Ел. инструментите. Консумативи.
Soviet_Soldier - специалист
чет апр 28, 2022 8:44 pmimegogo написа:
допълвам проблема с sthil 230 проблемът с гасненето се дължеше точно на отдушника в резервара сага работи пали и работи добре но при поваляне прекъсва и пуши разглобих я оказаха се семерингите са супер втвърдени лагерите също са зле сегментите май също не стават
- може ли съвет от къде и каква марка лагери да взема читави ?
- и какъв е допуска за смяна стари и съответно при нови сегменти
Отивате в дилърски център на Щил, ако сте от София на Ботевградско Шосе има срещу бившия интернат във Враждебна и там ще ви дадат оригинални лагери, семеринги, както и информация за допустимия луфт на сегментите при мс230, а след измерване може да си прецените, дали да ги сменяте и тях. От същото място и тях би трябвало да намерите, а може и да си поръчате онлайн.
Само при сглобяване проверете дали лагерите стоят плътно на коляновия вал. Често като започнат старите лагери да блокират, валът започва да се върти във втулката, износва се и се появява недопустим луфт, което е проблем.
1st0r1k - специалист
Здравейте!
От скоро имам проблем с гасенето на резачката (хускварна 445). Като натисна копчето надолу за да я загася,не се случва нищо.

Изображение
Soviet_Soldier - специалист
нед окт 30, 2022 5:33 pm1st0r1k написа:
Здравейте!
От скоро имам проблем с гасенето на резачката (хускварна 445). Като натисна копчето надолу за да я загася,не се случва нищо.
Гасете я със смукача (позицията за студен старт).
1st0r1k - специалист
нед окт 30, 2022 5:47 pmSoviet_Soldier написа:
нед окт 30, 2022 5:33 pm1st0r1k написа:
Здравейте!
От скоро имам проблем с гасенето на резачката (хускварна 445). Като натисна копчето надолу за да я загася,не се случва нищо.
Гасете я със смукача (позицията за студен старт).
Не може ли да се смени копчето?
Soviet_Soldier - специалист
нед окт 30, 2022 6:05 pm1st0r1k написа:

Не може ли да се смени копчето?
Обичайно проблемът е елементарен, като изскубната или скъсана кабелна обувка. Натискането на този бутон в позиция "стоп" фактически допира синия и черния проводник. Трябва да видите защо при натискането му това не се получава. Ако кабелните обувки и пластините откъм бутона са си ок, проверете дали не се е изскубнал или скъсали откъм бобината.
1st0r1k - специалист
нед окт 30, 2022 6:11 pmSoviet_Soldier написа:
нед окт 30, 2022 6:05 pm1st0r1k написа:

Не може ли да се смени копчето?
Обичайно проблемът е елементарен, като изскубната или скъсана кабелна обувка. Натискането на този бутон в позиция "стоп" фактически допира синия и черния проводник. Трябва да видите защо при натискането му това не се получава. Ако кабелните обувки и пластините откъм бутона са си ок, проверете дали не се е изскубнал или скъсали откъм бобината.
Как се стига до там?
Soviet_Soldier - специалист
нед окт 30, 2022 8:26 pm1st0r1k написа:
Как се стига до там?
До бобината ли? Сваляте горния капак, сваляте стартера, и бобината заедно с въпросните 2 проводника са визуално открити.

Ето така трябва да са съединени въпросните два проводника към бутона. Огледайте пластините там дали са в ред, дали всичко контактува правилно.
Изображение
Ако не гледайте към бобината дали са свързани, както и целостта на самите проводници от бобината към бутона.
1st0r1k - специалист
нед окт 30, 2022 8:34 pmSoviet_Soldier написа:
нед окт 30, 2022 8:26 pm1st0r1k написа:
Как се стига до там?
До бобината ли? Сваляте горния капак, сваляте стартера, и бобината заедно с въпросните 2 проводника са визуално открити.

Ето така трябва да са съединени въпросните два проводника към бутона. Огледайте пластините там дали са в ред, дали всичко контактува правилно.
Изображение
Ако не гледайте към бобината дали са свързани, както и целостта на самите проводници от бобината към бутона.
Бихте ли казал как се свалят бобината,стартера и бутона? До сега не съм свалял.
Soviet_Soldier - специалист
нед окт 30, 2022 11:11 pm1st0r1k написа:
Бихте ли казал как се свалят бобината,стартера и бутона? До сега не съм свалял.
Просто развивате винтовете, които го държат и стартера се сваля. Самата бобина има ли нужда да я сваляте? И тя е на няколко винта, но ако няма нужда, не я развивайте нея, защото после трябва да се монтира оставяйки определен луфт спрямо маховика.
Бутонът е хванат към кутията над карбуратора при тоя модел. Като свалите филтриращия елемент, под него трябва да има 4 винта, с които е хваната пластмасовата основа към карбуратора, развивате тях и заедно с кутията на филтъра към нея е и селектора, както и помпичката за подкачване на гориво. Ако сваляте от нея маркучетата, помнете кое къде е било свързано. Важно е да не объркате позицията им.
1st0r1k - специалист
нед окт 30, 2022 11:37 pmSoviet_Soldier написа:
нед окт 30, 2022 11:11 pm1st0r1k написа:
Бихте ли казал как се свалят бобината,стартера и бутона? До сега не съм свалял.
Просто развивате винтовете, които го държат и стартера се сваля. Самата бобина има ли нужда да я сваляте? И тя е на няколко винта, но ако няма нужда, не я развивайте нея, защото после трябва да се монтира оставяйки определен луфт спрямо маховика.
Бутонът е хванат към кутията над карбуратора при тоя модел. Като свалите филтриращия елемент, под него трябва да има 4 винта, с които е хваната пластмасовата основа към карбуратора, развивате тях и заедно с кутията на филтъра към нея е и селектора, както и помпичката за подкачване на гориво. Ако сваляте от нея маркучетата, помнете кое къде е било свързано. Важно е да не объркате позицията им.
Развих само 4-те болтчета под филтъра.Видимо не видях проблем с обувките.Нямаше извадена.

Изображение

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: