ср сеп 23, 2020 10:17 pmSoviet_Soldier написа:Само при шведските и при китайските машини има сериозен луфт и това изобщо не е добре.Не им прави чест на шведите,уж са стари производители.При немските този луфт е доста по-малък,дори и при най-ниския клас...
Луфтът и при фабричните шпилки си го има и то не малък.
ср сеп 23, 2020 11:14 pmSoviet_Soldier написа:Няма такова понятие нестандартен,има две системи-Орегон и Щил,като стъпките са с един и същ стандарт.Основната разлика е в отворите за мазане.При малките машини има шина на Щил,която работи и на двата стандарта,писал съм за нея.Още от първата година след покупката на Партнера ползвам само Щил шини и вериги и разкарах всичко орегонско.Със същата щил гарнитура ползвам и ел. Макитата.
Колкото до Щил, те са с нестандартни шини. На китайчето щилска шина няма да стане без преправяне.
А колкото до ремонтните комплекти-произхода на повечето предлагани такива е същия като на евтините карбуратори.Трябва доверен търговец за качествени платна,защото от тях зависи всичко за работата и ресурса на тези моторетки.