Ел. инструментите. Консумативи.
flameelement - напреднал
Кой модел конкретно гледате, че в страницата им почти няма машина под 1000лв.
nikolson - майстор
пет яну 20, 2023 10:03 amемовлаха написа:
Ако има мегдан да се закупи професинолен трион от тази марка без ом шината и със отстъпката, ще е най доброто цена качество и Х на големите брандове
Това не ми стана ясно какво е. С каква шина са трионите?
емовлаха - специалист
пет яну 20, 2023 10:55 amnikolson написа:
пет яну 20, 2023 10:03 amемовлаха написа:
Ако има мегдан да се закупи професинолен трион от тази марка без ом шината и със отстъпката, ще е най доброто цена качество и Х на големите брандове
Това не ми стана ясно какво е. С каква шина са трионите?
SUGIHARA е шината, няма никакво табу. Хубави са шините със сменяемата глава, но са скъпички, лично аз предпочитам като отида в гората да съм и със 1 резервна под ръка, отколкото само със 1-на скъпа на резачката
Последна промяна от емовлаха на пет яну 20, 2023 6:48 pm, променено общо 1 път.
nikolson - майстор
Kakви са им недостатъците спрямо другите, напр. ЩИЛ и Орегон? Много неясно (лаконично) е инфото. Сякаш има някакво табу.
Indianec 2 - специалист
То май единствен недостатък е не толкова разпространени резервни части.
Хем за нови модели, след 10/15 години забрави, може да се напасват някои дреболии ама не си е работа.
dragozow - майстор
Няма смисъл без шината, защото хубавата машина е съвкупност от хубави компоненти. Все едно да извадиш джанти 18-ки и да сложиш 15-ки защото са по-евтини гумите.
емовлаха - специалист
нед яну 22, 2023 4:08 pmdragozow написа:
Няма смисъл без шината, защото хубавата машина е съвкупност от хубави компоненти. Все едно да извадиш джанти 18-ки и да сложиш 15-ки защото са по-евтини гумите.
Съгласен съм със теб. Ето го и хубавия компонент, 16-ката джанта със която идва този професионален модел дали е за него този монтаж Погледни и как е направена вътрешната страна на страничния капак за шината :)
пишман_майстор - майстор
Не видях кой знае каква драма тук, чак чудене що тъй, как тъй. И с капака също. Специално той си е добре. Решението за мазане и канала за смазване не е най-доброто, абе направи си е кофти изпълнено, спор няма . Идеята не я знам каква е, може би някакъв вид универсалност към различни видове шина ( малки и големи, тесни и широки ) .
При малки резачки ( ток и бензин) на други производители масово мазането става през отвор за обтегача на гарнитурата . При средно големи и големи е предвиден отделен отвор в шината и канала за мазането няма допир до отвор за опъването. Така е най-добре , няма излишно разливане на маслото, няма чалъми за "запушване" на отвори .
Ся тук.... има решение, но защо трябва да се оправя допълнително от потребителя?! Имах малко по-високо мнение за тая марка.
емовлаха - специалист
нед яну 22, 2023 11:39 pmпишман_майстор написа:

Ся тук.... има решение, но защо трябва да се оправя допълнително от потребителя?! Имах малко по-високо мнение за тая марка.
Моето мнение едва ли има значение, но, си остава високо за тази марка. Интересувах се от този модел лятото и това ми направи впечатление, все още не съм изгубил интерес доста е пипнат. Дали тоя не е вдигнал дебита на помпата на макс и Орегонската верига не може бързо да вдигне маслото в нитовете и го ралива по-релсите на шината, или това е качеството на смазване с този монтаж, то и на тези шини трябва да се гресира звездочката. Докат не го хвана в ръцете си само ще гадая . Това ползвам като система за смазване и такива вериги
пишман_майстор - майстор
На масовите шини с размер до 45 санта ( грубо казано), не им трябва гресиране при две уговорки: когато се ползва масло за смзване на веригите, което не е био ( био-то е един вид олио със сгъстител ) , като се ползва диф. масло за смазване. На дълги, особено тия за разбичване-да, там трябва периодично.
Аз лично лятото ползвам най-евтиното диф. масло на пазара , а зимата или в студено време - смес с м10 , м16 . Ползвал съм различни машини през годините и никога не съм имал проблем със запечени вериги или разтеглени звена . Никога не съм имал и проблем с помпи .
След като приключа работа , одухвам я с компресор и топвам върха на шината в конс. кутия пълна с диф. масло . И най-старите ми шини нямат проблеми с колелата, нямат проблеми и с каналите, с диф. масло се износват в пъти по-бавно, звездочката се маже безпроблемно от маслото за веригата . Който не му се вярва , нека почне на нова или все още нескапана шина предимно с диф, масло ( трябва корекция на маслената помпа, трябва се увеличи дебита заради по-гъстото масло, което не значи, че ще иде в преразход на масло, реално си остава с по-гъстото без промяна ) И сам ще види, че има резон . Увеличен живот на всичко по режещата гарнитура, т.е. на теглещото колело, на шина, на звездочка, на вериги . Веригите им свършват зъбите от рязане и точене , но звената им са добре , не са разпънати. Докато преди на три до шест вериги, една шина и един до два ринга водещи си ги знаех.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: