Малко развитие, набързо се хванах да разглобя и почистя карба. Ползвам винаги спрей на Вюрт за спирачни системи. Външно и вътрешно мия с него . Нагласих винтовете за сместта . Нещата се подобриха драстично, преди не можеше да се "докара" добре и преходите от ниски на високи куцаха сериозно , но при всички положения ще се наложи да се сменят платната.
Така е, като не е ползвана дълго време. Най-добре за да не се допуска такъв проблем, да се пали на 2 месеца машинката да загрее и поработи малко , да се изфорса малко.. ама вкъщи са много такива градински машинки и ..мързела не прощава ...
И друго, не е добре да се източва бензина напълно и да се остава да изгори останалото кол.гориво по системата.
Стигнал съм до извод, че е достатъчно да се изпразни донякъде резервоара и да не се пали машинката да изгори остатъка гориво. Изсъхват мембраните и ядове след това. Ест. при всяко палене нов бензин с масло.
Така е, като не е ползвана дълго време. Най-добре за да не се допуска такъв проблем, да се пали на 2 месеца машинката да загрее и поработи малко , да се изфорса малко.. ама вкъщи са много такива градински машинки и ..мързела не прощава ...
И друго, не е добре да се източва бензина напълно и да се остава да изгори останалото кол.гориво по системата.
Стигнал съм до извод, че е достатъчно да се изпразни донякъде резервоара и да не се пали машинката да изгори остатъка гориво. Изсъхват мембраните и ядове след това. Ест. при всяко палене нов бензин с масло.