощ как да свържа лед индикаторна лампа към честотен инвертор така че да светне при подаване на напрежение към мотора.Инвертора е този Инвертор.Лампата е такава Лампа.
Първоначално мислех да свържа лампата към едната фаза на двигателя и нула,ама ядец.От клемореда на интерфейса на инвертора намерих изход 5 волта и варианта е такова реле което да светва лампата.Уж има релеен изход ама или се включва от настройките или не мога да го намеря.
plamen6703 - майстор
Дано да са ти подарили такъв "инвертор" да не си давал пари за него :-D Ако е подарък имай си едно на ум за човека, който ти го е подарил :wink:
fox_vt - майстор
Не не е мой,то всичката им работа такава де. Общо пет инвертора двата със пускането не им работи един сегмент от дисплея,сменят дисплей. Третия не свети лампа пауър и мотора само подскача. Сменят го целия ,на новия пък ,няма потенциометър добре че е със външен такъв. А инсталацията още не е заработила даже.... не ми се мисли колко често ще трябва да ги сменят.
Пробвай с еднопътно изправяне. Диод 1N4006 от едната изходна фаза , електролитен кондензатор над 200микро на 400волта. Плюса на кондензатора към диода и от там към лед лампата. Ако има проблеми, свържи реле на 220 волта след диода, и си включвай каквото си щеш. При над 15херца не трябва да имаш проблеми с "прецъквания" на релето.
plamen6703 - майстор
fox_vt написа:
Не не е мой,то всичката им работа такава де. Общо пет инвертора двата със пускането не им работи един сегмент от дисплея,сменят дисплей. Третия не свети лампа пауър и мотора само подскача. Сменят го целия ,на новия пък ,няма потенциометър добре че е със външен такъв. А инсталацията още не е заработила даже.... не ми се мисли колко често ще трябва да ги сменят.
Братушките казват / с извинение/ "х@йня-муйня и тому подобное... " :wink: Тия джиджавки струват колкото струват и ще карат колкото изкарат, даже и по-малко :-D :partyman:
fox_vt - майстор
mcea написа:
Пробвай с еднопътно изправяне. Диод 1N4006 от едната изходна фаза , електролитен кондензатор над 200микро на 400волта. Плюса на кондензатора към диода и от там към лед лампата. Ако има проблеми, свържи реле на 220 волта след диода, и си включвай каквото си щеш. При над 15херца не трябва да имаш проблеми с "прецъквания" на релето.
Там е работата че мултицета излиза извън обхват на обхват 600 волта. Едната лампа запуши даже, работи все още но това е проблема прекалено високо напрежение. Ще взема един кондензатор и реле да видим кое ще сработи.
plamen6703 - майстор
С какъв мултицет мериш :wink:
fox_vt - майстор
С някакъв китайски :? ама то нали китайски уреди с китайски мултицети се мерят.МАй ще взема моя да мерна с него,макар че имам някакъв спомен че инверторите за да запазят мощноста на мотора вдигат напрежението,ама чак пък толкова.
Схемата с диода, кондензатора и релето работи. Ако ползваш честота над 32херца, може и без диод и конд. В този случай броя на "прецъкванията" зависят от времето за ускорение и спиране на двигателя, зададено от ч. инвертор.
При мен и двата варианта работят , така , че и при теб трябва да заработят. Ако искаш пробвай с по-малък капацитет на кондензатора , но спази волтажа.
Avas_co - майстор
Най-вероятно и с твоя мултицет нищо няма да измериш.
Тоя регулатор няма ли някой програмируем релеен вход-изход, на който да си подадеш нужното ти да запали индикацията при пуск на двигателя ?
  • 1
  • 2

Тема "Помощ за честотен инвертор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: