Ел. инструментите. Консумативи.
Щом производителя казва 1:25 значи може 5 мл. Повече, ама по малко от 40 не е добре. Въпреки, че повечето такива машини са с 1:40. Да не е 1л. 25мл. Което е = 1:40.
В книжката би трябвало да има табличка колко масло се слага. Виж там какво пише по въпроса. Да не е само за първите няколко резервоара, а после да се мине на 25 мл/л.
По принцип производителя на Хускварна казва 1л:20мл. А ние слагаме 1:25 за да е сигурно мазането...... Та и 1:30 е прекалено много.
При 1:25 на мене резачката ми леко пуши, а Косата маже катализатора на ауспуха.....все са Шведи. Само на Духалката Маклуч и е екстра.....

Аз вземам една кръчмарска 25тица и я пълня до горе....... :drinkers:

1:40 ........ :lol: :lol: :lol: :rolleyes: :prayer:
Здравейте!
Преди няколко месеца си купих нова резачка Husgvarna 445.
Искам да ви попитам какъв бензин е най-добре да се налива в нея - 95,98 или 100 октана?
И каква е разликата между трите?
Много съм бос в тази сфера затова ще съм ви много благодарен.
Най често препоръчват 95 ,с неповече от 5-7% етанол( най масовия у нас). Естествено в някои бензиностанции дори 100 октановия не покрива изискванията за 95. Високите октани отделят повече енергия и топлина,а в тия двигатели тя е един от големите проблеми.
keymaker написа:Най често препоръчват 95 ,с неповече от 5-7% етанол( най масовия у нас). Естествено в някои бензиностанции дори 100 октановия не покрива изискванията за 95. Високите октани отделят повече енергия и топлина,а в тия двигатели тя е един от големите проблеми.


А не е ли по-добре,че има повече енергия заради повечто октани и да работи по-добре?
И другия ми въпрос е кое причинява нагар по буталото?
Високия октан теоретично е по добре,ама ако двигателя е предвиден за него , както и центровката . В някои случаи по високите октани дори влошават показателите на двигателя.
А нагара се получава основно от маслото .
keymaker написа:Високия октан теоретично е по добре,ама ако двигателя е предвиден за него , както и центровката . В някои случаи по високите октани дори влошават показателите на двигателя.
А нагара се получава основно от маслото .


Значи най-добре да си наливам 95 и да не се занимавам с по-скъпите горива?
От прекаляване с маслото ли се получава нагара?
Слагай както е предписано масло за тази машина. Обикновено то е 20-25 мл за 1 литър.
Ако се слага повече се получават нежелани омазвания на ауспух системите на новите машини снабдени с "катализатори" образуват се нагари по цилиндър/буталото, свещта и има излишни димни емисии в изгорелите газове.

100 октановият бензин е предназначен за мощни съвременни 4 таквови мотори на автомобили с и без принудително пълнене. По високите октани показват че горивото е стабилно при по високи температури и компресия и не се самодетонира произволно. Мотора работи по гладко и равномерно. Отделя се повече енергия и топлина при правилното горене.
При двутактовите машини бензин 95 покрива изискванията на двутактовата машина. Няма 4 такта и съответно самодетонациите са практически невъзможни. Отделно машините са високооборотни и поставянето на по високооктанов бензин би предизвикало вероятно ненужно висока мощност както става при обядняване на сместа - а именно вдигане на по високи оброти от допустимите максимални.
Аз така си го обяснявам.

За това слагай 95 и 25 грама на литър масло.
Ползвай си 95 и 20-25 мл. масло ( аз поради наличието на машини с предписание 1:40 си карам само на по-блажна смес). След проби ми пасна зелено полусинтетично масло "орегон" и след повече от 2000 кубика нарязани дърва свалих ауспуха на 260-ката за проверка, която показа липса на нагари по буталото, респективно и в горивната камера.
keymaker написа:Ползвай си 95 и 20-25 мл. масло ( аз поради наличието на машини с предписание 1:40 си карам само на по-блажна смес). След проби ми пасна зелено полусинтетично масло "орегон" и след повече от 2000 кубика нарязани дърва свалих ауспуха на 260-ката за проверка, която показа липса на нагари по буталото, респективно и в горивната камера.


Ok.
Последен въпрос:
Току що запалена студена машина трябва ли да се изчака да загрее на празен ход тоест да не и се подава газ докато е студена или не и пречи?

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Ел. инструменти”