Имам някакъв утепан китаец 1500W, който според едната лепенка е пълна, според другата - модифицирана синусоида, така че сещайте се
Има ли проверен сервиз, който се занимава с ремонт на инвертори (за предпочитане София или Казанлък и околностите)?
Ползван е в кемпер, максималното натоварване, което е виждал е е около 7A пусков ток от компресора на хладилника, т.е. доста под обявения му капацитет. Повече от 300-400W продължително натоварване не е имал. Всичките му бушони са здрави, няма видимо компоненти, които да са се откачили от платката (с моите "познания" по електроника - до тук). За качеството на спойките не мога да коментирам, не съм специалист. Проблемът му е, че влиза в авариен режим (т.е. пищи за претоварване) без да е закачен какъвто и да е товар към него (веднъж на 10-20 случая не го прави и евентуално подкарва нещо).
Говорих с един сервиз в Бургас (транспортът до там ще излезе златен на тая тухла обаче) и според тях най-вероятният проблем е в кондензатор(и) или някоя интегрална схема (която, ако няма номер отгоре - сещайте се как се сменя).
Преди да почнете с "ама то нов ще е колкото ремонта" уточнявам, че ми е наследство и ако го сменям ще е с немец пълна синусоида за около 500лв, така че ремонтът ще излезе съвсем адекватна цифра спрямо новия.
Има ли проверен сервиз, който се занимава с ремонт на инвертори (за предпочитане София или Казанлък и околностите)?
Ползван е в кемпер, максималното натоварване, което е виждал е е около 7A пусков ток от компресора на хладилника, т.е. доста под обявения му капацитет. Повече от 300-400W продължително натоварване не е имал. Всичките му бушони са здрави, няма видимо компоненти, които да са се откачили от платката (с моите "познания" по електроника - до тук). За качеството на спойките не мога да коментирам, не съм специалист. Проблемът му е, че влиза в авариен режим (т.е. пищи за претоварване) без да е закачен какъвто и да е товар към него (веднъж на 10-20 случая не го прави и евентуално подкарва нещо).
Говорих с един сервиз в Бургас (транспортът до там ще излезе златен на тая тухла обаче) и според тях най-вероятният проблем е в кондензатор(и) или някоя интегрална схема (която, ако няма номер отгоре - сещайте се как се сменя).
Преди да почнете с "ама то нов ще е колкото ремонта" уточнявам, че ми е наследство и ако го сменям ще е с немец пълна синусоида за около 500лв, така че ремонтът ще излезе съвсем адекватна цифра спрямо новия.