Ел. инструментите. Консумативи.
1st0r1k - специалист
Димитър Димов написа:
1st0r1k написа:
dragozow написа:
Магазинера би трябвало да каже, не е LS+, защото на варел 208 литра излиза 11,89 лв за търговеца, HP излиза 10,43 лв. Това са цени без бутилки и без печалба, което няма как да се случи. Наскоро имаше на варели евтино Oregon и може да е такова. Разбира се може да е всяко друго, аз например имам червено синтетично в бутилка с дозатор на 13 лв.
Нормално пластмасово шише без дозатори,етикети и тн. Значи няма разлика в мазането и важното е да е двутактово маслото? Или аз се бъркам?
Заповядай,чети,преценявай кое за какво е и решавай.HP-то някъде го пишат синтетично,а другаде полусинтетика.При желание можеш да се разровиш из нета и да прочетеш за разликите м/у синтетиката и минералното. Двутактовото масло HP е предвидено за най-тежките условия за работа на моторните триони. Формулата му позволява добра работа с нискокачествени бензини. Внимателно подбраните висококачествени добавки, поддържат двигателя чист и с по-малко отлагания върху цилиндъра, буталото, картера и ауспуха.Маслото е разработено по начин, който да е съвместим с всички двутактови продукти от гамата на Хускварна, а по-конкретно - от най-малкия тример до най-голямата дърворезачка, независимо от атмосферните условия.Двутактовото масло LS+ (Low Smoke+) е полусинтетично. То отделя много малко дим и има изключително добри смазочни качества при натоварен режим на двигателя. Препоръчително е да се използва за двутактови двигатели с работен обем до 55 cm3.Значително ниските емисии на дим правят маслото идеално за употреба в машини, които се използват в градски условия(гъсто населени райони). Новата формула, използвана в Low Smoke +, намалява износването и отлаганията/нагара в двигателя.
Етикетите съм ги чел.Идеята ми беше за това дето е без етикет.
dragozow - майстор
Идеята ми беше, че фирмен магазин обикновено знае какво продава и ще ти каже без да те излъже.
1st0r1k - специалист
dragozow написа:
Идеята ми беше, че фирмен магазин обикновено знае какво продава и ще ти каже без да те излъже.
Значи няма да навреди на машината или пък да и съкрати живота въпреки,че не е марково?
fore - майстор
HP е чисто минерално ! а XP e чиста синтетика. LS e по средата.
1st0r1k написа:
dragozow написа:
Идеята ми беше, че фирмен магазин обикновено знае какво продава и ще ти каже без да те излъже.
Значи няма да навреди на машината или пък да и съкрати живота въпреки,че не е марково?

Един Господ знае само това !
1st0r1k - специалист
fore написа:
HP е чисто минерално ! а XP e чиста синтетика. LS e по средата.
1st0r1k написа:
dragozow написа:
Идеята ми беше, че фирмен магазин обикновено знае какво продава и ще ти каже без да те излъже.
Значи няма да навреди на машината или пък да и съкрати живота въпреки,че не е марково?

Един Господ знае само това !
А кое е по-доброто ? Минералното или синтетиката?
Димитър Димов - специалист
fore написа:
HP е чисто минерално ! а XP e чиста синтетика. LS e по средата.
1st0r1k написа:
dragozow написа:
Идеята ми беше, че фирмен магазин обикновено знае какво продава и ще ти каже без да те излъже.
Значи няма да навреди на машината или пък да и съкрати живота въпреки,че не е марково?

Един Господ знае само това !
Не случайно написах че на различните места е посочен с различен произход http://niksi.eu/categories/%D0%9F%D1%80 ... Husqvarna/, http://rezachki.com/motorno-maslo-stihl-hp-mineralno или може би шведите произвеждат синтетика,а швабите минерално? Знае ли човек. :?
fore - майстор
HP производство на Шведите е минерално. Пишат го различно щото пишат глупости по българските сайтове разни търговци.

И HP е по добро според мене и за малките машини и за големите и за стари и за нови. Това LS и XP е безмислена глезотия и не намирам особен смисъл при подобен вид машини от синтетика. Тук нито има турбо компресори, нито студен зимен старт на -20 със замръзнало в картера масло както е при колите че да се наливат толкова тънки масла със синтетичен характер. Даже за мене по тънкото масло единствено има значение за екологията и по малкото отделен дим, но двигателят страда повече от това. Особено двутактовият който се маже докато изгаря смазката си.
iivanov - майстор
imegogo написа:
ако е наливно според мен нямаш сигурност какво е,освен ако не сте близки с хората от магазина познат ми каза,че стопили 3 нови щила с уж червено наливно масло на щил
Новите машини вече не са за червено щилско . Изстискани докрай , работещи в по-тежък топлинен режим , тези машини си искат и по-висок клас масла .

Абе , Форка , ти на пасатора м 10 д ли слагаш ? Пак се изказа неподготвен . :-D
fore - майстор
iivanov написа:
imegogo написа:
ако е наливно според мен нямаш сигурност какво е,освен ако не сте близки с хората от магазина познат ми каза,че стопили 3 нови щила с уж червено наливно масло на щил
Новите машини вече не са за червено щилско . Изстискани докрай , работещи в по-тежък топлинен режим , тези машини си искат и по-висок клас масла .

Абе , Форка , ти на пасатора м 10 д ли слагаш ? Пак се изказа неподготвен . :-D
Абе Иванов ти от кога започна да разбираш от ТДИ - ПД мотори с променлива геометрия и от Компресорни вентилирани мотори с принудително пълнене..... И защо ги сравняваш с Двутакотовите плякалки ?

Преди можеше всички двутактови резачки и косачки да работят с Минерално двутактово били те с усилени цилиндри или не, а сега вече неможе..... къде е разликата.......
iivanov - майстор
Ако се мислиш , че двутактовите пърпоретки са останали на нивото на 36 цата на баща ти - лъжеш се . [-X Хуск 55 от 53 кубика вади 2,5 кв . Хуск 545 вади същите киловати от 50 кубика . А форсираната версия на 545 - 550 хр , вади и 2,8 кв . При щил е същото . Старата 260 вади 2,6 кв , докато щил 261 вече е на 2,8 кв . Моделът 261 с м-троник гони дори 3 кв . Айде пак обясни , как минералката е по-Убава , както по-рано обясни , че бензина разграждал маслото . :lol:

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: