Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav - майстор
И щом не са те предупредили за тази разлика при продажбата,значи не са много в час.Виж и ринга с колко зъба е и дали отговаря като брой на старото колело,да не се чудиш после.
пишман_майстор - майстор
Мхм, точно, колегите са те насочили , взел си грешен чарк. Това нещо движи маслената помпа, няма как да стане зацепването , затова се търси като твоята/старата зъбчатка
1st0r1k - специалист
чет дек 19, 2019 10:12 pmпишман_майстор написа:
Мхм, точно, колегите са те насочили , взел си грешен чарк. Това нещо движи маслената помпа, няма как да стане зацепването , затова се търси като твоята/старата зъбчатка
Значи няма такъв червяк който ще пасне за това водещо колело,което съм взел?

Ето това поръчах. пише,че става за 445 тоест като моята.
http://mina-parts.com/product/1602/husq ... r-325.html
пишман_майстор - майстор
Не съм ровил да видя, предполагам има и за такива с ринг. Но това което ми прави впечатление е, че и старото ти зъбно колело е било абсолютно в ред. Не знам каква е била точно точно причината за да го сменяш, но не виждам необходимост. Ще мине доста време докато се наложи да се сменя, всичко е напълно все още в норми . Сменя се когато почне да опира в основата ( низката част ) зъба, или се прорежат самите зъби от прекалена работа и по-точно от грешната практика да се кара само с една - две вериги до скапване и често от мързел и стиснатост без да се заточват навреме. Те се разтеглят много , стъпката се променя , скапват се зъбчатката на барабана ( камбаната ) и зъбното колело на шината. Така в един кратък момент се купуват три и повече неща.
Затова повече вериги ( минимум три, да се въртят ) , да се заточват навреме , да не се допускат прекалени "икономии" откъм количеството масло за мазането на веригата и да не се допуска работа със затъпени вериги ( дори и леко затъпени )
1st0r1k - специалист
пет дек 20, 2019 5:46 pmпишман_майстор написа:
Не съм ровил да видя, предполагам има и за такива с ринг. Но това което ми прави впечатление е, че и старото ти зъбно колело е било абсолютно в ред. Не знам каква е била точно точно причината за да го сменяш, но не виждам необходимост. Ще мине доста време докато се наложи да се сменя, всичко е напълно все още в норми . Сменя се когато почне да опира в основата ( низката част ) зъба, или се прорежат самите зъби от прекалена работа и по-точно от грешната практика да се кара само с една - две вериги до скапване и често от мързел и стиснатост без да се заточват навреме. Те се разтеглят много , стъпката се променя , скапват се зъбчатката на барабана ( камбаната ) и зъбното колело на шината. Така в един кратък момент се купуват три и повече неща.
Затова повече вериги ( минимум три, да се въртят ) , да се заточват навреме , да не се допускат прекалени "икономии" откъм количеството масло за мазането на веригата и да не се допуска работа със затъпени вериги ( дори и леко затъпени )
Защото ми казаха,че от износено зъбно колело,петите на веригата биели по вала или нещо такова.
пишман_майстор - майстор
Там е работата, че на твоето старото му няма нищо ( все още ) . Трябваше да го снимаш , да покажеш снимката тука и чак след това да поръчваш . Всеки щеше да ти каже, че нищо му няма и е напълно излишна смяна в момента. Връщай си колелото ( старото ) , а новото с ринга го пускай в продавалниците за колкото си прецениш.
1st0r1k - специалист
съб дек 21, 2019 2:56 pmпишман_майстор написа:
Там е работата, че на твоето старото му няма нищо ( все още ) . Трябваше да го снимаш , да покажеш снимката тука и чак след това да поръчваш . Всеки щеше да ти каже, че нищо му няма и е напълно излишна смяна в момента. Връщай си колелото ( старото ) , а новото с ринга го пускай в продавалниците за колкото си прецениш.
Показвал съм:
viewtopic.php?f=54&t=12048&start=2830#p997155
пишман_майстор - майстор
Съжалявам, че не съм видял поста преди. Щях да ти кажа, че няма нужда от смяна . Докато не видиш следи от веригата в дъното на самата зъбчатка, докато не се пререже поради еди-квоси ( обяснил съм в преден пост ), докато не се олуфти лагера му и оттам не се оправя със смяна на нов- няма нужда от смяна . А за да се удължи живовът им- виж пак какво съм писал за бройките вериги и другите неща( да не се ползват затъпени, за маслото и т.н. ) в предния си пост.
Слагай си старото колело, следите по него са напълно нормални и изцяло в норма все още.
1st0r1k - специалист
съб дек 21, 2019 4:45 pmпишман_майстор написа:
Съжалявам, че не съм видял поста преди. Щях да ти кажа, че няма нужда от смяна . Докато не видиш следи от веригата в дъното на самата зъбчатка, докато не се пререже поради еди-квоси ( обяснил съм в преден пост ), докато не се олуфти лагера му и оттам не се оправя със смяна на нов- няма нужда от смяна . А за да се удължи живовът им- виж пак какво съм писал за бройките вериги и другите неща( да не се ползват затъпени, за маслото и т.н. ) в предния си пост.
Слагай си старото колело, следите по него са напълно нормални и изцяло в норма все още.
Разбрах те. Можеш ли да качиш снимка на колело за смяна? За да добия визуална представа.
пишман_майстор - майстор
Ако не забравя утре, като вляза набързо в гаража :) все ще имам някое , което съм сменял на някоя машинка.
П.п. сетих се за случай с подобно решение на маслената помпа като твоята. Познат ми носи машинка, носи си и камбана с ринг, такова са му дали за машинката. Отварям и виждам , че е като твоят тип и мазането на помпата е реализирано от движението на камбаната. Клиентът бърза , не иска да чува за чакане и поръчка на нови части. Ами "изчистих" перата дето са влизали в старата зъбчатка ( стария модел камбана ) , намерих едно подходящо откъм дебелина латунче , изрязах лентичка широка колкото е пластмасовата част , оформих нещо като втулка и набих пластмасата във вала. Стегнах му новата камбана с ринг и човекът си отиде. Бях го помолил да ми се обади ако има проблем с мазането, но разбира се нямаше :) просто помпата работеше още при запалването на машинката , имаше си плюсове и минуси тази операция . Плюса е , че мазането не се прекъсва в паузите на ниски обороти , но пък леко се качва разходът на масло ( минимално в интерес на истината ) . Това нещо е направено с цел екология , да има мазане само под напън, да не капе масло от нея при ниски и да не се зъмърсява излишно почвата . Старите машини нямаха такова решение, почти всички бяха с 'директни" помпи. Така, че и в твоят случай има решение и за такъв вариант за в бъдеще .
П.п. 2 случайно се наложи да влезна за малко в гаража, използвах и момента да щракна една фалшива снимка , но и на нея пак се вижда колко е износването и как има светло петънце в дънцето на зъбчатката, вече е почнало да подпира веригите . Това колело е на около 10-на - 12 вериги 3/8 стъпка.
Прикачен файл:
Без име.jpg

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: