Ел. инструментите. Консумативи.
dragozow - майстор
Husqvarna притежава най-големият завод за дискове в света, няма нищо общо със Сааб или Скания. Чудя се как ви ги раждат главите такива.
fore - майстор
Драгозов къде пък видя че съм казал че Сааб или Сканя има нещо общо с завода за производство на Шведските дискове и отрезни консумативи ??? :prayer: И аз се чудя как ги мискира нещата така !

Просто изброих какво произвеждат Шведите.
Фитилчо - майстор
Как да разбера каква верига ми трябва за Хускварна 321 EL
Мога ли да и сложа щилска шина?
iivanov - майстор
пишман_майстор написа:
Маслото обаче се ползваше диференциално през лятото , а в студа- смес с М10 и диференциално, или само М10 в кучи студ ( ако трябва доп.разредено с някакво по-тънко масло). Мисля, че точно употребата на хипоидното масло си е казало думата за по-дългия живот на вериги/щини и т.н.
Може и така да е . :partyman: Ползвам целогодишно м 10 д и може би затова не устискват шините . Обаче диференциалното го намирам за 5,00 , а м10д на 3,50 . Не съм правил сметки , но сякаш ми е по-изгодно да сменям шината на 2-3 вериги , отколкото на 6 .
koveslav - майстор
Фитилчо написа:
Как да разбера каква верига ми трябва за Хускварна 321 EL
Мога ли да и сложа щилска шина?
По каталог не можеш.Иначе на практика може и да стане,но с машината и в магазина.Мерене и налагане на място.Някъде назад бях постнал снимки на моята комбинация,при която направих така,че за бензинов Партнер и ел. Макита ползвам една и съща гарнитура на Щил.И шината и веригите ми от години са само Щилски.На Хуск 55,който имах преди да махна големите машини също ползвах Щил вериги,но не можах да пасна друга шина освен Орегонска.
пишман_майстор - майстор
iivanov написа:
Може и така да е . :partyman: Ползвам целогодишно м 10 д и може би затова не устискват шините
E нека не забравяме и самият разход на масло :) при хипоидното освен доста по-доброто смазване на гарнитурата, имаме и реално по-нисък разход . Онова М10 в жегите е като вода и свършва преди бензина , а това вече не е много добре. Трябва да "свършва" след бензина
Ще правиш като мен (или да видиш някоя дружка в масларниците), аз сменям от време на време на коли, по някакъв повод де на скорости, де на дифф маслата им . Старите ги отделям и прекарвам през филтър за кафе машини ( шварц кафе ) . Тече адски бавно през нея , ама и аз не бързам де . За година събирам поне пет литра , че и повече . Бистро като сълза пълна синтетика 75w-нещо си , стига ми предостатъчно за сезон Имам вече над 6л. събрано само от зимата И от миналата поне 4-5 . Дърва няма :D
koveslav - майстор
Сега помпите са регулируеми.А и по-голямото количество няма как да маже по-зле от по-малкото.Аз съм ползвал винаги само двигателни масла.Просто имам чувството че орегонци си правят гама за източноевропейския пазар.Някогашните шини издържаха повече,но пък и по държавно време се вкарваха само професионални класове машини и оборудване.
dragozow - майстор
Само помпите на високия клас машини имат регулиране, всичко до 700 лв не се регулира.
koveslav - майстор
Даже и на китайците от пазара са регулируеми помпите,що така се излагат тия щведи :D :D :D Шегувам се.
Визирах диалога на Иванов и другия колега.Доколкото си спомням машината на Иванов не беше нисък клас и трябва да му е регулируема помпата.
dragozow - майстор
От сегашните 455 Rancher има регулиране на помпата, за 450 не съм сигурен. Сегашната гама на McCulloch въобще няма, защото са си хоби машини, там правилото е че като тече много слагаш по-гъсто масло и обратно.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: