• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 353
Ел. инструментите. Консумативи.
dragozow - майстор
Ronin написа:
45 кубика са си 45 кубика 50 см...шина не е 35 см.......аз и с бичкията мога (около 1 метър шина :lol: ) да режа ама неща..! Там пише две (2) години гаранция.... :? е как като няма части....интересуваме по скоро колко гори на час....дали е много шумна ...отскача ли много с тая дълга шина.....наистина ли е 2.3 к.с..........в темата по нагоре съм споменал че имам партнер 351 вече са два...оказа се че има доста работа за такива машини у нашия двор.....



едит...Комшията (първи братчет) има (имаше)хускварна модел не се сещам но беше около 1000 лв....един ден препали и толкоз...на сервиз беше оказа се че е задрало бутало плати към 400 лв... за ремонт взе я и на първото палене след 10-20 мин...блокира пак...и пак на сервиз и там му казаха че няма гаранция можело да бъде това можело да е от липса на масло в бензина ....е как като той даже не е наливал бензин...взима я от сервиза с това което има в резервоара...и сега братчеда има хуспварна за 220 лв..и той от руския пазар.......наряза си дървата и така.......Това само за пример го давам ......много важно че има сервиз след като трябва да платя 60 процента от цената на новата ...та от какво да съм доволен..... :-D За 200 лв....ще ги сменям на всеки 40 кубика дърва или заедно с веригата като стане за смяна.....
Явно си точно от този тип хора. Взимай я щом искаш, после ще вземеш пак маркова. Въобще няма да си изкара гаранцията. Ако си от София ела да ти ги покажа тия боклуци в сервиза. За горене не знам колко гори, със сигурност няма да те вкара в преразход. Колкото за задралото бутало точно това е причината, и за 3000 лева машина да имаш пак ще замине. Трябва да се спазва стриктно инструкцията за съотношение масло/бензин. Нещо друго, сместа си губи свойствата след 10-ина дена. Ако няма да се ползва машината се източва горивото и се запалва да изгори на празен ход остатъка по системата. Сипва се само масло за дърворезачка, това от бензиностанцията за Трабанти не става. Ако спазваш тия елементарни неща ще имаш машината с години. Иначе за 50-те сантиметра... като обиколиш дървото ще отрежеш метър, с другата ще отрежеш 70-80 сантиметра. Дебелите дървета се режат с майсторлък:
http://www.youtube.com/watch?v=xZaJxDtZJm8
Ronin - специалист
Бре не искам трета резачка(освен ако не е подарък)...имам си два партнера 351.....дядото има менте от пазара.....презадоволен съм от резачки.....просто обсъждам машината....далече съм от мисълта да я сравнявам с хускварна...имам доста маркови (скъпи) машини част от тях купени от вашия магазин.......френски инвертор,една кракра ....тежък къртач....вериги за резачките.....останалото е макита....

а...и не съм от точно онзи вид хора...по инат съм... :lol:
Ronin - специалист
Я да питам някой ползвал ли е моторна (електрическа ) резачка за рязане на итонг.....с риск да похабя една верига......или пък ръчен цирколяр с подходящ диск...че ми окапаха ръцете с обикновения трион....
housedoktor - майстор
Аз ползвах сабления трион,Бош имат и специален нож за това .но става и с обикновен

Прикачен файл

Sabre%20-%20Brick.jpg
Sabre%20-%20Brick.jpg (32.79 KиБ) Видяна 23518 пъти
здр имам проблем с моторния ми трион хускварна-не вади масло заете ли къв е проблема някои ак знае да пише ще съм ви много благодарна. :)
Kasper - специалист
Ако проблема е че не смазва веригата, а резервоара е пълен вероятните проблеми са два
1. Повредена маслена помпа - ще се наложи да отидеш в сервиз за смяна
2. Запушен отвор на резевоара - може и да се пробваш да го почистиш сам, но вероятността да направиш по голям проблем е голяма. Запушването се получава ако използваш старо двигателно масло от автомобилен двигател или подобно без да си го прецедил (аз лично за ел. си машинка ползвам само чисто масло, но хора всякакви.)

Нещо което не прочетох във останалите мнения за МАСЛОТО КОЕТО СЕ СЛАГА В БЕНЗИНА.
Ползва се специално масло, защото оборотите на двигатела на резачката са 12 000-15000 об. в минута. Не става обикновенно двутактово масло, защото оборотите на автомобилен двигател са най-много 6000 об./мин. За тези които не са разбрали, ако сложите обикновенно масло при 12 000 об. просто маслото не маже и ще си скапете двигателя на резачката.

ОЩЕ ЕДНА НЕ ПО-МАЛКО ВАЖНА ОСОБЕННОСТ.
Бензинът има свойстовто да разгражда поставеното му масло т.е. ако имате бензин на който сте сложили масло и не сте изразходили, може да го съхранявата в каквато си искате туба, НО ако минат ПОВЕЧЕ ОТ 30 дни бензинат разтваря маслото напълно и отново няма мазане. Това че бензинът остава оцветен (в червено примерно) от маслото не трябва да ви заблуждава - МАСЛО НЕ Е ОСТАНАЛО В БЕНЗИНА!!! Просто отново поставете мосло в оцветения бензин и може да си ползвате старата смес без притеснения. Същото се отнася и за бензина в резервоара на машината ако е от миналата година или на повече от месец - НОВА ДОЗА МАСЛО!!!!
Ronin - специалист
Не съм съгласен с отработеното масло....няколко години карам с такова даже нафта отпадачна слагам (мил съм нещо с нея) С две думи като има има като няма няма.....Слагам каквото ми падне.....имам две хускварни и един партнер освен че много цапа другото са вицове.......!
mitko64 - майстор
При Щил едно съм сигурен- ако си в гаранция и слагаш отработено масло направо я отпиши(гаранцията). Това е изрично подчертавано при закупуване. А иначе познавам хора професионално работещи с Щил 38 и слагаха само отработено. Аз на моята нито съм слагал, нито имам такова намерение.
tzetzo160 - специалист
Преди 9 години баща ми донесе от щатите една резачка. Марка Poulan. Беше зелена и такива бях виждал по това време на илиянци по 500лв, от америка дойде на 100лв! Съмнявах се в качествата й, но след 8 години работа, включително и в гората всяка година, машинката надхвърли всичките ми очаквания. Нито веднъж не съм имал проблеми с нея. Сипвал съм и само ново масло, а явно и съм дозирал точно двутактовата смес. Води се клас хоби. Миналата година като ходих, си донесох на същата марка, но вече по-професионален модел (оранжева)- 42см3, 18 инчова шина. Година и половина и с нея нямам проблеми, не съм и очаквал. Интересното е, че по едно време в бриколаж или практикер, гледах , partnet абсолютно същия, като новия ми poulan! Даже и лепенките със ктъпките за запалване бяха същите! Е естествено пишеше партнер, но беше 1:1! Та ако партнерите са същите, като качество, като поланите, според мен си заслужават! А малката зеленката (беше като нова, много си я пазех, не я оставях на земята дори, постилах и нещо да не се одере...)я продадох на един приятел за 50лв, и преди няколко месеца и беше сменил сегмента за 16,80лв.
tzetzo160 - специалист
Kasper написа:

ОЩЕ ЕДНА НЕ ПО-МАЛКО ВАЖНА ОСОБЕННОСТ.
Бензинът има свойстовто да разгражда поставеното му масло т.е. ако имате бензин на който сте сложили масло и не сте изразходили, може да го съхранявата в каквато си искате туба, НО ако минат ПОВЕЧЕ ОТ 30 дни бензинат разтваря маслото напълно и отново няма мазане. Това че бензинът остава оцветен (в червено примерно) от маслото не трябва да ви заблуждава - МАСЛО НЕ Е ОСТАНАЛО В БЕНЗИНА!!! Просто отново поставете мосло в оцветения бензин и може да си ползвате старата смес без притеснения. Същото се отнася и за бензина в резервоара на машината ако е от миналата година или на повече от месец - НОВА ДОЗА МАСЛО!!!!
Прав е колегата! Обаче никога не съм спазвал тези препоръки. Винаги съм правил смес в една 5л туба и така докато свърши, което ще рече поне 6-7 месеца. Винаги съм ползвал американско двутактово масло, на което дозатора е за 1 галон и го слагам на 5 л и може би затова не съм имал проблеми!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 353

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: