Ел. инструментите. Консумативи.
keymaker - специалист
Китайските вериги са като от локум. До
5-6куб. м. се разтягат и ако не се скъсат се доближават до стъпка 3/8 от което страда водещото колело и звездочката.
imegogo - специалист
така имам следният проблем машината е McCulloch Pro Mac 2200 проблемът е,че ако веригата е нормално затегната при рязане започва да затяга (като спра и я пробвам с ръка едва се мести) съответно тормози мотора и загрява,ако е хлабава леко провиснала върви нормално,но износва шината отпред на какво се дължи според вас ? калпавото обтягане или шината е калпава
koveslav - майстор
Няколко пъти сме го коментирали - прорезите на шините имат луфт спрямо шпилките върху които се монтират.Докато регулирате обтягането и затягате фиксиращите гайки,постоянно дръжте шината за предната част и повдигайте нагоре.Така обирате луфта в посока на натоварването(натиска) по време на рязане.Ако не спазватетова правило,шината по време на регулировката виси под собствената си тежест надолу.Като започнете да режете,колкото и добре да сте стегнали болтовете, от натиска тя приплъзва под капака и обира луфта си нагоре-в този момент веригата се охлабва.При работа с горната част на шината натиска е по-малък и при добре стегнати болтове тя по принцип не поддава надолу.
keymaker - специалист
imegogo написа:
така имам следният проблем машината е McCulloch Pro Mac 2200 проблемът е,че ако веригата е нормално затегната при рязане започва да затяга (като спра и я пробвам с ръка едва се мести) съответно тормози мотора и загрява,ако е хлабава леко провиснала върви нормално,но износва шината отпред на какво се дължи според вас ? калпавото обтягане или шината е калпава
-------------
Провери водещото колело, ако е " окопано" най вероятно е от него.
Има ли вероятност да опъваш повече от необходимото веригата разгледай клипчета в тубата.
1st0r1k - специалист
keymaker написа:
Бягай до щил и си вземи RM или RMC верига. Но задължително носи старата за мостра, че днес ми докараха една 55- ца с верига на 1.3 мм. така са си я купили, момчетата правят покриви, а защо са взели голяма и излишно мощна машина пък са се опитали да спестят тегло с такава верига неможаха да ми отговорят.
Май се прецаках. Днес занесох старата верига в щил. Човека я погледна и ми предложи RS. Похвали ми я,че била добра и я взех.27 лв струваше. Но като се прибрах и рекох да я сложа и какво да видя - веригата е малко по-дебела от шината. С малко е,но влиза само до половината и трябва да се натисне на ръка със сила за да влезе крачето. На кутията на веригата пише,че е с дебелина 1,6 явно шината ми е 1.5
iivanov - майстор
Не напъвай , да не нараниш веригата . Ще отидеш с машината и новата верига там откъдето си я взел , и любезно ше помолиш да ти я сменят с подходяща . На шината ти пише с какъв канал е , стъпката и брой звена на веригата . Вероятно ше ти се наложи да сменяш след тази верига и ринга , та нека ти покажат , за какво износване да следиш . RS е високопроизводителна верига , ама и много рита . Умната !
themechanic - специалист
Не бях докосвал машината от пролетта и вчера реших да поокастря един пуст двор. Запали без проблем но като взех да върша работа преди да дигне високи обороти се налагаше постоянно да я форсирам. Иначе като започне да реже не спира но като я оставя на ПХ ако не угасне през това време пак се налага да я форсирам за да вдигне обороти и да започна да режа. Стори ми се че смукателя на бензина остава на сухо и карбуратора остава без бензин и при инспектирането му като го дърпах се скъса маркуча. Отидох до галвинг ташев и веднага нов за 8 и нещо лева. Той моя китаец нали е едно към едно със щил мс 250 та частите си стават. Сложих новия маркуч и ядец машината стана по зле едва пали и никакви обороти. Ревизирах карба да си призная беше доста задръстен, вдигнах му и малко нивото. Сглобявам и едва запалих и като запали и щом подам газ и гасне не дава да докосна спусъка идея си нямам какво и стана. Като цяло ми се струва че не и достига гориво като отворя резервоара докато работи се чува едно къркорене и по повърхността на нивото се вижда едно клокочене. Някой има ли престава какъв е симптома за да не губя време в лабораторни изследвания че тъкмо приключих със скутера който ме прецака баш за сезона и сега тоя бръмбазък се ебава пак в сезона за набавянето на дърва:)
keymaker - специалист
themechanic написа:
Не бях докосвал машината от пролетта и вчера реших да поокастря един пуст двор. Запали без проблем но като взех да върша работа преди да дигне високи обороти се налагаше постоянно да я форсирам. Иначе като започне да реже не спира но като я оставя на ПХ ако не угасне през това време пак се налага да я форсирам за да вдигне обороти и да започна да режа. Стори ми се че смукателя на бензина остава на сухо и карбуратора остава без бензин и при инспектирането му като го дърпах се скъса маркуча. Отидох до галвинг ташев и веднага нов за 8 и нещо лева. Той моя китаец нали е едно към едно със щил мс 250 та частите си стават. Сложих новия маркуч и ядец машината стана по зле едва пали и никакви обороти. Ревизирах карба да си призная беше доста задръстен, вдигнах му и малко нивото. Сглобявам и едва запалих и като запали и щом подам газ и гасне не дава да докосна спусъка идея си нямам какво и стана. Като цяло ми се струва че не и достига гориво като отворя резервоара докато работи се чува едно къркорене и по повърхността на нивото се вижда едно клокочене. Някой има ли престава какъв е симптома за да не губя време в лабораторни изследвания че тъкмо приключих със скутера който ме прецака баш за сезона и сега тоя бръмбазък се ебава пак в сезона за набавянето на дърва:)
------------------------------
За сефте чувам за вдигане на ниво на карбуратор с мембрани :?
Не си продухал като хората карбуратора,или не си уцелил регулировката.
Карбуратора с тая ускорителна помпа ,която понякога дава ядове на маркови машини ,не ми се мисли тука какво дърво ще е.
Ако не успееш да се справиш ползвай телефона ,комшии сме аз съм в мусачево.
Димитър Димов - специалист
themechanic написа:
Не бях докосвал машината от пролетта и вчера реших да поокастря един пуст двор. Запали без проблем но като взех да върша работа преди да дигне високи обороти се налагаше постоянно да я форсирам. Иначе като започне да реже не спира но като я оставя на ПХ ако не угасне през това време пак се налага да я форсирам за да вдигне обороти и да започна да режа. Стори ми се че смукателя на бензина остава на сухо и карбуратора остава без бензин и при инспектирането му като го дърпах се скъса маркуча. Отидох до галвинг ташев и веднага нов за 8 и нещо лева. Той моя китаец нали е едно към едно със щил мс 250 та частите си стават. Сложих новия маркуч и ядец машината стана по зле едва пали и никакви обороти. Ревизирах карба да си призная беше доста задръстен, вдигнах му и малко нивото. Сглобявам и едва запалих и като запали и щом подам газ и гасне не дава да докосна спусъка идея си нямам какво и стана. Като цяло ми се струва че не и достига гориво като отворя резервоара докато работи се чува едно къркорене и по повърхността на нивото се вижда едно клокочене. Някой има ли престава какъв е симптома за да не губя време в лабораторни изследвания че тъкмо приключих със скутера който ме прецака баш за сезона и сега тоя бръмбазък се ебава пак в сезона за набавянето на дърва:)
Ако си му пипал оборотите на китайчето някъде във форума имаше как се решава този проблем,но препоръчително е да се регулират с оборотомер.
1st0r1k - специалист
iivanov написа:
Не напъвай , да не нараниш веригата . Ще отидеш с машината и новата верига там откъдето си я взел , и любезно ше помолиш да ти я сменят с подходяща . На шината ти пише с какъв канал е , стъпката и брой звена на веригата . Вероятно ше ти се наложи да сменяш след тази верига и ринга , та нека ти покажат , за какво износване да следиш . RS е високопроизводителна верига , ама и много рита . Умната !
Вчера ходих и ми я подмениха,но на кутията на новата верига не пише модел. Дали пак е RS ?

Изображение
Изображение
Изображение

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: