Ел. инструментите. Консумативи.
1st0r1k написа:Здравейте отново!
Няколко пъти си правя експеримент с различни бензини - 98 и 95. Както и с различно количество масло (LS+) 25 и 30 грама на литър. И забелязах,че когато извадя свещта по нея има черно. Аз ли някъде бъркам с нещо или е нормално?

Кога я вадиш? Дай време на мотора да влезе в нормален подгрев, тогава виж свещта.
Аз Хуската си я карам по тефтера, не съм си правил експерименти. Още имам от маслото, което ми дадоха с нея /зелено/. По свещта не съм имал нагар, но есента /свещта/ предаде фронта.
kuger написа:
1st0r1k написа:Здравейте отново!
Няколко пъти си правя експеримент с различни бензини - 98 и 95. Както и с различно количество масло (LS+) 25 и 30 грама на литър. И забелязах,че когато извадя свещта по нея има черно. Аз ли някъде бъркам с нещо или е нормално?

Кога я вадиш? Дай време на мотора да влезе в нормален подгрев, тогава виж свещта.
Аз Хуската си я карам по тефтера, не съм си правил експерименти. Още имам от маслото, което ми дадоха с нея /зелено/. По свещта не съм имал нагар, но есента /свещта/ предаде фронта.


Вадя я при студена резачка - преди палене. Маслото е от зеленото което ми дадоха с нея.
95 + 25 грама масло ако е Хуск е отличното съотношение. LS е ниско димно масло и не би следвало да опушва свещта.

98 не е добре за двутактова. 30 грама е много и води до димене. Свеща се гледа след като машината е рязала и е изстинала- трябва да е кафеникава.
fore написа:95 + 25 грама масло ако е Хуск е отличното съотношение. LS е ниско димно масло и не би следвало да опушва свещта.

98 не е добре за двутактова. 30 грама е много и води до димене. Свеща се гледа след като машината е рязала и е изстинала- трябва да е кафеникава.


А не е ли колкото повече,толкова повече. Примерно ако се слага по повече масло няма ли да се удължи живота на машината или са някакви митове?
Бате ти майче си решил да чупиш машината.....

Ами тогава сложи 500 грама масло примерно и намери самолетен керосин и пробвай........ :prayer:


25 грама и 95 !!!!!!!!!! :!:

Другото е гавра. Омазани катализатори на ауспуха, димене, опушени свещи и бутала..........

98, 100 октана, това да не е 4 тактов турбо двигател ......... за какво ти е при 13 хиляди оборота още топлина и мощност ....
fore написа:Бате ти майче си решил да чупиш машината.....

Ами тогава сложи 500 грама масло примерно и намери самолетен керосин и пробвай........ :prayer:


25 грама и 95 !!!!!!!!!! :!:

Другото е гавра. Омазани катализатори на ауспуха, димене, опушени свещи и бутала..........

98, 100 октана, това да не е 4 тактов турбо двигател ......... за какво ти е при 13 хиляди оборота още топлина и мощност ....


Просто питах информативно. Нямам много познания с двигателите.
А проблем ли е,че понякога ползвам горивната смес (масло+бензин) на около две седмици?
Някъде четох,че бензина разграждал маслото като престои повече.Но колко точно може да стои не можах да разбера.
До един месец можеш да го ползваш. После маслото превръща бензина в ацетон и разяжда всичко в машината.

Някои опресняват в тубата стара смес с ново масло. Аз лично ползвам само ново смесено гориво. Старото го ползвам за промивки.
fore написа:До един месец можеш да го ползваш. После маслото превръща бензина в ацетон и разяжда всичко в машината.

Някои опресняват в тубата стара смес с ново масло. Аз лично ползвам само ново смесено гориво. Старото го ползвам за промивки.


Значи да не се лъжа по цвета,че стои непроменен?
Цвета е просто индикатор че горивото вече е смесено. Въпроса е химическите промени които настъпват с течение на времето в смесеното гориво.
Започва да мирише на нещо като ацетон и оставено в резервоара прави големи поразии.
fore написа:Цвета е просто индикатор че горивото вече е смесено. Въпроса е химическите промени които настъпват с течение на времето в смесеното гориво.
Започва да мирише на нещо като ацетон и оставено в резервоара прави големи поразии.


По принцип ако няма да режа в близките 2-3 дни,горивото го махам от резервоара и после я паля да за да изгори и това,което е останало вътре в системата. Четох,че така било най-добре за да не се разяждат маркучите вътре.

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Ел. инструменти”