• 1
  • 2
Проявете вашата изобретателност.
bulhomes2 - майстор
Страхотно. Браво! :prayer: :prayer: :prayer:
soto - напреднал
Ето как изглежда тялото на универсална в процеса на изработване.Само да поясня ..... Използвайте само нагаждащи лагери .Отпред е съчмен след него двойно редов самонагаждащ ,отзад е ролков от главина на Москвич .Тялото от хидравлична бутилка от мотокар има и пробка за изтичане на маслото но тя не се вижда.Петата върху което е заварено това нещо е с изрязани отвори за да може после да се центрова вече събрания универсал,в съосие с супорта.За да се стегне здраво към долната основа ползвам болтове с дебелина мисля 18мм.

Прикачен файл

IMG_20170415_055815.jpg

Прикачен файл

IMG_20170414_100722.jpg

Прикачен файл

IMG_20170413_124136.jpg

Прикачен файл

IMG_20170410_140314.jpg

Прикачен файл

IMG_20170410_140304.jpg
Последна промяна от soto на вт май 23, 2017 6:51 am, променено общо 1 път.
soto - напреднал
[quote="amdatlon"]Аз съм на същата вълна в момента и се радвам че си успял за сглобиш нещо.
Ще помоля за още снимки че ми е интересно :)
Аз го мисля така:

Направляващите за движение на супорта : от стебла на амортисьори
Търси по дълги за направляващите например от предница на иж или чз вътрешния цилиндър е полиран,и мисля че е от и легирана стомана демек здрав.Пълниш с пясък и затапваш ПЛЪТНО......
soto - напреднал
Я някой да ме светне как да намаля оборотите до 200 .Мисля да монтирам скоростна кутия от някакъв мотор ,идеята е 2.2ел.двигателя да завъртя скоростна кутия и от кутията на универсална искам да извадя на първа скорост 200- 230 и на трета до 1200оборота ако има някой нещо готово че не ни се смята а и не ми е това силата.Мислех да ползвам редуктор ама е филм с това прехвърляне на ремъци.А не ми се дават грешни пари за чистотник.Гледам блядовете масово си кичат машините с тях че и реверс имат.
шоп - майстор
@soto и аз им се чудя на руснаците. На всеки асинхронен двигател-честотно управление. Не че е лошо, но поне за Бг е скъпо. Сега съм на вълна термопомпа и за 5.5 KW трифазен двиг. не бих дал 500-800 лв за честотник, макар, че машината ще нормализира параметрите си с него до оптималните си.

Ти кажи твоя ел. двигател колко об/мин е ? 980, 1440, 2880? все ще се измисли редукция до 200 об/мин


И да те питам, не разбрах каква е целта да се сложи пясък в амортесьорите?
amdatlon - напреднал
шоп написа:

И да те питам, не разбрах каква е целта да се сложи пясък в амортесьорите?
и аз не разбрах какво има предвид
soto - напреднал
Пясъка се слага да придаде плътност ,да гаси вибрациите​ и здравина.Пясъка да е сух.Опитайте да сгънете една тръба пълна с пясък 1м. затапена (заварена) в двата края и същата тръба само че незатапена а и ако имате силомер или хидравлика с манометър ще разберете защо.Това го видях в далечната 2001г.в Ремонтнно машинен завод .
soto - напреднал
По обстойно кое как е събрано по супорта

Прикачен файл

IMG_20170524_204201.jpg

Прикачен файл

IMG_20170524_204122.jpg

Прикачен файл

IMG_20170524_204053.jpg

Прикачен файл

IMG_20170524_204014.jpg

Прикачен файл

IMG_20170524_203851.jpg
  • 1
  • 2

Тема "Струг за метал" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: