От мобилни телефони до цифрови камери
Имам някакъв утепан китаец 1500W, който според едната лепенка е пълна, според другата - модифицирана синусоида, така че сещайте се :)

Има ли проверен сервиз, който се занимава с ремонт на инвертори (за предпочитане София или Казанлък и околностите)?

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ползван е в кемпер, максималното натоварване, което е виждал е е около 7A пусков ток от компресора на хладилника, т.е. доста под обявения му капацитет. Повече от 300-400W продължително натоварване не е имал. Всичките му бушони са здрави, няма видимо компоненти, които да са се откачили от платката (с моите "познания" по електроника - до тук). За качеството на спойките не мога да коментирам, не съм специалист. Проблемът му е, че влиза в авариен режим (т.е. пищи за претоварване) без да е закачен какъвто и да е товар към него (веднъж на 10-20 случая не го прави и евентуално подкарва нещо).

Говорих с един сервиз в Бургас (транспортът до там ще излезе златен на тая тухла обаче) и според тях най-вероятният проблем е в кондензатор(и) или някоя интегрална схема (която, ако няма номер отгоре - сещайте се как се сменя).

Преди да почнете с "ама то нов ще е колкото ремонта" уточнявам, че ми е наследство и ако го сменям ще е с немец пълна синусоида за около 500лв, така че ремонтът ще излезе съвсем адекватна цифра спрямо новия.
Antonii - майстор
Пробвайте да го пуснете с включен към него някакъв активен товар, че съм имал подобен случай с друг китаец.
Сработваше му защитата поради липсата на товар, при наличието на някакъв минимален си работеше без проблем.
пон юни 29, 2020 5:34 pmAntonii написа:
Пробвайте да го пуснете с включен към него някакъв активен товар, че съм имал подобен случай с друг китаец.
Сработваше му защитата поради липсата на товар, при наличието на някакъв минимален си работеше без проблем.
Пробвано е всичко вече. Той без товар (или с минимален) е въртял с месеци без проблем.
пон юни 29, 2020 5:19 pmTheGrave написа:
Имам някакъв утепан китаец 1500W, който според едната лепенка е пълна, според другата - модифицирана синусоида, така че сещайте се :)

Има ли проверен сервиз, който се занимава с ремонт на инвертори (за предпочитане София или Казанлък и околностите)?

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ползван е в кемпер, максималното натоварване, което е виждал е е около 7A пусков ток от компресора на хладилника, т.е. доста под обявения му капацитет. Повече от 300-400W продължително натоварване не е имал. Всичките му бушони са здрави, няма видимо компоненти, които да са се откачили от платката (с моите "познания" по електроника - до тук). За качеството на спойките не мога да коментирам, не съм специалист. Проблемът му е, че влиза в авариен режим (т.е. пищи за претоварване) без да е закачен какъвто и да е товар към него (веднъж на 10-20 случая не го прави и евентуално подкарва нещо).

Говорих с един сервиз в Бургас (транспортът до там ще излезе златен на тая тухла обаче) и според тях най-вероятният проблем е в кондензатор(и) или някоя интегрална схема (която, ако няма номер отгоре - сещайте се как се сменя).

Преди да почнете с "ама то нов ще е колкото ремонта" уточнявам, че ми е наследство и ако го сменям ще е с немец пълна синусоида за около 500лв, така че ремонтът ще излезе съвсем адекватна цифра спрямо новия.
.
Нямам отговор. Но при мен е същото. 10 месеца след изтичането на гаранцията.
Ако някакъв сервиз си намерил, предвид датата на която ти е съобщението, обади се!
:?:
вт окт 05, 2021 5:58 pmBurda написа:
Нямам отговор. Но при мен е същото. 10 месеца след изтичането на гаранцията.
Ако някакъв сервиз си намерил, предвид датата на която ти е съобщението, обади се!
:?:
Драмата се оказа калпави връзки - кабели усуквани на ръка и снаждани с изолирбанд. Много псуванье падна по тъпака сътворил тази простотия :axe:
kozl - майстор
вт окт 05, 2021 7:58 pmTheGrave написа:
Драмата се оказа калпави връзки - кабели усуквани на ръка и снаждани с изолирбанд. Много псуванье падна по тъпака сътворил тази простотия :axe:
Предполагам, причината е била във връзките към акумулатора :?
ср окт 06, 2021 7:42 amkozl написа:
вт окт 05, 2021 7:58 pmTheGrave написа:
Драмата се оказа калпави връзки - кабели усуквани на ръка и снаждани с изолирбанд. Много псуванье падна по тъпака сътворил тази простотия :axe:
Предполагам, причината е била във връзките към акумулатора :?
Да, точно. Отделно, че сечението беше малко и клемите бяха мамата, ама това за тоя дебил де е творил си е нищо :)

Тема "Сервиз инвертори" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: