Ел. инструментите. Консумативи.
Ако си сигурен че само капаци са и нужни и че на всички китайчета "корубите" са едни и същи и само лепенката е различна,в гуглето като напишеш "резервни чести за китайски резачки" ще ти излязат няколко сайта и на там решението е твое.
Ами да работи и си пали без проблем. Но не са само капаците а и дръжка, спирачка, въздушен филтър.
Общо взето всичко което не е на снимката.
хора помощ!

имам STIHL ms 270. Повече от 13 години я карам леко,
10-15 кубика на година за вкъщи.
Досега без проблем. Май месец рязах 8 кубика и трудно палеше, но се справих.

Миналата седмица на един приятел ходих да съборя един изсъхнал ствол на круша.
Съборих го и докато го режех на трупчета - ножа в ствола и машината сама спря.
Неможах да я запаля. чак като изтина и то трудно я запалих.
Отрязах две трупчета и пак същия номер. И после не можах да я запаля.
Мислех да не е бубината, днес ходих в сервиза на STIHL на Ботевградско шосе - София, там ми казаха че по-скоро е от симеерингите на коляновия вал. Взех да ги сменя. Почти я разглобих но незнам как да сваля самия съединител. (Подвижните части ги демонтирах) Но самата основа как? След нея Има предпазителна голяма шайба и след неа са семегингата и лагера. Схеми за демонтаж имали някъде.
В You Tube потърси там мисля имаше клип как се сваля.Провери и лагерите защото ако са тръгнали ще прецакат и новите семеринги.
Слава Богу!
Благодаря!
Гледах някой клипчета - ограмотих се!
mgbagera написа:Ами да работи и си пали без проблем. Но не са само капаците а и дръжка, спирачка, въздушен филтър.
Общо взето всичко което не е на снимката.

Не зная дали си заслужава да я правиш при положение че китайчетата в кауфланд на промоция са 99 лв с гаранция,а това което си изброил като липси в нета струва около 40 лв.А ако твойта е чистокръвно китайче може да я ползваш за рез. части на кауфландска(евентуално).
Здравейте отново!
Няколко пъти си правя експеримент с различни бензини - 98 и 95. Както и с различно количество масло (LS+) 25 и 30 грама на литър. И забелязах,че когато извадя свещта по нея има черно. Аз ли някъде бъркам с нещо или е нормално?
1st0r1k написа:Здравейте отново!
Няколко пъти си правя експеримент с различни бензини - 98 и 95. Както и с различно количество масло (LS+) 25 и 30 грама на литър. И забелязах,че когато извадя свещта по нея има черно. Аз ли някъде бъркам с нещо или е нормално?

Кога я вадиш? Дай време на мотора да влезе в нормален подгрев, тогава виж свещта.
Аз Хуската си я карам по тефтера, не съм си правил експерименти. Още имам от маслото, което ми дадоха с нея /зелено/. По свещта не съм имал нагар, но есента /свещта/ предаде фронта.
kuger написа:
1st0r1k написа:Здравейте отново!
Няколко пъти си правя експеримент с различни бензини - 98 и 95. Както и с различно количество масло (LS+) 25 и 30 грама на литър. И забелязах,че когато извадя свещта по нея има черно. Аз ли някъде бъркам с нещо или е нормално?

Кога я вадиш? Дай време на мотора да влезе в нормален подгрев, тогава виж свещта.
Аз Хуската си я карам по тефтера, не съм си правил експерименти. Още имам от маслото, което ми дадоха с нея /зелено/. По свещта не съм имал нагар, но есента /свещта/ предаде фронта.


Вадя я при студена резачка - преди палене. Маслото е от зеленото което ми дадоха с нея.
95 + 25 грама масло ако е Хуск е отличното съотношение. LS е ниско димно масло и не би следвало да опушва свещта.

98 не е добре за двутактова. 30 грама е много и води до димене. Свеща се гледа след като машината е рязала и е изстинала- трябва да е кафеникава.

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Ел. инструменти”