Ел. инструментите. Консумативи.
kuger - майстор
1st0r1k написа:Здравейте отново!
Няколко пъти си правя експеримент с различни бензини - 98 и 95. Както и с различно количество масло (LS+) 25 и 30 грама на литър. И забелязах,че когато извадя свещта по нея има черно. Аз ли някъде бъркам с нещо или е нормално?

Кога я вадиш? Дай време на мотора да влезе в нормален подгрев, тогава виж свещта.
Аз Хуската си я карам по тефтера, не съм си правил експерименти. Още имам от маслото, което ми дадоха с нея /зелено/. По свещта не съм имал нагар, но есента /свещта/ предаде фронта.
1st0r1k - напреднал
kuger написа:
1st0r1k написа:Здравейте отново!
Няколко пъти си правя експеримент с различни бензини - 98 и 95. Както и с различно количество масло (LS+) 25 и 30 грама на литър. И забелязах,че когато извадя свещта по нея има черно. Аз ли някъде бъркам с нещо или е нормално?

Кога я вадиш? Дай време на мотора да влезе в нормален подгрев, тогава виж свещта.
Аз Хуската си я карам по тефтера, не съм си правил експерименти. Още имам от маслото, което ми дадоха с нея /зелено/. По свещта не съм имал нагар, но есента /свещта/ предаде фронта.


Вадя я при студена резачка - преди палене. Маслото е от зеленото което ми дадоха с нея.
fore - майстор
95 + 25 грама масло ако е Хуск е отличното съотношение. LS е ниско димно масло и не би следвало да опушва свещта.

98 не е добре за двутактова. 30 грама е много и води до димене. Свеща се гледа след като машината е рязала и е изстинала- трябва да е кафеникава.
1st0r1k - напреднал
fore написа:95 + 25 грама масло ако е Хуск е отличното съотношение. LS е ниско димно масло и не би следвало да опушва свещта.

98 не е добре за двутактова. 30 грама е много и води до димене. Свеща се гледа след като машината е рязала и е изстинала- трябва да е кафеникава.


А не е ли колкото повече,толкова повече. Примерно ако се слага по повече масло няма ли да се удължи живота на машината или са някакви митове?
fore - майстор
Бате ти майче си решил да чупиш машината.....

Ами тогава сложи 500 грама масло примерно и намери самолетен керосин и пробвай........ :prayer:


25 грама и 95 !!!!!!!!!! :!:

Другото е гавра. Омазани катализатори на ауспуха, димене, опушени свещи и бутала..........

98, 100 октана, това да не е 4 тактов турбо двигател ......... за какво ти е при 13 хиляди оборота още топлина и мощност ....
1st0r1k - напреднал
fore написа:Бате ти майче си решил да чупиш машината.....

Ами тогава сложи 500 грама масло примерно и намери самолетен керосин и пробвай........ :prayer:


25 грама и 95 !!!!!!!!!! :!:

Другото е гавра. Омазани катализатори на ауспуха, димене, опушени свещи и бутала..........

98, 100 октана, това да не е 4 тактов турбо двигател ......... за какво ти е при 13 хиляди оборота още топлина и мощност ....


Просто питах информативно. Нямам много познания с двигателите.
А проблем ли е,че понякога ползвам горивната смес (масло+бензин) на около две седмици?
Някъде четох,че бензина разграждал маслото като престои повече.Но колко точно може да стои не можах да разбера.
fore - майстор
До един месец можеш да го ползваш. После маслото превръща бензина в ацетон и разяжда всичко в машината.

Някои опресняват в тубата стара смес с ново масло. Аз лично ползвам само ново смесено гориво. Старото го ползвам за промивки.
1st0r1k - напреднал
fore написа:До един месец можеш да го ползваш. После маслото превръща бензина в ацетон и разяжда всичко в машината.

Някои опресняват в тубата стара смес с ново масло. Аз лично ползвам само ново смесено гориво. Старото го ползвам за промивки.


Значи да не се лъжа по цвета,че стои непроменен?
fore - майстор
Цвета е просто индикатор че горивото вече е смесено. Въпроса е химическите промени които настъпват с течение на времето в смесеното гориво.
Започва да мирише на нещо като ацетон и оставено в резервоара прави големи поразии.
1st0r1k - напреднал
fore написа:Цвета е просто индикатор че горивото вече е смесено. Въпроса е химическите промени които настъпват с течение на времето в смесеното гориво.
Започва да мирише на нещо като ацетон и оставено в резервоара прави големи поразии.


По принцип ако няма да режа в близките 2-3 дни,горивото го махам от резервоара и после я паля да за да изгори и това,което е останало вътре в системата. Четох,че така било най-добре за да не се разяждат маркучите вътре.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: