Ел. инструментите. Консумативи.
keymaker - специалист
Високия октан теоретично е по добре,ама ако двигателя е предвиден за него , както и центровката . В някои случаи по високите октани дори влошават показателите на двигателя.
А нагара се получава основно от маслото .
1st0r1k - специалист
keymaker написа:
Високия октан теоретично е по добре,ама ако двигателя е предвиден за него , както и центровката . В някои случаи по високите октани дори влошават показателите на двигателя.
А нагара се получава основно от маслото .
Значи най-добре да си наливам 95 и да не се занимавам с по-скъпите горива?
От прекаляване с маслото ли се получава нагара?
fore - майстор
Слагай както е предписано масло за тази машина. Обикновено то е 20-25 мл за 1 литър.
Ако се слага повече се получават нежелани омазвания на ауспух системите на новите машини снабдени с "катализатори" образуват се нагари по цилиндър/буталото, свещта и има излишни димни емисии в изгорелите газове.

100 октановият бензин е предназначен за мощни съвременни 4 таквови мотори на автомобили с и без принудително пълнене. По високите октани показват че горивото е стабилно при по високи температури и компресия и не се самодетонира произволно. Мотора работи по гладко и равномерно. Отделя се повече енергия и топлина при правилното горене.
При двутактовите машини бензин 95 покрива изискванията на двутактовата машина. Няма 4 такта и съответно самодетонациите са практически невъзможни. Отделно машините са високооборотни и поставянето на по високооктанов бензин би предизвикало вероятно ненужно висока мощност както става при обядняване на сместа - а именно вдигане на по високи оброти от допустимите максимални.
Аз така си го обяснявам.

За това слагай 95 и 25 грама на литър масло.
keymaker - специалист
Ползвай си 95 и 20-25 мл. масло ( аз поради наличието на машини с предписание 1:40 си карам само на по-блажна смес). След проби ми пасна зелено полусинтетично масло "орегон" и след повече от 2000 кубика нарязани дърва свалих ауспуха на 260-ката за проверка, която показа липса на нагари по буталото, респективно и в горивната камера.
1st0r1k - специалист
keymaker написа:
Ползвай си 95 и 20-25 мл. масло ( аз поради наличието на машини с предписание 1:40 си карам само на по-блажна смес). След проби ми пасна зелено полусинтетично масло "орегон" и след повече от 2000 кубика нарязани дърва свалих ауспуха на 260-ката за проверка, която показа липса на нагари по буталото, респективно и в горивната камера.
Ok.
Последен въпрос:
Току що запалена студена машина трябва ли да се изчака да загрее на празен ход тоест да не и се подава газ докато е студена или не и пречи?
keymaker - специалист
Желателно е да не се издевателства веданага след студено палене ,особено на нов неразработен двигател . Редно е да се изчака поне 20-30 сек. Загледай клипчета на "щил тимбър-спортс" на една от задачите има рязане с щил 660 и там преди да започнат с ръка "затапват" капака откъм стартера с цел намаляване на циркуацията ,за по бързо загряване.
1st0r1k - специалист
keymaker написа:
Желателно е да не се издевателства веданага след студено палене ,особено на нов неразработен двигател . Редно е да се изчака поне 20-30 сек. Загледай клипчета на "щил тимбър-спортс" на една от задачите има рязане с щил 660 и там преди да започнат с ръка "затапват" капака откъм стартера с цел намаляване на циркуацията ,за по бързо загряване.
Значи дето се вика - една цигара време да позагрее ?
koveslav - майстор
Цигара време е 10 минути а не 20-30 сек.Дори и минута е много.Не е престъпление да се чуква леко газта и на студена машина,то се усеща как двигателя след 10-на сек става по-пъргав и може вече да се форсира.Но е добре да се започва с кастрене или с рязане на дреболии преди да се подхванат дебелите дърва.Макс до минута работа и двутактовия двигател е готов за бой.Избягвайте продължителна работа на свободен ход на двутактов двигател,променяйте оборотите,независимо студен или топъл е той.Променяйте периодично оборотите.
dragozow - майстор
20 - 30 секунди е достатъчно. Ти и да и дадеш газ студена няма да е адекватна.
1st0r1k - специалист
Ясно за времето което трябва да се изчака при палене. Но така и така съм почнал да питам - бихте ли казали и как да разбера,че резачката е прегряла тоест колко време е оптимално за рязане? 1-2-3 часа ?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: