Soviet_Soldier написа: При някои електрически китайки все още има ръчна помпа, но това е неудобно и непрактично решение.Аз говоря в комбинация , освен автом. смазване има и доп. ръчна помпа. И да ти кажа никак не е зле като решение, но оскъпява продукта.
При другите които ти визираш, се цели поевтиняване на продукта ( има само ръчна ) . Това ест. ще е в ущърб на потребителя , отделно негативи.
Soviet_Soldier написа: И каква е ползата помпата да блъска масло, което изтича по земята, когато веригата не се движи? Не виждам нищо лошо в това помпата да се активира от чашката на съединителя, а не да е постоянно включена и да хаби масло постоянно.То ползи има, загуби от излишен теч ... там е относително . Не съм си оставял машинка да бръмчи с минути на празен ход, само в паузи в порядъка на секунди 10-15-20 . Отделно маслото което се изпомпва е с много слаб дебит в него момент, но го има разбира се . Предимствата надвишават недостатъците , но това няма как да се оцени хора които не са имали примерно напълно идентични в основата си машини , но с двете решения ( в случая долмар 115, без най-последната ревизия и долмар ПС52 ) . Въпреки експериментите ми , не съм успявал да видя предимства при втория модел в мазането. Каквото и да направех , веригите му винаги са една идея по-скапани , спрямо при първото решение. Разходът на масло колкото и странно да е, е идентичен. Отделно и лагера на камбаната се замърсяваше по-успешно и почва да увлича веригата на ниски. При първото решение това да се случи, клонеше към нула.
Както и да е , колкото глави , толкова мнения