Ел. инструментите. Консумативи.
Димитър Димов - специалист
вт авг 18, 2020 11:27 pmSoviet_Soldier написа:
вт авг 18, 2020 6:42 pmИндианец написа:
Да напиша как се държи дружбата след нарязването на паднали дърва от бурята тея дни( над 3 кубика):
-Има мощност.
-Тежка е сравнение с Хускварната 200 и нещо си(не помня модела, после ще слеза до земника да видя как е точно) на баша ми .
-Оригиналната верига не е заточвана още.(до авариятя)
-Шината не затягя.
-Средноголям разход на гориво.
- Умрела спирачка- сега ще кажа защо:
Режа една акация и по една време нещо стърже за секунда и изгасна.
Спирачката се включи.
Дърпам да паля, законтрило, баща ми гледа пробва и той и каза"Е*а си мамата, задра" :-D :-D .
Гледаме и сваляме капака за всеки случай на шината и какво да видим- лентата на спирачкана закачила водещото колело.
Едвам свалихме докрай капака и пробвах да паля и ЗАПАЛИ.
Махнахме лентата и яко газ до вчера до 20:30 :-D
За сега е без спирачка.
Ми това е от мен.
За първи път чувам, че "Дружба" имала спирачка. Май става дума за ребрандирано китайче . . . .
По-напред в темата момчето беше качило линк към тази дружба и искаше съвет за нея,но сигурно не си обърнал внимание.
Димитър Димов - специалист
ср авг 19, 2020 10:24 ambigdragon написа:
вт авг 18, 2020 11:27 pmSoviet_Soldier написа:
................

За първи път чувам, че "Дружба" имала спирачка. Май става дума за ребрандирано китайче . . . .
А така...
Руснаците са завладяли Китай, или е обратното?
Изображение
Казва ли ти някой,пък и смееш ли да питаш. :? https://opilah.com/pila-druzhba/
Soviet_Soldier - специалист
ср авг 19, 2020 10:24 ambigdragon написа:
вт авг 18, 2020 11:27 pmSoviet_Soldier написа:
................

За първи път чувам, че "Дружба" имала спирачка. Май става дума за ребрандирано китайче . . . .
А така...
Руснаците са завладяли Китай, или е обратното?
Изображение
Абсолютно китайче, даже "Сделано в России" го изкарват. Между произведено и сглобено има разлика, но и за сглобка се съмнявам. В Русия е анархия, никакъв контрол няма над ребрандираните китайски инструменти. Гледах преди време евтин 52 кубиков китаец за руския пазар го писали 6 конски сили. Това чудно и на 13 000 оборота да го настроят 6 коня никога няма да извади.
Индианец - специалист
https://7online.bg/%D1%80%D0%B5%D0%B7%D ... 1%83%D0%B1
Е такава е резачката.
Бях поръчал друг модел, но те ми пратиха тази.
Димитър Димов - специалист
ср авг 19, 2020 11:43 amИндианец написа:
https://7online.bg/%D1%80%D0%B5%D0%B7%D ... 1%83%D0%B1
Е такава е резачката.
Бях поръчал друг модел, но те ми пратиха тази.
Тука е като във вица за цар Киро "Докторе,кажи каква ракия пиеш,имам всякакви етикети."
Soviet_Soldier - специалист
ср авг 19, 2020 11:43 amИндианец написа:
https://7online.bg/%D1%80%D0%B5%D0%B7%D ... 1%83%D0%B1
Е такава е резачката.
Бях поръчал друг модел, но те ми пратиха тази.
Абсолютно същата, като оранжевата по-горе, само пластмаските са по-красиви при черната. Оформили са ги така, че да закриват магнезиевия картер, на който се държи обичайно тумблера и често е криво излят картера в задната част, заради това двете половини не се напасват добре и стои грозно. Много заводи ги произвеждат, едни ги правят добри, други криви на поразия. Заменили са металния тумблер с пластмасово ключе, което е монтирано по-долу и е по-сложно неволно да се изгаси резачката по време на работа. В черно е красиво, но по-практично е да ги оцветяват в ярки цветове, че като се остави по шубраците да е по-лесно да се намери след това.
Индианец - специалист
Пак да питам нещо:
Прецаках снощи една от шпилките, за който се стяга капака и шината.
Намерих болт същия размер и днес следобяд му резнах главата с флекса и го сложих, на мястото на шпилката.
Та се чудя дали да търся оригинални шпилки?
Защото гледах май са хванати за масления резервоар/картер, гледа се маслото май.
Нека някой компетентен(Soviet Soldier примерно или Димитър Димов) да се искаже по въпроса ако може.
Баща ми каза да не я бараме, ама не знам...да си я карам с правената шпилка.
Soviet_Soldier - специалист
пон сеп 21, 2020 9:01 pmИндианец написа:
Пак да питам нещо:
Прецаках снощи една от шпилките, за който се стяга капака и шината.
Намерих болт същия размер и днес следобяд му резнах главата с флекса и го сложих, на мястото на шпилката.
Та се чудя дали да търся оригинални шпилки?
Защото гледах май са хванати за масления резервоар/картер, гледа се маслото май.
Нека някой компетентен(Soviet Soldier примерно или Димитър Димов) да се искаже по въпроса ако може.
Баща ми каза да не я бараме, ама не знам...да си я карам с правената шпилка.
Не е проблем и на една шпилка само да се затяга временно, но най-добрия вариант е да се замени тази с развалена резба. Демонтажът е лесен, нагрява се за да отпусне резбовия фиксатор (ако са фиксирани към метален картер), и се развиват с 2 гайки. След това по същия начин на резбови фиксатор се завива новата. Преди всичко това е желателно маслото за верига да се източи от картера, ако резачката е от този тип.

На шината не ѝ трябва много силно затягане, тя и без да е много затегната не се измества. Веригата се разхлабва по 2 причини, едната е, че механически се разтяга (особено като е нова), а втората е, че се нагрява, от топлото металът се разширява и по тази причина изглежда разхлабена, но тя просто се е разширила. Периодично е добре да се натяга, но след работа преди да изстине е хубаво да се разхлабят гайките, защото при охлаждане пак се свива веригата, и ако е затегната с времето може да се скъса или да прецака звездата на шината.

Ето как се развиват шпилките:
Индианец - специалист
пон сеп 21, 2020 10:15 pmSoviet_Soldier написа:
пон сеп 21, 2020 9:01 pmИндианец написа:
Пак да питам нещо:
Прецаках снощи една от шпилките, за който се стяга капака и шината.
Намерих болт същия размер и днес следобяд му резнах главата с флекса и го сложих, на мястото на шпилката.
Та се чудя дали да търся оригинални шпилки?
Защото гледах май са хванати за масления резервоар/картер, гледа се маслото май.
Нека някой компетентен(Soviet Soldier примерно или Димитър Димов) да се искаже по въпроса ако може.
Баща ми каза да не я бараме, ама не знам...да си я карам с правената шпилка.
Не е проблем и на една шпилка само да се затяга временно, но най-добрия вариант е да се замени тази с развалена резба. Демонтажът е лесен, нагрява се за да отпусне резбовия фиксатор (ако са фиксирани към метален картер), и се развиват с 2 гайки. След това по същия начин на резбови фиксатор се завива новата. Преди всичко това е желателно маслото за верига да се източи от картера, ако резачката е от този тип.

На шината не ѝ трябва много силно затягане, тя и без да е много затегната не се измества. Веригата се разхлабва по 2 причини, едната е, че механически се разтяга (особено като е нова), а втората е, че се нагрява, от топлото металът се разширява и по тази причина изглежда разхлабена, но тя просто се е разширила. Периодично е добре да се натяга, но след работа преди да изстине е хубаво да се разхлабят гайките, защото при охлаждане пак се свива веригата, и ако е затегната с времето може да се скъса или да прецака звездата на шината.

Ето как се развиват шпилките:
Благодаря колега, за подробното обяснение.
Аз я развих и я сложих друга временно от болт, като му резнах главата предварително.
Старата я развих точно както ти каза, но без нагряване.
Ще я ползвам през почивните дни малко, но ще гледам да взема нови.
По старата ще търся.
Не съм я натягал много силно, просто махнах капака да сваля веригата, за да я откараме на машинно заточване.
Докато беше нова вярно, че се отпускаше, ама знаех предварително.

Мерси за видеото.
Сега ще го прегледам.
Soviet_Soldier - специалист
пон сеп 21, 2020 10:40 pmИндианец написа:


Благодаря колега, за подробното обяснение.
Аз я развих и я сложих друга временно от болт, като му резнах главата предварително.
Старата я развих точно както ти каза, но без нагряване.
Ще я ползвам през почивните дни малко, но ще гледам да взема нови.
По старата ще търся.
Не съм я натягал много силно, просто махнах капака да сваля веригата, за да я откараме на машинно заточване.
Докато беше нова вярно, че се отпускаше, ама знаех предварително.

Мерси за видеото.
Сега ще го прегледам.
Възможно е просто да е бил некачествен метала. Щом в момента се затяга нормално си карай така. Иначе е хубаво подобни уреди, при които има силни вибрации болтовете да се монтират на фиксатор. Тези, които държат разни пластмаски и подобни на син, който е по-лесен за развиване, а шпилките може и на червен, той с нагряване се разхлабва.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: