Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
Ц , ц , ц ... Виж ти , в какво заблуждение съм се намирал досега ! :? А аз си мислех , че синтетиката е по-добра , заради еднородноста на молекулите и по-голямата устойчивост на топлинен разпад . Добре че в " направи сам " се навъртат такива корифеи на техническата мисъл , че ще си умра непросветен .
fore - майстор
Чакай бе Иванов, аз работя с тия машини, а не правя химически експерименти с видовете масла на Молекулярно ниво...... :lol: :prayer:

Явно или ти си химик тестваш двутактови масла или пак си прочел някоя теоритична статия в нета която обяснява какво е предимството на синтетичното пред минералното масло при двутактовите.

Но на практика ефекта е един и същ както аз установявам.


Нали се сещаш какво става с разпада на молекулите на маслото в цилиндъра при двутактовите било то синтетика или минерално.............. :wink: Майче статията е била пак за картерни, четиритактови ДВГ........ :roll:

Нека да правиме разлика между масла които смазват докато циркулират в система и такива които смазват докато изгарят.
iivanov - майстор
fore написа:
Чакай бе Иванов, аз работя с тия машини, а не правя химически експерименти с видовете масла на Молекулярно ниво...... :lol: :prayer:

Явно или ти си химик тестваш двутактови масла или пак си прочел някоя теоритична статия в нета която обяснява какво е предимството на синтетичното пред минералното масло при двутактовите.

Но на практика ефекта е един и същ както аз установявам.

Като започнеш да гориш по 5 литра двутактово масло на сезон , като мен , ела тогава ми говори за работа с двутактови машини . Може пък тогава и нещо друго да установиш .
fore - майстор
Ама 5 литра HP, LS или XP гориш.......... :roll: Ама уточнявайте ги тия неща молявисе де..........
koveslav - майстор
Лелеее,тук голям купон се е завихрил.Да не постигнете и ядрен синтез,докато режете... :partyman:
iivanov - майстор
А щила на една година май ще му цепят карба . :-D
keymaker - специалист
Гадните горива водят до това, кофтито е, че гаранцията не го покрива. Затова спрях да пресушавам карбуратора през неактивното време.
profesionalist_wood - майстор
Значи съм се самозаблуждавал като след работа източвам горивото и маслото обратно в тубите!? :? :?: Значи няма да се разпадне бензинопроводното маркуче което е от силикон?
Димитър Димов - специалист
profesionalist_wood написа:
Значи съм се самозаблуждавал като след работа източвам горивото и маслото обратно в тубите!? :? :?: Значи няма да се разпадне бензинопроводното маркуче което е от силикон?
То и аз вече започнах да се обърквам,та съм решил като зазимя хуската в две бурканчета едното с масло,а другото с гориво да пусна по едно маркуче и напролет каквото "бурканче" покаже това ще е. :lol:
fore - майстор
Не ви знам бурканите и компотите, но понеже аз ползвам повече косата, а 36-цата я ползвам рядко та чак след 15 години ми се нацепи силиконовият бензиноппровод и покрай него смених и мембраните в карба. Като отворих карба, чак тогава видях че не е трябвало да го пипам. Всичко беше чисто и мембраните си бяха наред. Е смених регулирах и сега е супер.

Но 36-цата стой суха в повечето време от годината, че и две. На пролет съм купил един мрежи против бурени и като покрия с тях на 80 % тревните площи където не растат цветя и косата ще мъча по малко. Та че ще остане духалката най активна. :)

Аз с горивна смес в резервоара не оставям и мисля че така е най разумно в предвид на 36-цата и след 15- 20 години на нейната активна експлоатация от бащата и сега значително по малко от мене.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: