Димитър Димов написа:Етикетите съм ги чел.Идеята ми беше за това дето е без етикет.1st0r1k написа:Заповядай,чети,преценявай кое за какво е и решавай.HP-то някъде го пишат синтетично,а другаде полусинтетика.При желание можеш да се разровиш из нета и да прочетеш за разликите м/у синтетиката и минералното. Двутактовото масло HP е предвидено за най-тежките условия за работа на моторните триони. Формулата му позволява добра работа с нискокачествени бензини. Внимателно подбраните висококачествени добавки, поддържат двигателя чист и с по-малко отлагания върху цилиндъра, буталото, картера и ауспуха.Маслото е разработено по начин, който да е съвместим с всички двутактови продукти от гамата на Хускварна, а по-конкретно - от най-малкия тример до най-голямата дърворезачка, независимо от атмосферните условия.Двутактовото масло LS+ (Low Smoke+) е полусинтетично. То отделя много малко дим и има изключително добри смазочни качества при натоварен режим на двигателя. Препоръчително е да се използва за двутактови двигатели с работен обем до 55 cm3.Значително ниските емисии на дим правят маслото идеално за употреба в машини, които се използват в градски условия(гъсто населени райони). Новата формула, използвана в Low Smoke +, намалява износването и отлаганията/нагара в двигателя.dragozow написа:Магазинера би трябвало да каже, не е LS+, защото на варел 208 литра излиза 11,89 лв за търговеца, HP излиза 10,43 лв. Това са цени без бутилки и без печалба, което няма как да се случи. Наскоро имаше на варели евтино Oregon и може да е такова. Разбира се може да е всяко друго, аз например имам червено синтетично в бутилка с дозатор на 13 лв.Нормално пластмасово шише без дозатори,етикети и тн. Значи няма разлика в мазането и важното е да е двутактово маслото? Или аз се бъркам?
Ел. инструментите. Консумативи.
1st0r1k
- специалист
3528 мнения в "Тема за резачките и моторните триони"
fore
- майстор
- Мнения: 2054
HP е чисто минерално ! а XP e чиста синтетика. LS e по средата.
Един Господ знае само това !
1st0r1k написа:dragozow написа:Идеята ми беше, че фирмен магазин обикновено знае какво продава и ще ти каже без да те излъже.Значи няма да навреди на машината или пък да и съкрати живота въпреки,че не е марково?
Един Господ знае само това !
1st0r1k
- специалист
- Мнения: 130
fore написа:HP е чисто минерално ! а XP e чиста синтетика. LS e по средата.А кое е по-доброто ? Минералното или синтетиката?
1st0r1k написа:dragozow написа:Идеята ми беше, че фирмен магазин обикновено знае какво продава и ще ти каже без да те излъже.Значи няма да навреди на машината или пък да и съкрати живота въпреки,че не е марково?
Един Господ знае само това !
Димитър Димов
- специалист
- Мнения: 603
fore написа:HP е чисто минерално ! а XP e чиста синтетика. LS e по средата.Не случайно написах че на различните места е посочен с различен произход http://niksi.eu/categories/%D0%9F%D1%80 ... Husqvarna/, http://rezachki.com/motorno-maslo-stihl-hp-mineralno или може би шведите произвеждат синтетика,а швабите минерално? Знае ли човек.
1st0r1k написа:dragozow написа:Идеята ми беше, че фирмен магазин обикновено знае какво продава и ще ти каже без да те излъже.Значи няма да навреди на машината или пък да и съкрати живота въпреки,че не е марково?
Един Господ знае само това !
fore
- майстор
- Мнения: 2054
HP производство на Шведите е минерално. Пишат го различно щото пишат глупости по българските сайтове разни търговци.
И HP е по добро според мене и за малките машини и за големите и за стари и за нови. Това LS и XP е безмислена глезотия и не намирам особен смисъл при подобен вид машини от синтетика. Тук нито има турбо компресори, нито студен зимен старт на -20 със замръзнало в картера масло както е при колите че да се наливат толкова тънки масла със синтетичен характер. Даже за мене по тънкото масло единствено има значение за екологията и по малкото отделен дим, но двигателят страда повече от това. Особено двутактовият който се маже докато изгаря смазката си.
И HP е по добро според мене и за малките машини и за големите и за стари и за нови. Това LS и XP е безмислена глезотия и не намирам особен смисъл при подобен вид машини от синтетика. Тук нито има турбо компресори, нито студен зимен старт на -20 със замръзнало в картера масло както е при колите че да се наливат толкова тънки масла със синтетичен характер. Даже за мене по тънкото масло единствено има значение за екологията и по малкото отделен дим, но двигателят страда повече от това. Особено двутактовият който се маже докато изгаря смазката си.
iivanov
- майстор
- Мнения: 3024
imegogo написа:ако е наливно според мен нямаш сигурност какво е,освен ако не сте близки с хората от магазина познат ми каза,че стопили 3 нови щила с уж червено наливно масло на щилНовите машини вече не са за червено щилско . Изстискани докрай , работещи в по-тежък топлинен режим , тези машини си искат и по-висок клас масла .
Абе , Форка , ти на пасатора м 10 д ли слагаш ? Пак се изказа неподготвен .
fore
- майстор
- Мнения: 2054
iivanov написа:Абе Иванов ти от кога започна да разбираш от ТДИ - ПД мотори с променлива геометрия и от Компресорни вентилирани мотори с принудително пълнене..... И защо ги сравняваш с Двутакотовите плякалки ?imegogo написа:ако е наливно според мен нямаш сигурност какво е,освен ако не сте близки с хората от магазина познат ми каза,че стопили 3 нови щила с уж червено наливно масло на щилНовите машини вече не са за червено щилско . Изстискани докрай , работещи в по-тежък топлинен режим , тези машини си искат и по-висок клас масла .
Абе , Форка , ти на пасатора м 10 д ли слагаш ? Пак се изказа неподготвен .
Преди можеше всички двутактови резачки и косачки да работят с Минерално двутактово били те с усилени цилиндри или не, а сега вече неможе..... къде е разликата.......
iivanov
- майстор
- Мнения: 3024
Ако се мислиш , че двутактовите пърпоретки са останали на нивото на 36 цата на баща ти - лъжеш се . Хуск 55 от 53 кубика вади 2,5 кв . Хуск 545 вади същите киловати от 50 кубика . А форсираната версия на 545 - 550 хр , вади и 2,8 кв . При щил е същото . Старата 260 вади 2,6 кв , докато щил 261 вече е на 2,8 кв . Моделът 261 с м-троник гони дори 3 кв . Айде пак обясни , как минералката е по-Убава , както по-рано обясни , че бензина разграждал маслото .
Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!