• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Software и Hardware за GSM и мобилни у-ва
ivouz - специалист
Е кво те засегнах толкова извинявай ако е така. И аз като dadko съм само клиент и не съм конфликтен.Да ти е спорен и доходоносен магазина!
Спирам да споделям .
dundurma - специалист
ivouz написа:
Е кво те засегнах толкова извинявай ако е така. И аз като dadko съм само клиент и не съм конфликтен.Да ти е спорен и доходоносен магазина!
Спирам да споделям .
мисълта ми бе,че не трябва да се учудваш,че ти искат пари за торба,но си прав за бележката и отношението.......истината е някъде там.когато аз съм зад щанда-мога и да подарявам,но работника-таксува всичко.
toolegittoquit - майстор
Една торбичка, ако не става въпрос от големите плътни се продава за 10 стотинки. Не знам кой е тоя продавач циганин, като те вижда, че нямаш дребни, не може да ти върне, толкова да не ти даде една кирлива торбичка, при условие че си направил 30лв оборот. Ще обеднее.
dundurma - специалист
а бре пичове......продавач и СОБСТВЕНИК са различни неща.......вий ли решавате вместо тоз,който плаща
dadko - майстор
dundurma написа:
dadko написа:
dundurma написа:
ей ся да ва метна.....колко от вас издават някъв документ и имате ли си представа,колко НИЕ даваме за торби,които поне аз не съм включил в цената.......айде по-сериозно :axe: :axe: :axe: :axe:
Аз не издавам никакъв документ, защото съм клиент. Не извършвам никаква търговска дейност и бележки не издавам.
а колко ВИЕ давате за торби- мен не ме интересува. Включили сте ги, айде, не ни баламосвайте сега. Малко по- сериозно и Вие.
ь

ти не ме познаваш,така че по-леко,а който ме познава от форума и е идвал в моя магазин му е ясно,че не съм селски тарикат.........може оборудването му и правенето му да се доближава до цената на едно малко жилище.така чеееее по-полека
Не ми и трябва да те познавам. Именно защото не те познавам- не е необходимо да ми казваш по- по лека и какво да пиша. Капишш? Аз няма да се извинявам като ivouz, тъй като няма за какво. Айде, със здраве.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
dundurma написа:
мисълта ми бе,че не трябва да се учудваш,че ти искат пари за торба,но си прав за бележката и отношението.......истината е някъде там.когато аз съм зад щанда-мога и да подарявам,но работника-таксува всичко.
Мисля, че проблемът не е точно в таксуването
Ти защо подскачаш?
ivouz - специалист
Пуу, да не бях писал и тука се скарахме!
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Пълнолуние е. Мъже по пълнолуние, са като жени с ПМС
prascho - майстор
Благодаря все пак за проверката.

П.П. Разлика между собственик и служител /продавач, консултант/ при обслужването определено има. Все пак двете личности се намират в различен квадрант на четирите потока на парите. Мислят и възприемат света по различен начин. В главата на наетия работник се върти единствено целта: "кога ще дойде края на месеца за да си получа заплатата". Собственикът се опитва да изгради работеща бизнес система с реноме и задоволително качество. Подборът и мотивацията на кадрите у нас е доста затруднен. Стандартът е нисък и наетите работници са без самочувствие, понякога дори са демотивирани и не си вършат задоволително възложените задължения. Трудно е когато парите не стигат за да гледаш семейството, когато едвам покриват ежемесечните разходи и същевременно да се стремиш към интелектуално и професионално усъвършенстване.

Логиката сочи:

собственик:
един доволен клиент --> би довел след себе си поне още 10 --> по-голям оборот, повишение на приходите и по-висока печалба

нает работник
един доволен клиент --> би довел след себе си поне още 10 --> повече работа, повече стрес, повече проблеми, а пък все същото възнаграждение
Никъде не стой въпросът: какво ще правя ако няма клиенти :?: когато фалира магазина??

Подходът при обслужване на клиент влязъл в магазин е коренно различен:

наетият работник - този пък сега какво ме пита и какво иска всъщност, няма ли да се разкара и да ме остави на спокойствие; обикновено често използваната фраза е "Не мога да ви помогна!"; няма значение какво питате и за какво се интересувате
човекът с дял и участие в управлението - дай сега да видим какво точно пита клиента за да МОГА да му помогна. Обикновено се ползват изрази като: "Разбира се, че може да стане", "Ние работим с този посредник, непременно ще направим всичко възможно за да Ви го предоставим на достъпна цена"
velas - специалист
dundurma написа:
а бре пичове......продавач и СОБСТВЕНИК са различни неща.......вий ли решавате вместо тоз,който плаща
А бре Пич(ке), устройството зад касовия апарат е длъжно да ми издаде фискален касов бон и за 1 стотинка! Иначе си назад с 3000 лв, а ако си рецидив ще ти издействам и 10000 лв.
Устройството зад касовия апарат е длъжно да ми напише и фактура ако пожелая, и то за всеки отделен продукт, който съм закупил!...Ако пожелая!
Устройството зад касовия апарат е длъжно да ми върне ресто до стотинка! Не го ли направи, минава по други опции за $$$ назад!...
Устройството зад касовия апарат е длъжно да има достатъчно(и по вид) средства в касата, за да връща ресто! Свърши ли ги, затваря докато не се снабди с такива!

Устройството зад касовия апарат е винаги ПРОДАВАЧ! А дали е служител, управител, собственик, президент и пр. си е проблем на ЮЛ! На мен, като клиент, не ми пука какво може да решава!

П.П. Преди да започнеш да ме отваряш в тънкостите на сключването на договор за продажба в магазин, си задай въпроса, откъде ли ги знам тези неща... Моли се да не вляза в магазина ти и да получа "обслужване", след което да ти стана VIP клиент...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Некоректен търговец!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: