И щом не са те предупредили за тази разлика при продажбата,значи не са много в час.Виж и ринга с колко зъба е и дали отговаря като брой на старото колело,да не се чудиш после.
Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav
- майстор
3528 мнения в "Тема за резачките и моторните триони"
пишман_майстор
- майстор
- Мнения: 1511
Мхм, точно, колегите са те насочили , взел си грешен чарк. Това нещо движи маслената помпа, няма как да стане зацепването , затова се търси като твоята/старата зъбчатка
1st0r1k
- специалист
- Мнения: 130
чет дек 19, 2019 10:12 pmпишман_майстор написа: Мхм, точно, колегите са те насочили , взел си грешен чарк. Това нещо движи маслената помпа, няма как да стане зацепването , затова се търси като твоята/старата зъбчаткаЗначи няма такъв червяк който ще пасне за това водещо колело,което съм взел?
Ето това поръчах. пише,че става за 445 тоест като моята.
http://mina-parts.com/product/1602/husq ... r-325.html
пишман_майстор
- майстор
- Мнения: 1511
Не съм ровил да видя, предполагам има и за такива с ринг. Но това което ми прави впечатление е, че и старото ти зъбно колело е било абсолютно в ред. Не знам каква е била точно точно причината за да го сменяш, но не виждам необходимост. Ще мине доста време докато се наложи да се сменя, всичко е напълно все още в норми . Сменя се когато почне да опира в основата ( низката част ) зъба, или се прорежат самите зъби от прекалена работа и по-точно от грешната практика да се кара само с една - две вериги до скапване и често от мързел и стиснатост без да се заточват навреме. Те се разтеглят много , стъпката се променя , скапват се зъбчатката на барабана ( камбаната ) и зъбното колело на шината. Така в един кратък момент се купуват три и повече неща.
Затова повече вериги ( минимум три, да се въртят ) , да се заточват навреме , да не се допускат прекалени "икономии" откъм количеството масло за мазането на веригата и да не се допуска работа със затъпени вериги ( дори и леко затъпени )
Затова повече вериги ( минимум три, да се въртят ) , да се заточват навреме , да не се допускат прекалени "икономии" откъм количеството масло за мазането на веригата и да не се допуска работа със затъпени вериги ( дори и леко затъпени )
1st0r1k
- специалист
- Мнения: 130
пет дек 20, 2019 5:46 pmпишман_майстор написа: Не съм ровил да видя, предполагам има и за такива с ринг. Но това което ми прави впечатление е, че и старото ти зъбно колело е било абсолютно в ред. Не знам каква е била точно точно причината за да го сменяш, но не виждам необходимост. Ще мине доста време докато се наложи да се сменя, всичко е напълно все още в норми . Сменя се когато почне да опира в основата ( низката част ) зъба, или се прорежат самите зъби от прекалена работа и по-точно от грешната практика да се кара само с една - две вериги до скапване и често от мързел и стиснатост без да се заточват навреме. Те се разтеглят много , стъпката се променя , скапват се зъбчатката на барабана ( камбаната ) и зъбното колело на шината. Така в един кратък момент се купуват три и повече неща.Защото ми казаха,че от износено зъбно колело,петите на веригата биели по вала или нещо такова.
Затова повече вериги ( минимум три, да се въртят ) , да се заточват навреме , да не се допускат прекалени "икономии" откъм количеството масло за мазането на веригата и да не се допуска работа със затъпени вериги ( дори и леко затъпени )
пишман_майстор
- майстор
- Мнения: 1511
Там е работата, че на твоето старото му няма нищо ( все още ) . Трябваше да го снимаш , да покажеш снимката тука и чак след това да поръчваш . Всеки щеше да ти каже, че нищо му няма и е напълно излишна смяна в момента. Връщай си колелото ( старото ) , а новото с ринга го пускай в продавалниците за колкото си прецениш.
1st0r1k
- специалист
- Мнения: 130
съб дек 21, 2019 2:56 pmпишман_майстор написа: Там е работата, че на твоето старото му няма нищо ( все още ) . Трябваше да го снимаш , да покажеш снимката тука и чак след това да поръчваш . Всеки щеше да ти каже, че нищо му няма и е напълно излишна смяна в момента. Връщай си колелото ( старото ) , а новото с ринга го пускай в продавалниците за колкото си прецениш.Показвал съм:
viewtopic.php?f=54&t=12048&start=2830#p997155
пишман_майстор
- майстор
- Мнения: 1511
Съжалявам, че не съм видял поста преди. Щях да ти кажа, че няма нужда от смяна . Докато не видиш следи от веригата в дъното на самата зъбчатка, докато не се пререже поради еди-квоси ( обяснил съм в преден пост ), докато не се олуфти лагера му и оттам не се оправя със смяна на нов- няма нужда от смяна . А за да се удължи живовът им- виж пак какво съм писал за бройките вериги и другите неща( да не се ползват затъпени, за маслото и т.н. ) в предния си пост.
Слагай си старото колело, следите по него са напълно нормални и изцяло в норма все още.
Слагай си старото колело, следите по него са напълно нормални и изцяло в норма все още.
1st0r1k
- специалист
- Мнения: 130
съб дек 21, 2019 4:45 pmпишман_майстор написа: Съжалявам, че не съм видял поста преди. Щях да ти кажа, че няма нужда от смяна . Докато не видиш следи от веригата в дъното на самата зъбчатка, докато не се пререже поради еди-квоси ( обяснил съм в преден пост ), докато не се олуфти лагера му и оттам не се оправя със смяна на нов- няма нужда от смяна . А за да се удължи живовът им- виж пак какво съм писал за бройките вериги и другите неща( да не се ползват затъпени, за маслото и т.н. ) в предния си пост.Разбрах те. Можеш ли да качиш снимка на колело за смяна? За да добия визуална представа.
Слагай си старото колело, следите по него са напълно нормални и изцяло в норма все още.
пишман_майстор
- майстор
- Мнения: 1511
Ако не забравя утре, като вляза набързо в гаража все ще имам някое , което съм сменял на някоя машинка.
П.п. сетих се за случай с подобно решение на маслената помпа като твоята. Познат ми носи машинка, носи си и камбана с ринг, такова са му дали за машинката. Отварям и виждам , че е като твоят тип и мазането на помпата е реализирано от движението на камбаната. Клиентът бърза , не иска да чува за чакане и поръчка на нови части. Ами "изчистих" перата дето са влизали в старата зъбчатка ( стария модел камбана ) , намерих едно подходящо откъм дебелина латунче , изрязах лентичка широка колкото е пластмасовата част , оформих нещо като втулка и набих пластмасата във вала. Стегнах му новата камбана с ринг и човекът си отиде. Бях го помолил да ми се обади ако има проблем с мазането, но разбира се нямаше просто помпата работеше още при запалването на машинката , имаше си плюсове и минуси тази операция . Плюса е , че мазането не се прекъсва в паузите на ниски обороти , но пък леко се качва разходът на масло ( минимално в интерес на истината ) . Това нещо е направено с цел екология , да има мазане само под напън, да не капе масло от нея при ниски и да не се зъмърсява излишно почвата . Старите машини нямаха такова решение, почти всички бяха с 'директни" помпи. Така, че и в твоят случай има решение и за такъв вариант за в бъдеще .
П.п. 2 случайно се наложи да влезна за малко в гаража, използвах и момента да щракна една фалшива снимка , но и на нея пак се вижда колко е износването и как има светло петънце в дънцето на зъбчатката, вече е почнало да подпира веригите . Това колело е на около 10-на - 12 вериги 3/8 стъпка.
П.п. сетих се за случай с подобно решение на маслената помпа като твоята. Познат ми носи машинка, носи си и камбана с ринг, такова са му дали за машинката. Отварям и виждам , че е като твоят тип и мазането на помпата е реализирано от движението на камбаната. Клиентът бърза , не иска да чува за чакане и поръчка на нови части. Ами "изчистих" перата дето са влизали в старата зъбчатка ( стария модел камбана ) , намерих едно подходящо откъм дебелина латунче , изрязах лентичка широка колкото е пластмасовата част , оформих нещо като втулка и набих пластмасата във вала. Стегнах му новата камбана с ринг и човекът си отиде. Бях го помолил да ми се обади ако има проблем с мазането, но разбира се нямаше просто помпата работеше още при запалването на машинката , имаше си плюсове и минуси тази операция . Плюса е , че мазането не се прекъсва в паузите на ниски обороти , но пък леко се качва разходът на масло ( минимално в интерес на истината ) . Това нещо е направено с цел екология , да има мазане само под напън, да не капе масло от нея при ниски и да не се зъмърсява излишно почвата . Старите машини нямаха такова решение, почти всички бяха с 'директни" помпи. Така, че и в твоят случай има решение и за такъв вариант за в бъдеще .
П.п. 2 случайно се наложи да влезна за малко в гаража, използвах и момента да щракна една фалшива снимка , но и на нея пак се вижда колко е износването и как има светло петънце в дънцето на зъбчатката, вече е почнало да подпира веригите . Това колело е на около 10-на - 12 вериги 3/8 стъпка.
Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!