Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
Баща ти , Форка , купил човека любителска резачка и ти си вече капацитет по резачките . Купи си електрожен райдер и стана капацитет по електрожените . Сдоби се с лидълски компресор и там стана капацитет . Дано поне като енергетик да си капацитет , та да не се налага на някой да сваля капацитета от таблото .
fore - майстор
Какво съм купил и какво не не е твоя работа. Аз твоите покупки и рода не ги следя, нали.
По таблата няма работа. Дипломите сам съм си ги изучил, каквито и да са те. И ти не си ми помогнал за което с нищо.

Въпроса не е в това, важното е някой като пита нещо да му се отговори просто и ясно кое как. Човека пита как да си точи веригата и аз му казах на мене как ми е най лесно и удобно. Той отиде и си купи съответните инструменти и вече сам може да прецени дали и как да си остри веригите.
Ти от своя страна почна поредното заяждане с мене и даде разни цифри за веригите, което незнам точно как помага на питащият.

Та претенции за капацитет, индуктивност и проводимост, няма. А и във форума, не трябват какпацитети, а има необходимост от думи прости и конкретен опит !

Като спомена инвертора. Ами да, и там не съм капацитет, но в събота ми се скъсаха на мопа за обиране на вода металните изтеглящи пластини на попиващата гъба. Точно в свивката където се завива рапидката и в следствие на ръждата, материала изтънява и пластината се къса. Мопа е от тия стандартните които ги продават за по 5 лева в Кауфланд.
Изображение

Та понеже първо му оправях телескопичният механизъм, после смених и арматурите на истискващите валове, които също гният, и накрая и самата гъба също, не ми се хвърляше имайки в предвид че кара вече 3та година. А и новите са същите боклуци.
Старите са по здрави. При брато има един на 7-8 години на който не са се чупили тия пластини.

Намерих две шайби и леко ги заварих към пластините в ъгъла където са огънати и се завива едната рапидка. Не ми беше нужно да съм капацитет, да ми даваш ти акъл и тнт, просто си искаше мако усет, 1,5 мм електроди и удобното захващане на материала за да стане заварката.

Сега ако това че бързо се уча и не ми трябва един живот, за да направя нещо което на тебе примерно ти изисква 5 - 10 или повече години аз няма вина за това.
Имам машината и като има проблем се старая сам да я разуча и да я оправя. Последно и карба на 36цата го ремонтирах и настройх заради скъсаният бензинопровод. Преди това и на 323ката отварях частично Валброто заради разлагащият се фабричен смукателен бензинопровод. Да проверя дали цедката вътре не се е задръстила. Така изучих устройството на Валброто. Аз на това му викам опит. Опита при някой се натрупва бавно, а при други става по бързо.

Виж, капацитета за мене си остава единица мярка за натрупано и съхранено количество ел. заряди в полупроводниковият елемент- кондензатор. Другото му преносно значение не знам кога и как се придобива точно.

Едно не разбирам, защо е необходимо ти да се дърляш из темите с някого и да следиш на някого родословието, покупките и тнт неща. Не си само ти и Госата и други да не ги изброявам го правят.....
Абе вие личен живот нямате ли си, та се занимавате с тези неща. И аз пиша из темите, ама не се интересувам ти какво си купил и каква ти е родата. Смътно съм запомнил, че си чупил на някаква моторна коса вала от махане при откос и че гориш литри с двутактово масло за моторната резачка. Хубаво вадиш си хляба с дървосекачество и косене вероятно, но аз не ти го натяквам и не го коментирам постоянно, макар да не си ми любимият Артист тук. :wink:


Ти като си капацитет, що не каза на човека за шаблоните, ами се дърляш из темите.......
1st0r1k - специалист
Наскоро забелязах,че на празен ход резачката гасне. Пробвах да вдигна малко ниските обороти,но с права и кръстата отвертка не става.Явно ще трябва друга. Моля за помощ. Машината е Husgvarna 445.
fore - майстор
Има си специални отверки за новите изгъзени реглжни винтове. Аз си ги купих от Магазина в Дружба на Орегон.
1st0r1k - специалист
fore написа:
Има си специални отверки за новите изгъзени реглжни винтове. Аз си ги купих от Магазина в Дружба на Орегон.
Като ида в магазина трябва да поискам отверка за реголаж така ли ?
fore - майстор
Да бе. Има си и комплект за всички изгъзени винтчета- 4 вида мисля. Има и една само за Валброто- тип звездо-шлиц.....
keymaker - специалист
1st0r1k написа:
Наскоро забелязах,че на празен ход резачката гасне. Пробвах да вдигна малко ниските обороти,но с права и кръстата отвертка не става.Явно ще трябва друга. Моля за помощ. Машината е Husgvarna 445.
---------------------
Явно не си уцелил правилното болтче, то е така напрвено, че става и със звезда и с права отвертка. Със специалните отвертки може да си разбазикаш карбуратора, което може да се окаже фатално за двигателя. Тая работа не е като на Пена общата оная работа, ако не си наясно какво правиш и какво става, по добре дай 5-10лв. на някой да ти регулира машината.
С тия отвертки доста двигатели оправях, не че не ми се взимат пари, ама...
fore - майстор
Аз точно не разбрах какво иска да регулира колегата. Ако става въпрос за реглажа на дроселната клапа, то действително там винта е за филипс или права отверка. Там беля не може да стане. Но ако искаш да регулираш жигльорите за ниските и високите- H и L, там ти трябват познания и повече търпение. Не може просто да се въртят пробно. Реглажа Н вдига високите обороти и ако обеднииш много сместа може да счупиш машината. Та трябва да се чете за тях.
Аз лично не бях правил подобен реглаж на двутактова, но след ревизиране на карба на една 36ца, естествено не държеше никакви ниски и не се форсираше. Та ми се наложи с четене и доста търпение да я докарам до отлична работа.
dragozow - майстор
Не си ръчкайте по карбураторите, отидете в сервиз.
fore - майстор
Ок
Аз от сервизи в момента съм през ден с градският ......

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: