Ц , ц , ц ... Виж ти , в какво заблуждение съм се намирал досега ! А аз си мислех , че синтетиката е по-добра , заради еднородноста на молекулите и по-голямата устойчивост на топлинен разпад . Добре че в " направи сам " се навъртат такива корифеи на техническата мисъл , че ще си умра непросветен .
Чакай бе Иванов, аз работя с тия машини, а не правя химически експерименти с видовете масла на Молекулярно ниво......
Явно или ти си химик тестваш двутактови масла или пак си прочел някоя теоритична статия в нета която обяснява какво е предимството на синтетичното пред минералното масло при двутактовите.
Но на практика ефекта е един и същ както аз установявам.
Нали се сещаш какво става с разпада на молекулите на маслото в цилиндъра при двутактовите било то синтетика или минерално.............. Майче статията е била пак за картерни, четиритактови ДВГ........
Нека да правиме разлика между масла които смазват докато циркулират в система и такива които смазват докато изгарят.