Ел. инструментите. Консумативи.
vlax - майстор
OFF
С ключ от ъглошлайф
:partyman:
1st0r1k - специалист
вт ное 26, 2019 4:40 pmvlax написа:
OFF
С ключ от ъглошлайф
:partyman:
Има ли опастност за съединителя с този ключ ? Няма ли някакъв специализиран инструмент за това?
пишман_майстор - майстор
Пак да се обадя. Защо се опитваш по този начин да развиеш съединителя? Не можеш да намериш подходящо въженце , което да навреш през отвора на свеща или гумено маркуче за дюзи по дизелови коли? Защо рискуваш да съсипеш шпонъчния канал на маховика? Ще хвърлиш резачката след това ( ако се случи ) , с трудност може да се докара момента на искрата , до почти никак ако се повреди и на конуса на вала.
Развиването е посочено на коя посока се прави. Т.е. по посока на въртенето. Много вероятно наистина да стане с ключ за флекс ( в случая ). Има си риск, но ако не се засягат пружини при развиването , няма опасност да се повреди нещо.
П.п. странно ми стана , не си взимаш 50см въженце , а питаш за специализиран инструмент за съединителя.
1st0r1k - специалист
вт ное 26, 2019 6:06 pmпишман_майстор написа:
Пак да се обадя. Защо се опитваш по този начин да развиеш съединителя? Не можеш да намериш подходящо въженце , което да навреш през отвора на свеща или гумено маркуче за дюзи по дизелови коли? Защо рискуваш да съсипеш шпонъчния канал на маховика? Ще хвърлиш резачката след това ( ако се случи ) , с трудност може да се докара момента на искрата , до почти никак ако се повреди и на конуса на вала.
Развиването е посочено на коя посока се прави. Т.е. по посока на въртенето. Много вероятно наистина да стане с ключ за флекс ( в случая ). Има си риск, но ако не се засягат пружини при развиването , няма опасност да се повреди нещо.
П.п. странно ми стана , не си взимаш 50см въженце , а питаш за специализиран инструмент за съединителя.
Защотото нямам такова. Каза,че се продавали стопери. Може ли линк?
пишман_майстор - майстор
1st0r1k написа:
Защотото нямам такова. Каза,че се продавали стопери. Може ли линк?
Железария не се ли намира наблизо ? Там ще си намериш на метър подхдодящо.
Стопери:
Метален http://mina-parts.com/product/685/stop- ... talen.html
Има и пластмасов , за него нямам мнение, не съм ползвал от такъв материал http://mina-parts.com/product/683/stop- ... masov.html
И още един заместващ ефекта на въженцето http://mina-parts.com/product/684/stop- ... salen.html
1st0r1k - специалист
вт ное 26, 2019 7:53 pmпишман_майстор написа:
1st0r1k написа:
Защотото нямам такова. Каза,че се продавали стопери. Може ли линк?
Железария не се ли намира наблизо ? Там ще си намериш на метър подхдодящо.
Стопери:
Метален http://mina-parts.com/product/685/stop- ... talen.html
Има и пластмасов , за него нямам мнение, не съм ползвал от такъв материал http://mina-parts.com/product/683/stop- ... masov.html
И още един заместващ ефекта на въженцето http://mina-parts.com/product/684/stop- ... salen.html
Този металния гледам,че се навива на мястото на свещта. По тази логика съдя,че е универсален или трябва да търся за моя диаметър. (не съм много запознат)
ben84 - специалист
На мене тия стопери ми се виждат по-агресивни.
Въжето е мекичко, ляга на доста по-голяма площ и може да спре буталото по-далеч от ГМТ. а това значи, че КВ ще има по-голямо рамо. От там и по-малко натоварване върху възлите.
Къде бъркам?
:partyman:
пишман_майстор - майстор
Чак по-далеч от ГМТ - едва ли. Зависи и колко от въженцето се натика. Важното е, че за инцидентни неща е напълно достатъчно.
Стоперите са универсални и са предпочитани пред другите чалъми за блокиране на хода, на буталото. С тях се пести време . При малки кубатури трябва се внимава докъде се навива , затова не се ползва ключ , на "ръка" най-добре. Предварително буталото да е на ДМТ или около нея. Внимателно откъм маховика се обира празния ход и чак след това се прави опит за развиване на съединителя.
1st0r1k - специалист
вт ное 26, 2019 11:53 pmпишман_майстор написа:
Чак по-далеч от ГМТ - едва ли. Зависи и колко от въженцето се натика. Важното е, че за инцидентни неща е напълно достатъчно.
Стоперите са универсални и са предпочитани пред другите чалъми за блокиране на хода, на буталото. С тях се пести време . При малки кубатури трябва се внимава докъде се навива , затова не се ползва ключ , на "ръка" най-добре. Предварително буталото да е на ДМТ или около нея. Внимателно откъм маховика се обира празния ход и чак след това се прави опит за развиване на съединителя.
Има ли опасност при удар на буталото в стопера?
пишман_майстор - майстор
Ако този, който знае какво прави-няма драми. Ако трябва, прочети пак горният пост какво съм написал. Ще се справиш , не е философия , просто трябва се спазят стъпките.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: