Ел. инструментите. Консумативи.
nautilus33 - майстор
Ами онзи ден свалях капака на стартера, но се вижда само маховика. Достъп нямам до нищо там. Утре ще се опитам да разглобя
nautilus33 - майстор
И така, днес я отворих. Трябва да се свали пластмасовия корпус откъм маховика, за да се стигне до помпата. Маркучът от резервоарът към помпата беше заминал. Между резероарът и помпата маркуч нямаше. Намерих заместител в един магазин, но вътрешния диаметър е съвсем малко по-голям, поради което маркучът се нахлузи почти без усилие на щуцера на помпата. При тест не видях да хвърля масло от никъде покрай съединителя. колко време и трябва на помпата за да подкачи маслото от резервоара до веригата? Тествах за около 10 сек, защото нямах време. Възможно ли е и помпата да е сдала багажа, ако е работела много време без да преминава масло през нея. И всъщност как да установя дали помпата работи или не?
koveslav - майстор
пет дек 21, 2018 12:05 pmnautilus33 написа:
И така, днес я отворих. Трябва да се свали пластмасовия корпус откъм маховика, за да се стигне до помпата.
Радвам се,ако съм ти бил полезен.
пет дек 21, 2018 12:05 pmnautilus33 написа:
Маркучът от резервоарът към помпата беше заминал. Между резероарът и помпата маркуч нямаше.
Видя ли че познах и повредата-маркуча :D От описанието ти обаче нищичко не схванах-изобщо ли нямаше маркуч,или си беше "заминал"-т.е. скапал?
пет дек 21, 2018 12:05 pmnautilus33 написа:
Възможно ли е и помпата да е сдала багажа, ако е работела много време без да преминава масло през нея.
Принципно може помпата да се е скапала от това,но и пробата ти с десетина секунди не е меродавна.Трябва си време да засмуче и да качи до горе,тъй като целия тръбопровод и самата помпа са били съвсем празни.Направи по-продължителна проба без верига,нека да поработи малко повече и тогава прави изводи. :2thumbs:
nautilus33 - майстор
Ами в резервоара имаше едно парче, което предполагам си е това, което си е било там. Между помпата и резервоара нямаше нищо. Парчето, което озвадих от резеровара направо толкова се беше спекло, че се чушеше при най-малкия опит да го огъна.
ПП сондата на края на маркуча в резервоара, къде се слага, че аз я набутах максимално навътре. Днес ще направя по-продължителна проба. А ако изкарам сондата от резервоара и я откача, ще мога ли да усетя вакуума, който съсздава работеща помпа, ако зашуша края на маркуча откъм резервоара с пръст? Или засмукването е твърде слабо, за да се усети така.
iivanov - майстор
Не съм сигурен , но логиката казва , че трябва да имаш филтърче на края на маркуча .
kuger - майстор
Не съм много наясно с модела, но сондата в масления резервоар би трябвало да има филтър с тежест. Шлауха да е толкова дълъг и гъвкав, че сондата да е винаги потопена в маслото. Както е в горивния резервоар. Все пак машината е пригодена да работи в различни положения.
koveslav - майстор
съб дек 22, 2018 9:00 amnautilus33 написа:
ще мога ли да усетя вакуума, който съсздава работеща помпа, ако зашуша края на маркуча откъм резервоара с пръст? Или засмукването е твърде слабо, за да се усети така.
Това са малко силно казано помпи.По-скоро са устройства осигуряващи циркулация на маслото,което първоначално при изправена машина на самотек постъпва до тях и са по-скоро дозатори за брой обороти.Донякъде се разчита може би и на това че резервоара се затопля и в него също се повишава налягането.За цялата работа с един резервоар гориво малките машини изразходват под 250 гр масло за верига,т.е. доста под 10гр. в минута.Няма как да го усетиш като вакуум или налягане,просто ако всичко е ок се вижда бавно излизащото масло през отовора на фланеца в който ляга шината.И най-малките препятствия като леко прегънат или поразкапан маркуч,запушена цедка(филтърче) или само няколко позасъхнали стърготинки върху изходния отвор възпрепятстват мазането,защото и всмукателната и нагнетателната мощност на тези устройства са минимални.Трябва да се внимава и да се обслужват редовно,че шините и веригите,които страдат от лошото мазане са си пари.
За останалото-колегата Кугер ти е казал правилно,би трябвало всмукателчето да е напълно подвижно,да има в него някаква тежест и така то да се потапя само в маслото,независимо накъде е наклонена машината.
milen_884 - помощник
Имам следния проблем машинката не съм я ползвал много пали добре има обороти като сложа на дървото не реже веригата не върти резачката е Husqvarna 356 isvec така пише на нея аз не разбирам нищо от резачки моля помогнете ми благодаря
krasi92 - майстор
Съединител за смяна.
milen_884 - помощник
пет яну 18, 2019 12:09 pmplamen6703 написа:
пет яну 18, 2019 11:09 ammilen_884 написа:
Имам следния проблем машинката не съм я ползвал много пали добре има обороти като сложа на дървото не реже веригата не върти резачката е Husqvarna 356 isvec така пише на нея аз не разбирам нищо от резачки моля помогнете ми благодаря
Голям проблем ли е да освободиш спирачката на веригата за да "върти" :cool: ! :partyman:
Спирачката е освободена и пак неще

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: