Software и Hardware за GSM и мобилни у-ва
kozl - майстор
Още в първия пост съм писал какъв отговор получих във офис на ВИВАКОМ.
Снощи набрах кода:
*33* 0000 *16# и ОК/Зелена слушалка
Излезе надпис на екрана, но за толкова кратко, че не успях да прочета.
Днес ще пробвам да изпратя SMS и да приема.
А има ли период на изчакване за действието или става веднага?
kozl - майстор
Днес направих проверка:
Получавам SMS-и и не мога да изпращам.
След като набера текст за SMS и натисна стрелка за изпращане ми изписва:
Не е изпратено. Проверка на опциите.
Проверката на оипциите е или повторен опит или изтриване.

Преди малко набрах:
#33* парола за забрани *16# и ОК/Зелена слушалка
И се появи надпис:
Стартиране на ????????
Това с ????? не успях да прочета, защото излезе друг надпис:
Има проблем с връзката или кодът е невалиден.
tarlyo - специалист
Това са съобщенията, които се показват. Първото е при разрешаване, второто при забраняване на СМС.
Изображение Изображение
kozl - майстор
Благодаря за уроците.
Кодовете работят и при ВИВАКОМ.

За напред шъ се кодирам,
нежелани SMS-и да не активирам :-D
hidrazin - майстор
чет яну 09, 2025 8:08 pmkozl написа:
Кодовете работят и при ВИВАКОМ.
Абе то и аз се чесах там дет' не ме сърби като ми показа други - ония от тефтера.
По принцип голяма част от тези мрежови и сервизни кодове са си същите и не са променяни от 25 години че вероятно и повече.
Навремето (ерата с копчетата) доста ги чоплехме.
Още помня един който ти показва серийния номер на телефона.
*#06#
Сега пробвах - работи и на iPhone.
Работи. Даже ти го изписва и като баркод. :-D
:partyman:
P.S.Почти съм ги забравил но може да са доста полезни в някои случаи.
Примерно като твоя с SMS-те. Едва ли го има в менюто на телефона.
Но и да го има, в един смартфон с една камара менюта, подменюта и подменюта на подменютата едва ли ще го откриеш.
Макар че по-скоро го няма.
ЖОКЕР: преди да набереш някой номер, пред номера набери #31# и накрая зелена слушалка.
Демек нещо от сорта на #31#0888хххххх
Оттатък ще му изпише "НЕПОЗНАТ НОМЕР" - никакви имена, цифри, телефонен номер...
Това е код с който еднократно да си скриеш номера от набарания номер. :-D
Би трябвало още да работи.
radius - майстор
Ще работи ако имаш услугата CLIR, не съм сигурен че по дефолт се полага ( в Глобул :lol: гледам, че трябва да се обадиш). От опит, доста хора не вдигат на скрити номера.
На служебния много удобно съм си въвел кодове за условен форуърдинг и безусловен, отмяна също, които ползвам според нуждите. Та тия кодове съм ги записал като контакти в указателя и на нач.екран бързи връзки към тия контакти. И вместо да ровя в кучи гъз за всяка промяна, която искам да направя, само с 1 кликче си правя според нуждите.
bigdragon - майстор
"USSD"
„111“ или „*noti#“ - уведомява кога вашето SMS съобщение е доставено.

Съобщение: 111 Хей, Стив, обади ми се възможно най-скоро

Получателят на съобщението няма да получи „111“ или „*noti#“ в началото на съобщението, но вие ще получите потвърждение, че е доставено на неговия телефон. Не всички GSM мрежи поддържат тази функция
Мтел я поддържат от време оно.
ср яну 08, 2025 6:10 pmn_a написа:
ср яну 08, 2025 4:04 pmТрифон П.Трифонов написа:

Номерът ми от Мтел. Що па "да не им го върна", стига да имат добра оферта?!
Ясно е, че са едни и същи мискини.
Номерът си ми е абсолютно същият. Аз само подписах договора, двамата оператора се опавяха служебно. Получих 2-3 благи смс за довиждане и до нови срещи от вива и това беше. Е, сама си смеих сим картата, като ми спря телефона (което бе драма, щото нямах кламер)
https://petel.bg/m/563867
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
съб яну 11, 2025 12:34 pmТрифон П.Трифонов написа:
...petel.bg/m/563867
Всичко е въпрос на политика на фирмата и управление на ръководството ѝ.
Преди време напуснах Мтел, заради постепенно влошилото се отношение... Имах 8 номера, а ме караха да чакам и неглижираха въпросите ми... При сметка доста пъти над обичайното се преместих. Малко късно се усетиха да сменят служител, вече се бях запътила към Вива... Поне ми направиха прехвърлянето максимално удобно, това по времето на други правила...
Виваком в последно време направиха всичко възможно да изгонят клиенти. Купиха най-големия ни кабелен оператор и няколко месеца оставиха абонатите висящи. Нито им вземат парите, нито казват нещо ... "Оправяйте се!" Не знам какво трябва да си, за да сътвориш такава грандиозна простотия.
Предния път, нямах против инфлационните им 2 лева, но сега, на 6-ти получавам мейл, че ДО 7-ми, мога да реагирам... Ха! Ми, реагирах... Абсолютно безмозъчно от тяхна страна! Не знам какво ги е изненадало така. Че аз си водя мииатюрото домакинство с повече далновидност!

Тема "Плащане с SMS или ... деликатна кражба" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: