Ел. инструментите. Консумативи.
Soviet_Soldier - специалист
нед яну 09, 2022 10:01 ammitko.r написа:
Така е клапана е в капачката ,но съм я сменил с нова оригинална производство на хускварна , остава и новата да е дефектна.
Може да не е дефектна, а просто да се е запушила и пропускателната способност на клапана да е намалена. При тия резачки си е редовен проблем и си е добър вариант да бъде преместен на друго място. Вариантите на пръв поглед са два - под капака на стартера да се постави малък клапан, подобен на този в MS-180, защото там попада малко мръсотия, или при карбуратора по-голям от китайска резачка, но там се всмуква и отлага много мръсотия покай въздушния филтър. Обичайно там не ги поставят заводски, но пък достъпът до него би бил лесен.
Индианец - специалист
При някои по-стари Щилки отдушника е при карбуратора, ама при резервоара може и да няма място ако не е предвидено.
koveslav - майстор
Егати и проблемите - моя Партенр пък два пъти ми е изплювал маркучите от свръхналягане в резервоара в големите жеги. Веднъж ми се е случвало по време на работа, а другия случай беше след като я загасих. Няколко минути след гасенето протече бензина... Маркучите изскачаха от щуцерите на ръчната помпа.От тогава години наред вече не го е правила, но и не се е случвало да я напъвам с толкова дебели дърва както тогава. От най-старите производства е машината, събирана в Италия, според надписите по етикетите.
mitko.r - напреднал
Днес реших да проверя капачката. Най-напред поочистих дупчицата, след това с помпата в легена с вода я надух и си излизаха мехурчета от към вътрешната страна, значи клапана отваря. Запалих резачката, малко до настройки на карбуратора и проблема за сега изчезна. Благодаря на всички,
публикували мнения по моя въпрос.
Фитилчо - майстор
вт дек 14, 2021 11:06 amпишман_майстор написа:
На Метеор са едни от най-добрите марки бутала . Дори съм на мнение, че превишават в 75% от случаите на ОЕМ бутала. Тия деруги дето ги виждаш по цилиндъра да не са промазвания от буталото? Т.е. самия цилиндър да си е много добре.
Дойде метеорското бутало, искам а кажа, че споделям мнението. Изработката е по-добра от оригиналното! Вече на сплав не мога да кажа/преценя.

Явно се оказва, че са промазвания точно от старото бутало, защото новото бутало не се движи свободно в цилиндъра.

Как мога да изчистя тези промазвания? Доколкото зная, цилиндрите с покритие не могат да се хонинговат а и едва ли някой има толкова малка хонинг глава?
пишман_майстор - майстор
И като сплав са перфе.
Фина водна шкурка ( 800 или 1000 ) и с масло . Ако е прекалено дебело наслояването, може и с по-едра, но в случай, че нищо не се случва с другите. Търкане му е майката. На цилиндъра няма се повреди покритието. Ако отидеш в сервиз ще ти кажат, че със шкурка не се оправя и/или не се прави така. Ще ти препоръчат нов цилиндър :) .
imegogo - специалист
някой влагал ли е части от aliexpress става дума за колянов вал за sthil 170 тези кито ги продават тук са по 110лв ,китайския е 40лв за 100лв, може да се вземе направо цял двигател, но дали ще кара то и оригиналния излязъл на късмет не изкарал и 5 кубика дърва или по скоро клони
Индианец - специалист
Аз китайски карбуратор от Румъния си взех скоро.
На стария нещо му бяха запушени каналите за празен ход и... ама след смяната не съм работил много и нямам кой знае колко впечатления.
Аз бих пробвал, ама само за експеримент, ако ми е основна по скоро не, сигурно и лагерите ще се наложи да се сменят и става дявол на магаре.
Пс.Не, че нещо, ама е хубаво човек да се научи да прави диагностика сам, че покрай някой майстори щеше да си замине машинката, то не беше сегмент, съединител, отдушник, бъзикане по карбуратора и будалата слуша и им вярва!
Soviet_Soldier - специалист
вт фев 15, 2022 8:18 pmimegogo написа:
някой влагал ли е части от aliexpress става дума за колянов вал за sthil 170 тези кито ги продават тук са по 110лв ,китайския е 40лв за 100лв, може да се вземе направо цял двигател, но дали ще кара то и оригиналния излязъл на късмет не изкарал и 5 кубика дърва или по скоро клони
С евтините части е на късмет. Относно тия малки щилки, те са много високооборотни, при тях прецизността на изработка и качеството на материалите са много важни. Случва се не рядко да купуват евтини цели двигатели за тях от Китай и най-често, или изобщо нямат тяга, или е осезаемо по-ниска от тази при оригинала. Ако оригиналния цилиндр и бутало са в добро състояние, най-добре просто си сменете коляновия вал, та ако ще да струва и повече от нов китайски двигател.
В OLX често продават стари резачки на части, може от там да си намерите евтино оригинален вал в добро състояние, но за 170 е по-трудно, а ако сложите от 180 вибрациите ще се увеличат, защото противотежестите на вала са изчислени за бутало с различна маса.
dragozow - майстор
вт фев 15, 2022 8:18 pmimegogo написа:
някой влагал ли е части от aliexpress става дума за колянов вал за sthil 170 тези кито ги продават тук са по 110лв ,китайския е 40лв за 100лв, може да се вземе направо цял двигател, но дали ще кара то и оригиналния излязъл на късмет не изкарал и 5 кубика дърва или по скоро клони
Общо взето може да работи, може и да не работи.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: